Güzelce okuyun çünkü...
Bu... Önceki ilk yayından kalan elimizdeki son bölüm 😂😅
Bu sebeple artık bir tık yüklenmenizi isteyeceğim çünkü sıfırdan yazmaya devam edeceğiz bu saatten sonra :**
🍷🍷🍷
***
"A-az önce... Tam olarak ne izledik?"
Bu fısıltıdan farksız ses Min'e aitken, kapanan yayın ile ekranda beliren kelimelerle daha da şaşırmışlardı.
____________________________________
PARK JİMİN.
ZEVKİN KAPISI AÇILMIŞ, ŞEHVET BİR AVCI GİBİ ONU KARŞILAMIŞ VE 2. LEVELE YÜKSELMİŞTİR.
____________________________________
"Şanslı piç!"Yüzünü buruşturarak telefonu cebine geri koyan Jeon,
"Bir an önce şu zevkin kapıları bir bir açılsa da, yolumuza baksak!"
diyerek bıkkın bir nefes verdiğinde, onaylamayan bir ifade ile kafasını sallayan Min onu cevaplamıştı.
"O yolun bizi doğru bir yere götüreceğini sanmıyorum."
"İşin kötü tarafı da bu ya, merak bir virüs gibi kanıma karışıyor ve yanlış, iştah açıcı bir yemek gibi kendini bana sunuyor."
Kollarını göğsünde birleştiren Jeon arabaya yaslanıp başını gökyüzünü çevirirken, Yoongi'de aynı onun gibi yaparak,
"Biliyorum... Mantığım sürekli bundan vazgeçip çoğu kişinin imrenerek baktığı ancak oldukça bayağı ve monoton hayatlarımıza geri dönmemizi söylerken, daha fazlası için yırtınan içimdeki şeytana kulak verirken buluyorum bende kendimi."
Min'in bu kadar uzun konuşmasına alışık olmayan Jeon tek kaşı havalanarak duygularına tercüman olan kelimelerin şaşkınlığı ile bir süre ona baktıktan sonra, dudaklarına yayılan histerik bir gülüş ile konuşmuştu.
"Ama yine de biliyorsun Min... Bu işin sonunu getirmeden, kıçım asla rahat durmaz."
"...Ahh... Ayrıca, daha yeni bir savaş başlattım farkındaysan. O kaçık herifin bunun altında kalacağını da sanmam."
Yerinde doğrulan Yoongi alttan alttan sırıtan Jeon'a tam bir iflah olmazsın der gibi bakarken,
"Dikkat etsen iyi olur. Gerçi sadece sen değil! Ahh tanrım... O kızılın bakışları aklımdan çıkmıyor zaten. Ve de... Esmer sende fena etki bıraktı ha? Elektriklendin sanki bi sen?"
O şeklinde açılan ağzı ile hızla dikleşen Jeon kalkan kaşları ile bir eli ile kendini göstererek,
"Ben mi?!" demişti hayret kokan sesiyle.
"Saçmala istersen? O heriften elektrik almak mı? Sikimi trafoya bağlasalar bile kâr etmez!"
Şûh bir kahkaha Yoongi'nin dudakları arasından dökülürken, onu umarsamadan arkasını dönmüştü bile,
"Aynen Jeon! Kesinlikle öyle dostum..."
Ve ardında öfkeden deliye dönüp, onun iddialarını asla kabul etmeyen bir Jungkook bırakarak arabasına binmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonjour, Bitch! を ✓
Fanfic[+18] ''Bu kiliseden ayakta çıkmana izin vereceğimi mi sanmıştın?" #𝚃𝙰𝙴𝙺𝙾𝙾𝙺 #BL [[ İlk yayın 2019 ]] ©Bety & ©Jey