9

607 24 0
                                    





Направих една от най-големите грешки в живота си и това бе факт.

Събудих се в обятията на чаровния принц, но на каква цена?
Вярно е, че не бяхме направили нищо толкова нередно, но вината ме разяждаше.

Това не беше само една целувка.
Бяха много и на всичко отгоре съм заспала в прегръдките му. Ако Сиера разбере за това ще ме убие.



Изправих се от удобното му и топло легло, колкото и да не исках да го напускам. Беше толкова меко и уютно, а гледката на заспалия красавец в него никак не ме мотивираше да тръгна. Изстенах тихо от наближаващото главоболие и събрах дрехите си от земята. Кога въобще съм се преоблякла с тениската му?


Облякох набързо своите дрехи и по инерция прибрах тениската му в чантата си. Запътих се към вратата тихо, но се спрях посредата, замисляйки се. Правилно ли е да го оставя просто така?

"Това е грешно, Джулс! Напусни възможно най-бързо!"-скастрих се наум и излязох. За щастие успях да се ориентирам и да изляза успешно от къщата му, но сега какво? Как щях да се прибера?



Хванах донякъде известна за мен посока и тръгнах на бърз ход. Дано късмета ми проработи! Трябва да се прибера преди всички вкъщи да са се събудили. Ако имах късмет Сиера щеше да спи у някоя приятелка.



Бях прекалено замислена над случилото се и преди да се усетя бях спряла посредата на улицата и не знаех на къде да поема.
Мамка му!



-Добро утро и на теб, сладка!-дрезгавият глас на Люк ме стресна повече и от клаксона на колата му. О, не.



-Какво правиш тук?!



-А ти какво правиш? Тръгваш си без да кажеш нищо.-отбеляза недоволно, слизайки от колата си. Извъртях очи раздразнено и отново поех на някъде, надявайки се да имам късмет и да не се изгубя съвсем.-Чакай, Джулс!-извика след мен, карайки ме да спра и да го погледна криво. -Къщата ти е в другата посока.

Изпуфтях ядосана от ситуацията и промених посоката си на движение. Никакъв късмет ли нямаш, Джулс?


-Не е и на там!-провикна се отново.



-Разиграваш ли ме, мамка му?



Options/ Plan b Where stories live. Discover now