Стояхме пред вратата и чакахме от пет минути някой да ни отвори. Сякаш нямаше никого в къщата и вече се чудехме дали да не си вървим, когато вратата се отвори и от там се показа русо момиче, което очевидно си е вземало душ, имайки на предвид, че бе само по хавлия.-Лив?
Хари я познава? Това е неговата къща, а тя е вътре, очевидно е, че е познават, Джулс!
-Хари!-изписка радостно тя, втурвайки се да го прегръща. Какво, по дяволите? Прокашлях се, опитвайки да им припомня, че не бяха сами и за щастие веднага ме забелязаха.
-Лив, това е Джулс! Джулс, това е Оливия!-представи ни една на друга той. Момичето подаде ръка преценително към мен, а аз я поех несигурно, разклащайки я леко, след което ни покани вътре.
-Малко се натрапих на семейната ви вечеря, за което се извинявам, но нямах особено голям избор. На летището изгубиха багажа ми, а там бяха всичките ми дрехи, ключове, карти и пари. Страшно съм ви благодарна!
-Ние не сме направили нищо, дори не знаехме че си тук всъщност.
-Поне те изненадах, нали? -засмя се, превръщайки се в причина за свиването на кълбо от нерви в стомаха ми. Тя да не би да флиртува с него?!- Настанете се спокойно, масата е приготвена! Ан излезе да купи нещо набързо и аз толкова несъобразително реших да се изкъпя. Трябва да се облека! Бихте ли ме извинили?
-Разбира се!-отвърна ѝ дружелюбно съпруга ми.
-Коя е тя?
-Стара приятелка.
-Само това?
-Бяхме гаджета преди доста време.-обясни, след което вече всичко ми се изясни. Стара приятелка.
-Семейството ти наистина е много мило, щом помага на бившата ти приятелка.-измърморих, усмихвайки се отвън, докато отвътре имах чувството, че пламтеше пожар.
-Ревнуваш ли?-засмя се слабо. Извъртях очи и си замълчах, продължавайки да оглеждам блондинката, която много бавно слизаше по стълбите, изваждаща на показ формите си. Тя беше много красива. Дълги крака, хубаво тяло, светли очи, плътни устни, оперирани гърди. На какво да ѝ завиждам? Мамка му, Джулс! Тя е перфектна. А съпругът ти е имал връзка с нея. Смятай колко е занижил стандартите си заради теб.
YOU ARE READING
Options/ Plan b
Fanfiction-Не е толкова трудно някой да се влюби в мен!-каза той, усмихвайки се слабо.- По-трудно им е да ме обичат. -Тогава защо правиш толкова трудно това да те обичат?-попитах разстроена от отговора му. -Свикнал съм с това да прецаквам нещата. Скоро и ти щ...