Люк.
Как от всички момчета на земята трябваше точно той да завърти главата ми?
Това е поредната ужасна шега на съдбата.-Къде си се залисала така?-попита ме с насмешка Сиера.
-Никъде. Мислех си за нещо.-измърморих, давайки ѝ минимална информация за обекта виновен за моята разсеяност.
-Нещо или някой?-засмя се.- Държиш се така, от както се прибра пияна вчера. Беше толкова усмихната и доволна от вечерта, а сега си толкова отвеяна. Не бих могла да си мисля, че е възможно нещо да бъде виновно за това, но някой е.
-Престани!-превъртях очи, отпивайки голяма глътка от зеления си чай. Надявах се поне той да успокои за момент съзнанието ми, но не. Нищо нямаше силата да извади синеокия от главата ми.
-Разкажи ми за него, моля те!-каза любопитно, хвърляйки се на дивана до мен. Впери погледа си в мен, очакващо.
Дали трябваше да ѝ кажа?
Трябваше ли да ѝ призная, че гаджето ѝ я мами?
А ако попита от къде знам аз?
Да ѝ кажа ли, че се натисках с гаджето ѝ, преди да разбера, че са такива?О, Господи!
И че ми хареса?
-Хайде!-подтикна ме.
Какво ще ѝ кажа, по дяволите?
-Нямам какво и за кого да ти разказвам.-въздъхнах.
Може би все някога ще разбере сама.
Макар че ще бъде разбита отново, поне няма да мрази мен.
Отново.-О, моля те! Защо си толкова подтайна?!-изпуфтя раздразнено.-Разбирам, аз да бях, но ти!
-Не започвай!
-Извинявай.-измърмори, усетила как разбрах думите ѝ.- Имах в предвид, че аз съм по-малката сестра и е нормално да крия, а ти...
-Не е нормално да криеш такива неща! Аз съм ти сестра!
-Знам, но нали говорим за друго? Защо се държиш така?!
-Не се държа никак. Ти започваш онази тема и всичко около мен става червено!-изсъсках.
-Не би ли трябвало аз да бъда ядосаната?
-За какво се карате сега?-раздразненият глас на татко се разнесе около нас, карайки ни да извъртим глави към вратата и да приключим със спора си.
-Няма нищо.-измърмори сърдито Сиера.
Мразех това ѝ държание.
Може и да бях виновна, но всичко приключи още тогава.
Отворих уста, опитвайки се да разбера какъв ѝ бе проблема, но така и не получих тази възможност заради татко.-Ще си замълчиш! По-голяма си, дръж се като такава!
-По-голяма съм само с една година!-изписках.
-Но въпреки това си ми сестра!-обади се Сиера.
-А аз съм ви баща и ако не спрете да се карате веднага ще бъдете наказани.-намигна ни той, насочвайки се към стаята си.
Веднага след изчезването му от хоризонта, телефонът на Сиера издаде звук, известявайки я че е получила съобщение.
Тя го грабна и веднага щом прочете написаното се усмихна.Колкото и да се опита да скрие усмивката си от мен не би успяла. Дали беше той?
Наистина ли я прави толкова щастлива.
Кой знае колко още ощастливлява освен нея.
И мен.-Кой е?-полюбопитствах този път аз.
-Никой.-каза, отново опитвайки се да скрие усмивката си.
-Добре, тогава.
-Не знаех, че си се запознала с Люк.-каза не особено доволно. -Каза, че не си го виждала.
-Не точно. Казах, че не го познавам.
-Вероятно.
Защо ли усещах, че много скоро аз и Сиера, отново ще бъдем на фронта, една срещу друга?
Но сякаш сега всичко е коренно различно.Не искам този път да я загубя завинаги.
YOU ARE READING
Options/ Plan b
Fanfiction-Не е толкова трудно някой да се влюби в мен!-каза той, усмихвайки се слабо.- По-трудно им е да ме обичат. -Тогава защо правиш толкова трудно това да те обичат?-попитах разстроена от отговора му. -Свикнал съм с това да прецаквам нещата. Скоро и ти щ...