Събудих се в стаята си.
И с нежелание си спомних за изминалата нощ, за чаровния принц, а сега с нежелание на негово място посрещнах главоболието.
За мое щастие този път не бе толкова нетърпимо.Станах с нежелание от топлото и уютно легло, запътвайки се към банята.
Измих лицето си в опит да се събудя, след което се насочих към кухнята.Имах нужда от една голяма чаша кафе, за да разкарам русокосия чаровник от главата си. Все още се чувствах прекалено опиянена от него.
И докато мислите ми ме връщаха отново и отново в онзи клуб, кафе машината вече сигнализираше, че кафето ми е готово.
Разсипах го в две чаши, една за Сиера и другата за себе си.Вероятно още спи, но бях сигурна, че след по-малко от тридесет минути ще се събуди и ще ми мрънка за кафе, защото е прекалено заспала, за да си направи сама.
Отпих няколко пъти от чашата си, след което се заех с разчистването на плота.-Добро утро!-каза някой из зад гърба ми.
-Добро утро?-отвърнах, колкото и замаяна да се чувствах.
Гласът му звучеше приятно познат.
Дрезгав.
Секси.Обърнах се, оставайки за пореден път ужасно изненадана.
Да не би да беше заспал на земята и да не съм го забелязала?-Ти?
-Аз.-отвърна самодоволно, облягайки се на стената до себе си.
Колкото и секси да изглеждаше в шортите си, нещо не се връзваше.
-Как?- попитах го замаяна от вида му.
Мамка му.
Текат ми лигите.-Същото се чудех и за теб. Как се появи тук от нищото?
-Живея тук.
-Съквартирантки?-предположи, принуждавайки ме да поклатя отрицателно глава в отговор.
Сякаш бях изгубила ума и дума.-Спиш със сестра ми?
-Ти си сестра ѝ?
-Господи!-въздъхнах раздразнено.
Това трябваше да бъде някаква шега.
Тя нали си имаше гадже, мамка му?
Освен ако...-Вие заедно ли сте?
-Може би.
-И ти спиш с други момичета? Що за гадже си ти?!
-Не можеш да ме съдиш ако и ти си го искала!-отвърна в защита и да вървя по дяволите, беше прав.
-Ти си идиот, знаеш ли?-измърморих крайно разочарована от постъпката си.
-Секси идиот яко помниш.-намигна ми, приближавайки се към мен.
-План Б ако помниш.-поправих го, но не изглеждаше да ме е чул.
Притисна ме с полуголото си тяло към плота, отново предизвиквайки онова изгарящо чувство върху откритата ми кожа.
Глупавите пеперуди отново се разшаваха из стомаха ми.Мига, в който устните му, докоснаха голата кожа на вратът ми, краката ми се разтрепериха, а когато те се преместиха към моите дъха ми секна.
Отново вкусих еуфорията.
Отново се изгубих.
И отново бях загазила.Това трябваше да спре веднага.
Но беше толкова хубаво.-Ако сестра ми...-опитах се да го спра, но тих стон излезе от из устните ми, веднага щом ръката му се намести върху врата ми, придърпвайки ме по-близо към него.
Мамка му, не!
-Спри!-изстенах с нежелание. Русокоското се отдръпна усмихнато от мен, облизвайки устните си.
-Благодаря за кафето.-каза самодоволно и излезе от кухнята.
-Кафе?-прошепнах объркано сама на себе си и когато погледах към плота забелязах недоизпитата си чаша с кафе.
О.
-Добро утро!-поздрави ме Сиера, докато аз все още стоях на същото място като ударена с мокър парцал.
Измърморих нещо подобно на поздрава ѝ и положих големи усилия да се стегна.
-Люк тръгна ли си?-попита ме.
-Люк?
-Да? Гаджето ми. Рус, синеок, секси.-усмихна се самодоволно, отпивайки от кафето, което аз направих за нея.
-Не съм го виждала.-казах на бързо, вземайки чашата си с кафе и насочвайки се към стаята си.
Това трябва да е някакъв кошмар.
Вероятно все още съм пияна.Не може да е истина.
YOU ARE READING
Options/ Plan b
Fanfiction-Не е толкова трудно някой да се влюби в мен!-каза той, усмихвайки се слабо.- По-трудно им е да ме обичат. -Тогава защо правиш толкова трудно това да те обичат?-попитах разстроена от отговора му. -Свикнал съм с това да прецаквам нещата. Скоро и ти щ...