49

499 29 2
                                    





Хари предложи първо да вечеряме и едва след това да разговаряме, а аз се съгласих. Имах нужда от малко време, за да си помисля какво точно да му призная. Може би всичко?

Вечеряхме в пълна тишина, а след това аз измих чиниите, докато Хари разчистваше бъркотията от плота. Беше мило, че ми помага дори да беше напрегнат последните дни заради мен. Надявам се да спази обещанието си.



-Ще те чакам горе.-съобщи, изчаквайки да кимна в знак на съгласие, след което се насочи към стаята ни. Оправих съдовете, подсуших и ги наредих внимателно в шкафа, когато телефона ми започна да вибрира продължително, информирайки че някой ме търси. Хвърлих бегъл поглед към екрана и още щом срещнах името на русокосия измамник се отказах от това да му отговарям. Вместо това изключих телефона си и го захвърлих върху близкия диван. Трябва да се приготвя емоционално за предстоящия ни разговор с Хари. Заизкачвах бавно стълбите и колкото по-близо до стаята ни достигах, толкова повече се колебаех дали да избягам като малкото момиче, за което ме мислеше той. Не, Джулс! Време е да говориш.



Влизайки в стаята, приковах погледа на брюнета, настанил се удобно върху голямото ни легло. Ще спим или ще говорим?



-Ела тук, мъниче!-повика ме, потупвайки мястото до себе си. Послушах го и се настаних до него.



-Не знам от къде да започна...-измърморих притеснено.



-Не си длъжна да ми разказваш...



-Искам.-прекъснах го.-Ще говорим.



-Добре.



-Защо не ми кажеш какво искаш да знаеш?



-Искам да знам всичко, Джулс. Ако ти е толкова трудно да се сетиш, от къде можеш да започнеш мога да ти предложа начало. Защо постоянно твърдиш, че си допуснала ужасно много грешки? Защо се държиш сякаш си токсична към всички?



-Защото съм.-сведох глава виновно и най-накрая започнах да разказвам.-Преди известно време сестра ми си имаше приятел, който според нея беше перфектното момче, принца на бял кон. Истината е, че далеч не беше. С приятелките ми не веднъж бяхме ставали свидетели, как изневерява на сестра ми и когато аз ѝ казвах за тези неща, тя не ми вярваше. Така един ден бе чул разговора ни и дойде да ми иска сметка, за начина по който съм се отнасяла със сестра си. Опита се да ме въвлече в игрите си и накрая нарани Сиера и тя ме намрази донякъде.




Options/ Plan b Where stories live. Discover now