Официално вече познавам цялото семейство на Хари. Днес бе заветния ден, в който се запознах и с последния му член, а именно Джема- сестра му.
Беше доста мила, също като него и Ан, красива и забавна, което очевидно не е смейна черта. И обяда ни вървеше прекрасно, докато от нищото започна да ми се гади, точно както всяка сутрин и вечер от последната седмица. Започваше да ми писва.-Сигурна ли си, че всичко е наред? Ако ти е лошо ножеш да си починеш...
-Добре съм!-отъврнах, отпускайки леко глава на рамото му. Измих лицето си, в очакване гаденето да премине, но не се почувствах особено по-добре. След кратък престой в банята ни, отново се върнахме при Оливия, която все още не знам какво търси тук, Джема и Ан. Още не се бяхме настанили обратно на местата си, когато Хари отново ме попита дали съм добре. Беше загрижен, а това беше сладко, но и досадно.
-Мъниче, бледа си.
-Да не би да си бременна, мъниче?-намеси се Джема, използвайки прякора даден ми от Хари. Въпросът ѝ предизвика доста любопитни погледи върху мен и него. Нямаше как да съм бременна, нали? Не може да съм най-голямата късметлийка с надут корем, след едва първия път?
-Не ни беше хрумвало...-измърмори Хари и впери замислен поглед в мен. Вярно е, че ми закъснява с няколко дни, но чак пък да съм бременна. Възможно ли е?
-Тогава какво чакате?! Отивайте още сега за тест за бременност! О, не! Най-добре вървете в болницата! За по-сигурно...
-Почакай малко, приказливке!-запря я съпруга ми.-Може и да не е бременна, а това да е просто леко неразположение.
-Но трябва да проверите!-намси се Ан.-Искам внуци, Харолд!
-И аз искам племенници!-заяви Джема. В този момент дори и да бях ужасно объркана и засрамена, не можех да не се замисля над темата. А ако съм бременна? Дали Хари ще се радва да си имаме деца толкова рано?
-Не нападайте жена ми още от сега!
-О, млъкни!-изписка сестра му и бързо дойде до мен, хващайки ръката ми.-Отиваме в болницата, сега!
-Аз...Н-не искам.
-Какво?-учудения ѝ поглед мигновенно се заби в мен.
YOU ARE READING
Options/ Plan b
Fanfiction-Не е толкова трудно някой да се влюби в мен!-каза той, усмихвайки се слабо.- По-трудно им е да ме обичат. -Тогава защо правиш толкова трудно това да те обичат?-попитах разстроена от отговора му. -Свикнал съм с това да прецаквам нещата. Скоро и ти щ...