14

499 26 1
                                    





Сиера ми предложи да излезем заедно навън. Съгласих се, защото не знаех, че умува да пазаруваме. Ако знаех нямаше дори да се изправя от удобния ни диван.



-Изморих се!-изхленчих, спирайки да си почина.- Имам нужда от почивка! Обиколихме три етажа пълни с магазини! Трябва да си почина!


-Добре, ще седнем някъде да пием по нещо.-въздъхна тя.-Но не и преди да си взема тези обувки. О, Господи, великолепни са!-изписка, сочейки към отсрещната витрина.


-Ще те чакам тук.

Въпреки опорството от нейна страна, категорично отказах да вляза в още един магазин и да вися до нея, докато пробва сто чифта обувки преди да си хареса само два.
Тя влезе в магазина, а аз се опрях на близкия парапет, наблюдавайки наоколо.


Случайно погледа ми се засече с познати сини очи. Той какво прави тук? Нещото, което привлече вниманието ми повече от момчето беше компанията му. Младо и на пръв поглед красиво момиче стоеше до него и му обясняваше нещо разгорещено, преди да го блъсне в гърдите, защото до колкото виждах Люк никак не я слушаше.




-Бяха последните и точно моят размер, представяш ли си?!-изписка Сиера, стряскайки ме. Извъртях очи изморено и неволно отново погледнах към тях. За жалост тя също ги видя и лицето ѝ стана червено.


Бясна е.



-Къде тръгна?-извиках след нея, а тя дори не си направи труда да ме погледне. Вървеше бързо, а аз тичах след нея в опит да я настигна.




-Привет!-когато стигна до тях, погледна момичето на кръв и демонстративно прегърна Люк.-Коя е тази, любов?!



-Това е една приятелка.

Забелязах как погледа му търсеше моя, но аз опорито го избягвах.



-Аз съм гаджето му!-представи се сама сестра ми.-А това е Джулс- сестра ми.



-Това е Лорейн.-представи я Люк, а тъмнокосото момиче подаде ръката си, за да се здрависаме. Аз протегнах своята и я разклатих, докато Сиера дори не си направи труда да я погледне. Защо се държи толкова дръпнато? Люк и момичето нямат нищо общо. Или пък имат?



-О.-възкликна тя.-Лорейн, доколкото помня ти беше сгодена с Джак, нали?



-Аз...да.-отвърна несигурно. Имаше нешо странно в това момиче. Както и в Люк.


Options/ Plan b Where stories live. Discover now