🌸Две години по-късно🌸-Мъниче, провери отново, моля те!-измърмори Хари, продължавайки да се разхожда наляво и надясно из хола ни.
-Хари, проверих преди по-малко от минута и още не бе излязъл резултата!
-Усещам го, Джулс!-въздъхна.-Този път ще е наистина.
-Така каза и миналия.-прошепнах на себе си, но очевидно обезнадеждението ми е достигнало и до него.
-Защо си толкова унила?
-На какво да се радвам, Хари? Няма да е първия път, в който да разочаровам и двама ни. Вече знам какво да очаквам, защото винаги е едно и също. Омръзна ми всеки път да гледам проклетия тест с нетърпение и накрая да го изхвърлям разплакана.
-Още от самото начало знаехме, че ще ни трябва търпение.-вметна, докато най-накрая се настани до мен и ме прегърна в гръб, впервайки поглед в Сам, която най-спокойно си рисуваше.
-Изминаха две години, Хари.-промърморих, отпускайки се върху гърдите му.
-Да се откажем ли искаш?
-Не съм казала това.-отговорих му бързо. Знам, че и на него не му бе никак лесно, но какво можех да направя? Опит след опит, тест след тест и накрая пак нищо.
-Струва ли ми се или Сам наистина рисува по всичко друго, но не и по белия лист пред себе си?
-Какво?-когато погледнах към шестгодишната ни дъщеричка я заварих в най-различни цветове, включително и всички неща в нейна близост.-Сам! Какво правиш?
-Рисувам, мамо.
-Не го прави по себе си, миличка...
-Тате, искаш ли да ти оцветя пеперудата?-предложи учтиво, насочвайки се към баща си.
-Ще пропусна този път, сладурче.-засмя се и я вдигна на ръце, вземайки червения флумастер от ръката ѝ. Красивата ѝ, до скоро синя рокличка, сега бе в най-различни цветове, включително и малките ѝ бузки, които Хари грижливо се опита да изчисти с кърпичка.-Май някой има нужда от преобличане.
-Хайде, Сам!-повиках я, насочвайки се към детската стая. Тъкмо влязох в стаята и отворих гардероба ѝ, изваждайки от него сладка розова блузка и сиви панталонки, когато малкото момиченце започна да подскача върху леглото, стряскайки ме. Не очаквах да дойде толкова бързо.-Стой на едно място!-измърморих, докато се опитвах да сваля рокличката ѝ. Това дете не спираше да мърда. Толкова е енергично и бъбриво. Очарователна е, но понякога превъздубата ѝ ме изнервяше.-Моля те, Сам, не мърдай за малко!
-Хайде, мамо, тате ме чака да играем долу!-недоволстваше. Най-накрая успях да смъкна ципа и да ѝ облека блузката, когато из къщата се разнесе гласът на Хари.
-Джулс?!
-Да?-извиках в отговор, обувайки ѝ и панталонките.
-Какво значат три черти?!
Моля?
-Как така три черти?!
Грабнах теста от ръката му и бързо го огледах. Как е възможно да има три черти?! Две черти е положителен, една е отрицателен, а тук има три?! Прокарах ръка по пръчицата в ръката ми и червената чертичка се размаза по пръста ми.
-Това е...флумастер. Сам се е добарала до теста.-въздъхнах и продължих да търкам, но втората черта така и не се изтриваше. Момент. Това не е флумастер. Истинска е. Господи!
-Какво има?
-Втората чертичка е истинска!
-Моля?!-теста отново бе прехвърлен в неговите ръце и огледан внимателно. Голяма усмивка се изписа на лицето му, същата от преди години, когато разбрахме, че Саманта ще бъде наше дете.-Джулс? Знаеш ли какво значи това?
-Ще си имаме бебе...-проплаках, хвърляйки се в обятията му. След толкова много време най-накрая се случи.
-Тате, мама защо плаче?-сладкото гласче на Сам прекъсна щастливия момент, приковавайки вниманието ни. Избърсах сълзите си от щастие и се наведох към нея, за да в вдигна до преди Хари да ме изпревари.
-Мама плаче от радост, не се тревожи за нея.
-Защо?-отново попита. Съпруга ми погледна усмихнато към мен, чудещ се какво да отвърне на детето.
-Защото сме много щастливи, слънчице! Ще си имаме още едно прекрасно детенце като теб, което ще бъде твое братче или сестриче.
-Бебе?
-Да. Ще си имаме бебе.-прошепнах на себе си. Все още не знаех на кой свят съм от радост. Господи! Най-накрая. След всичко, което преживяхме. След всички сълзи, тревоги и страдания се случи! Отново дойде времето да бъдем по-щастливи от всякога.
Постигнахме го. Успяхме.
Защото не се отказахме.
YOU ARE READING
Options/ Plan b
Fanfiction-Не е толкова трудно някой да се влюби в мен!-каза той, усмихвайки се слабо.- По-трудно им е да ме обичат. -Тогава защо правиш толкова трудно това да те обичат?-попитах разстроена от отговора му. -Свикнал съм с това да прецаквам нещата. Скоро и ти щ...