#23 O MĚSÍC POZDĚJI

97 6 3
                                    

O MĚSÍC POZDĚJI
Z pohledu Hermiony

Tak abych osvětlila situaci. Ron je s Levandulí, George s Lunou, Fred se pohádal s Wendy a je mezi nimi konec. Mariangely mu dala friendzone. Takže je volný! Hele začala jsem si na sobě všímat věci,které jsem nikdy necítila. Jako třeba závist, žárlivost vůči všem holkám co se motají kolem Freda Weasleyho. Takže se mi líbí. Zapomněla jsem zmínit že Ronald nás čtyři vzal do svého velkého domu v Londýně. Představte si že už Levandule není Brownová ale Weasleyová a mají spolu malou dcerku Emilii. Mě je Ron fakt ukradenej chci jen Freda. Jak mu to říct netuším, ale musím to udělat co nejdřív. Nesnesla bych pomyšlení na to, že by si na něj nějaká holka brousila zuby.

Vstala jsem z měkoučké postele a zamířila do koupelny. Učesala jsem si vlasy a udělala si ránní skincare. A ano už mluvím jako moderní holky. Celkem mi to dneska ráno slušelo a tak jsem hodila fotku na instagram. K snídani jsem si dala ovesnou kaši. Asi se neptáte na moji snídani, ale na Freda, řekli jsme Ronaldovy a jeho manželce pravdu o obraceči času. Byli v šoku! Nikdo jiný to neví a ani vědět nesmí! Byl by z toho hrozný průser.

V sedm hodin ráno jsme byli před SUPERBEUTY. Už jsme profíci a lidi nás zbožňují. Fotíme oblečení, kosmetiku, boty ale píšeme i články o různých věcech co lidi trápí. Fred a George točí na YouTube naprostý kraviny: hry, reakce, pranky. Luna dělá videa o ezoterice, zvířatech a takových věcech. Já dělám podcasty se Samanthou a celkem nám to jde. Baví mě to a jestli bych si měla vybrat jestli být v roce 2017 nebo 1994, tak vyhrávají pořád moje školní léta. Fred byl víc heskej ale pšššššt.
Dneska toho focení nebylo tolik. A tak jsem si šla promluvit s Fredem. HELE NEJDU HO BALIT JO?

,,Ahoj Frede tak co jak se máš?" taková basic otázka. Snaž se Mio!
,,Jo dobře ty?" přemýšlej, Hermiono přemýšlej co mu odpovědět.
,,Fajn, co plánuješ o víkendu?" Našla jsem nato trochu rychle?
,,Nic ty mě balíš?" Sakra on to poznal co mu mám na to říct!

Kapitola je na světě. Ale museli jste na ni čekat sakra dlouho za to se omlouvám 😉.
Vaše Lucy 💜

Fred a Hermiona- MODERN  |Fanfikce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat