" Luno už toho nech, nemusíš nám říkat o projektu ukecané švestky. Nikoho to nezajímá" řekl George a koukl na Freda.
"Jo mám" odpověděl mu Fred a podal Bertíkovy fazolky.
George podal Bertíkovy fazolky Luně a ona si je bezváhání vzala.
Šly po schodišti dolů a uviděli Harryho Pottera. "HARRY" zakřičela Hermiona a přiběhla k černovlasému muži. Obejmula ho.
"My se spolu bavíme? Paní ministryně" zeptal se Harry a odstrčil Hermionu pryč.
"Jistě vždyť jsme nejlepší přátelé!" řekla bez váhání Hermiona
"Co se tu děje?" zeptal se George Weasley a pohlédl Harrymu do jeho modrých očí.
"Kde to jsme?" přerušil ho Fred
" No.... v Bradavicích" řekl Harry a udiveně se na ně podíval.
"Promiň Harry, ale už musíme jít" řekla Harrymu a společně se přesunuli do roku 2017.
"Tak hele Hermiono proč nás přenášíš pořád dál do budoucna?" zeptal se George
"No protože to chci vyzkoušet ale ono to jede po deseti letech. Dobrý tak se vrátíme!" chytla Lunu za ruku "Frede Georgi chytnětě se mě" Hermiona zatočila 3x zpátky a nic se nestalo.
"Aha tak to nefunguje. Jen do budoucnosti ale to znamená že se nedostaneme zpátky" řekl zklamaně Fred. Najednou se ozvalo třísknutí. Luna hodila zlatým předmětem o zem.
"Luno NÉÉÉÉ" zařvala Hermiona ale než stihla obraceč vzít přejelo ho auto. Hermiona si sedla na lavičku opodál a začala brečet. Fred si sedl vedle ní a hledal řešení jak v roce 2017 přežít.
"Mám to!" řekl a pohladil Hermionu po jejích vlasech, "Vydáme se do Příčné ulice vybereme prachy a skusíme najít mamku s tátou. "
Příběh se odehrával ještě před tím než Fred a George měli obchod "Kratochvilné kouzelnické kejkle".
"Dobře ale musím napsat mamce" řekla Hermiona
Dostat se do Příčné ulice nebylo těžké byly totiž v Londýně.
Konečně se dostali na řadu v bance..."Jméno, příjmení" řekl pohledný muž v saku.
" Frederick Weasley " řekl Fred. Hermiona se divila kde jsou ti skřeti ale nic neříkala.
" Kartu a kód nebo máte mobilní či elektronické bankovnictví? " zeptal se dát muž v saku.
" Jakou kartu? Jako z čokoládových žabek?" zeptal se a divně koukal na bankéře.
ČTEŠ
Fred a Hermiona- MODERN |Fanfikce|
FanfictionHermiona dostala obraceč času ale naneštěstí do ní vrazí Luna, George a Fred. Po dvou přemístění se objevili v roce 2017 a zde začíná náš příběh. Naše postavy přežívají v moderní době.Fred zjišťuje že se zamiloval do Hermiony, ale to už má dívka na...