,,Ne jak tě to napadlo?" zeptala jsem se ho jako by nic.
,, Teď lžeš! Poznám když mě někdo balí, to ty děláš! Tak v sobotu večer Grangerová"Já se snad propadnu do země. Panebože Hermiono ty jseš fakt v balení kluků mistrině pomyslela jsem si. Sam mi určitě poradí co mám dělat. Šla jsem chodbou k ní do její místnosti kde odpočívala. Uslyšela jsem ovšem nějaké divné zvuky. Křičela. Bála jsem se o ní a tak jsem tam vtrhla. ,,MIO VYPADNI" všimla si mě okamžitě Sam, která byla nahá na gauči s mladým pohledným mužem s blonďatými vlasy. Hned jsem vypadla a na chodbě jsem vstřebávala co se stalo. Ona Míru podvádí! Rozběhla jsem se do makeup místnosti, tam nikdo nebýval. Ovšem jsem tam našla Míru. Chudák měl jí tak rád, ale říct mu to nemůžu. Pozdravili jsme se a oznámil mi novinku : ,, Máme nového modela jmenuje se Adam Scott a zítra přijde nová modelka Xénie McGregorová určitě si budete rozumět".
Samanta si s ním fakt rozumí! Ach jo. Den v SUPERBEUTY byl fakt strašný, až nato, že mám rande s Fredem. Nikdy jsem si nemyslela, že to jde, tak rychle.Vrátila jsem se k Ronaldovy a Levanduli domů. Dneska mě už nic nepřekvapí. Lehla jsem si do poslele s knížkou, ale nemohla jsem se soustředit. Myslela jsem na Freda co si mám vzít na sebe? Jaký makeup? Se Samanthou se teď bavit nechci. Poradím si sama.
Z pohledu Freda
,,Kámo Mia mě pozvala na rande. Respektivě naznačila mi že by chtěla na večeři a já to dokončil" Jsem borec."Ty Frede jseš normální balič,, zavtipkoval George. A já musel přemýšlet o ní. Je fakt hezká, chytrá, milá, vtipná. Asi jí miluju. Jsem si jistý, stoprocentně jistý. K nikomu na tomhle velkém světě jsem necítil to co cítím k ní. Šel jsem k Hermioně do pokoje. Musím jí říct co k ní cítím. Teď nebo nikdy!
,,Mio? Můžu?" nakoukl jsem k ní do pokoje. Zvedla oči od knížky a přikývla. Sedl jsem si na postel vedle ní a podíval se ji do jejích oříškových očí. Chytl jsem jí za ruku a řekl: ,,Miluju tě Mio,,
Tak co jak se vám líbila kapitolka? Jaká bude asi reakce Mii?
Vaše Lucy 💜
ČTEŠ
Fred a Hermiona- MODERN |Fanfikce|
FanfictionHermiona dostala obraceč času ale naneštěstí do ní vrazí Luna, George a Fred. Po dvou přemístění se objevili v roce 2017 a zde začíná náš příběh. Naše postavy přežívají v moderní době.Fred zjišťuje že se zamiloval do Hermiony, ale to už má dívka na...