#41 Svatba

39 5 0
                                    

Bylo krásné ráno a já se probudila ve svém novém bytě.
Včera večer jsem si nachystala šaty co jsi vezmu na Lenčinu a Georgovu svatbu. A právě ty mi visí teď na skříni. Šla jsem pomaličku do koupelny a umyla se, použila jsem trochu líčidel a připravovala si snídani.
Dneska bych se měla vidět s Fredem. Konečně po několika měsících. Zamilovaně jsem si prozpěvovala a začala pracovat. Sedla si k počítači a trochu si hrála s grafikou jednoho rozhovoru, který jsem si vzala sama na starost.
Když už bylo vše dokonalé zaklapla jsem počítač a chvíli si četla. Vtom mi zazvonil telefon. Byl to Ron s Levandulí, nabídli mi abych jela s nimi. Já už byla připravena jen jsem si navlékla šaty a nazula mé boty na podpatku ještě vzala kabelku a už jsem sebíhala domů po schodech. Tak moc jsem se těšila.
S Ronem a Lev jsme jeli na nejbližší přemisťovací místo. Bylo tam spousta lidí. Přemisťování byla ta nejrychlejší přeprava.
Za malou chvíli jsme se přemístili. A byli ve Skotsku. Hned nás vítala jedna slečna: ,,Krásný den, jmenuji se Adele vy musíte být Ronald a Levandule Weasleyovi"
,,Ano, ale prosím o oslovení Ron" mrkl na ní.
,,A vy jste Hermiona Grangerová?" zeptala se mě Adele v krásných růžových šatech.
,,To jsem já" usmála jsem se na ní. Působila na mě sympaticky, to, ale i Ronovi. Oba manželé šly do předu velké louky, kam jsme se společně přemístili.
,,Mohu se vás zeptat?"
,,Ano?" podivila se.
,,Nevíte náhodou zda-li už přišel Frederik Weasley?"
,,Počkejte podívám se..." koukla se do knihy účastníků. "Ještě nepřišel slečno, kdyby dorazil mám mu vyřídit nějaký vzkaz?"
,,Aby přišel ke stanu s jídlem. Budu tam na něj čekat" řekla jsem a šla pozdravit George.
,,Ahoj Mio, tak co jak se vede? Slyšel jsem, že i ty si skončila v SUPERBEAUTY a že máš nový byt"
,,Je to pravda, už jsem se tam s Ronem a Levandulí mačkala. Teď dělám pro Vouge" George vypadal překvapeně.
,,Opravdu?"
,,Ty mi nevěříš?" zasmála jsem se.
,,Moc ne, pokud se nemýlím je to nejznámější módní časopis na světě"
,,Máš pravdu je" nás rozhovor přerušila Fleur: ,,Georgi drahoušku vypadáš nádherně. Pojď se s námi vyfotit" táhla ho pryč blonďatá francouzska. V dále jsem uviděla Billa s dětmi.
,,Uvidíme se na obřadu Hermiono" zavolal na mě ještě.
Šla jsem do stanu s jídlem.
Čekání bylo dlouhé a Fred nikde. Uslyšela jsem Percyho smích a vydala se za ním.
,,Ahoj Hermiono" pozdravil mě mile. Vedle něho stála nějaká žena s dvoumi dcerkami.
,,Dovol mi tu představit mou ženu Audrey a moje příšerky Molly a Lucy" obě dvě se usmály.
Podala jsem si ruku s Audrey.
,,Fred s vámi nepřijel?" ptala jsem se zoufale.
,,On..." začal Percy jeho žena ho zadržela a popošla se mnou opodál.
,,Našel stopu jak najít vaše rodiče. Odjel do Austrálie a zřejmě přijde co nejdříve až je najde. Bylo mu to opravdu líto. Má vás moc rád" pohladila mě přátelsky po zádech.
,,Kdyby mě měl rád tak asi přijede ne? Už několik měsíců jsem ho neviděla. On je ten nejhorší přítel na celičkém světě" nadávala jsem.
,,Jste hloupá, nevážíte si člověka, který vám chce najít rodiče. Celé dny a noci myslí jen na vás, nespí ani pořádně nejí. Ale vy myslíte jen na sebe. Zklamaný je George a Luna, hlavně tedy George jeho dvojče je někde v Austrálii z lásky k Hermioně Grangerové nepříjde na jeho svatbu. Styďte se Fred Weasley je nejlepší přítel na světě" dokončila svůj monolog Audrey.
,,Hleďte si svého" začali se mi valit slzy do očí. Odběhla jsem pryč na plácek, kde nikdo nebyl a rozbrečela se.
Všichni mi lžou. Fred mě zradil.

Fred a Hermiona- MODERN  |Fanfikce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat