,,Ještě polevu a nakrájím tam ty jahody" řekla jsem a usmála se na Lunu.
,,To budou kluci koukat, já ještě dort nikdy nedělala, doufám, že jim bude chutnat" to já taky. Vzpomínám si na mamku a tátu, jak jsem jednou pekla sama bábovku. Pamatuji si jen, že nebyla k jídlu a moc dobře jsem to věděla a nechala je aby to snědli. Kdepak jsou asi teď? Umřeli nebo jsou někde schovaní?,,Mio?"
,,Co?"
,,Ty brečíš?" stekla mi po tváři slza. Luna nemá nikoho, Fred a George mají Rona, Percyho, Billa, Ginny. Každý si z války něco vzal ať už špatného, tak dobrého. Musíš se vzchopit Mio! Hned teď!
,,Ne nechci aby to bylo slané!"Byl večer a my jsme měli už hotovo. Nakoupené a zabalené dárky, hotový jahodový dort.
Šla jsem k Luně do pokoje pro mašle na dárky. Náhle jsem si vzpomněla na ten bulvární článek v The Sun. Musím si ho přečíst.
,,Je v něm něco zajímavého?" zeptala jsem se Luny.
,,No celkem jo, je tam rozhovor s Wendy o Fredovi a musím říct, že Wendy strašně kecá a všechno přehání" Vzala jsem si do ruky noviny. A začala číst:Máme tady modelku Wendy Stoneovou, která poznala Fredericka Weasleyho úplně v jiném světle. ,,Je na videích a v různých článcích zábavný a milý, opak je pravdou. Je nudný s naprosto žádným smyslem pro humor. Nechal mě v jednom baru samotnou. Byla jsem zdrcená. Promiňte nic dalšího vám neřeknu. Ještě mě ta rána dost bolí.
Ale on je zábavný a milý! Smyslem pro humor oplývá a já ho miluju. Zvedla jsem se z křesla, poděkovala Luně a šla si lehnout zítra mě čeká dlouhý den.
,,Mio? psssssst Mio?"
,,Co se děje Frede?"
,,Chtěl jsem tě vidět" chytil mě za ruku a já mu položila tu svou na tvář. Pomalu jsme se k sobě přibližovali a já ucítila motýlky na břiše. On spojil naše rty a já mu polibek oplatila.
,,Miluju tě šprtko Grangerová"
,,Já tebe zrzku Weasley" začala jsem mu rozepínat košili a on na mě nepřestával zírat.
,,Mio ty nevíš jak moc bych chtěl, ale je to složitější než si myslíš...." odmlčel se. " Promiň už musím" vstal a odešel na chodbu. Odbyla půlnoc a já zavřela oči.Ráno jsme se Lunou dříve probudili a šly vzbudit kluky. Luna strhla z George peřinu a rozesmála se. ,,Ty potvoro moje" zakvičel George a přitáhl si Lunu k sobě do postele.
,,Vstávej Weasley dnes máš narozeniny" zakřičela jsem mu do ucha a on se tak leknul, že i ti dva zamilovaní naproti nám se ušklíbli.
ČTEŠ
Fred a Hermiona- MODERN |Fanfikce|
FanfictionHermiona dostala obraceč času ale naneštěstí do ní vrazí Luna, George a Fred. Po dvou přemístění se objevili v roce 2017 a zde začíná náš příběh. Naše postavy přežívají v moderní době.Fred zjišťuje že se zamiloval do Hermiony, ale to už má dívka na...