#1 Obraceč žaludku?!

477 22 1
                                    

"To je obraceč času paní profesorko" odpověděla Hermiona a sama sebe se ptala proč jí to ukazuje.

"Asi jste si vědoma toho že s tímto kouzelným předmětem si není legrace zahrávat slečno Grangerová" dodala McGonagallová a podala jí zlatý předmět.

"Ano jsem a budu přijímat následky pokud se něco zvrtne." Řekla jistě dívka s hnědými rozcuchanými vlasy. Zvedla se a odešla z kabinetu. Namířila si to k dívčím záchodkům. Podívala se do zrcadla a upravila si vlasy. Záchodky byly docela špinavé ale to Hermiona vždy vydržela se zacpaným nosem. Vždy prohodila pár slov s Uršulou jen proto že jí bylo líto když se s ní nikdo nebaví. Věděla jaké to je ,protože než byla přijata do Bradavic tak její škola.... to ani nestojí za řeč prostě hnus s velkým H.
Ale dnes tam Uršula nebyla přišlo jí to divné pak si ale uvědomila že je den duchů a oni jsou na slavnostech.
O PÁR MINUT POZDĚJI...
V Nebelvírské společenské místnosti bylo docela rušno Harry s Ronem hrály šachy. Tak šla bez váhání k nim.

"Jé Hermiono, tak jste to s McGonagallovou vyřešily?" zeptal se zrzek.

"Obraceč žaludku" řekl nějaký hlas po chvilce Hermiona zjistila že je to Fred Weasley

"Hele nech mě jo! To je fakt důležité!" řekla a slabě bouchla do Ronova zrzavého bratra.

"Jó tak důležité hmm..." odvětil Fred a vzal dívce předmět.

"Slyšel jsem důležité?" zeptal se George, ale nečekal odpověď.

Fred s Georgem vyběhli z místnosti a vrhly se po chodbě ven. Běžely rychle a posmívali se dívce že jim nestačí. Po schodišti nahoru šla Luna. Kluci na ni volali ať uhne, ale Luna jako kdyby je neslyšela a šla po schodech dál, ale to už George letěl že schodů dolů a Fred za ním Hermiona je konečně dohnala ta na neštěstí také sletěla.

Fred a George hned chňaply po obraceči času také ale Luna a Hermiona.

Kolem nich se všechno začalo točit a oni se vyskytly v Bradavicích roku 1997.

Fred a Hermiona- MODERN  |Fanfikce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat