300 to je neskutečné!! Strašně si toho vážím...
,,Luno tak rád tě vidím" zakřičel George a rozběhl se davem k blondýnce. Když se setkali George ji šťastně obejmul.
"Kde je Fred?,, zeptal se Luny a ta ukázala na zrzavého muže v davu s žlutou kravatou. George se na něj vesele usmál. A Fred mu úsměv opětoval chvíli na sebe koukali to by se nezměnilo kdyby do Freda nenarazila pohledná černovláska s rudou rtěnkou.
,,Au ty demente, proč se zrovna musí postavit uprostřed chodníku" zabrblala atraktivní žena.
"Promiňte mi krásko,, zamrkal na ni Fred a pohladil neznámou ženu po tváři. Ta když se jeho prsty dotkly jejího bezchybného obličeje ona ihned cukla a stihla ho ještě nakopnout do koulí. A pak odkráčela na vysokém podpatku pryč.
,,Proč?" zasténal Fred a podíval se na místo kde žena před chvilkou stála.
Nedočkal se odpovědi a proto vstal ze země a plácnul si s Georgem. ,,Brácho tak jestli balíš každou sexy ženskou na ulici tak tvoje ehm.... zažívá peklo" zasmál se George na zrzavé dvojče.
"Luno tak už půjdeme,, skočila do řeči Hermiona a chytila Lunu za její malou ruku.
,,Skvělý nápad Grangerová" zekřenil se na ni George.
"Co bude k večeři?,, zeptala se Luna *dala bych si pudink* pomyslela si na své oblíbené jídlo.
,, Hele mekáč " zakřičel George, samozřejmě že se tam museli vydat protože se s ním Hermiona nechtěla zase pohádat. Tyhle hambáče a mastné hranolky znal asi každý. Najedli se: Fred si dal dvojité hranolky s tunou kečupu. Hermiona se tam nenajedla nesnášela mastné jídla a tak uzobávala Luně salát. George se tam přecpal nugetami a hamburgrami samozřejmě že použili Percyho peníze znovu by kletbu império nepoužila.
A vydali se "domů,,.,, Chtěl bych vám něco říct" začal dělat vážného George když byli už všichni v postelích.
"Dobře Georgi ale zkrať to prosím chci spát,, a George začal svůj dlouhý monolog.
ČTEŠ
Fred a Hermiona- MODERN |Fanfikce|
FanficHermiona dostala obraceč času ale naneštěstí do ní vrazí Luna, George a Fred. Po dvou přemístění se objevili v roce 2017 a zde začíná náš příběh. Naše postavy přežívají v moderní době.Fred zjišťuje že se zamiloval do Hermiony, ale to už má dívka na...