#47 Máme pro tebe překvápko

25 3 0
                                    

Nebylo to normální páteční odpoledne obklopené prací na sociálních sítích, ale to co se ten den událo změnilo moje dosavadní žití.
Ten zajímavý den začal být zajímavý, když mi začal zvonit mobil. Volala mi Wendy.
,,Copak se děje?"
,,Pohni čekáme na tebe dole" řekla rázně do telefonu.
,,Proč? Co?" divila jsem se.
,,Máme pro tebe překvápko" ozval se z telefonu hlas Samanthy. Típla jsem telefon, hodila na sebe bundu od Adama a červenou kabelku. Moje nohy běželi dolů ze schodů. U dveří na mě čekalo auto plné lidí. V pěti sedadlovém autě byla Samantha na pozici řidiče vedle ní Wendy a v zadu seděli dvě dívky jejichž jména jsem neznala.

Ale tvář dívky s černými vlasy ano.
,,Mia Grangerová, těší mě" podala jsem jim ruku.
,,Xénie McGregovová", podala mi povědomá dívka ruku "A tohle je Carrie Anderson".

,,Nasedej už" byla netrpělivá Wendy. Posadila jsem se mezi Carrie a Xenií a nablýskané šedivé auto se rozjelo. Za chvíli jsme stáli u jednoho zajímavého klubu ozářeného neony.
Před ním nás vítali nějací kluci, Sam se s nimi hned přivítala a oni nás zavedli dovnitř.

Jak jinak tam bylo rušno.
,,Nedáš si se mnou vínko Mio?"
,,Jasně ráda" zasmála jsem se a společně jsme si sedli k nedalekému stolu.
,,Jak se jmenuješ?" byla jsem zvědavá.
,,Eliot" usmál se, "Nevadí Adamovi, že jeho snoubenka si chodí po večírcích?" zarazil mě.
,,Ne, proč by mu to mělo vadit?"
,,No já nevím, já bych úplně nechtěl, aby moje holka chodila po barech s cizími lidmi"
,,Promiň Eliote, ale jestli si tohle myslíš tak nejsi rozhodně někdo s kým bych se chtěla bavit" odpověděla jsem mu rázně, zvedla se a odešla ke Carrie.

,,Jak si užíváš párty?" zeptala se mě blondýnka.
,,Nevím, nějak na to nejsem" řekla jsem jí.
,,Abych řekla pravdu jsem tady taky z donucení" zasmála se Carrie.
,,Mě nikdo do ničeho nenutí" odsekla jsem.
,,Promiň já tě nechtěla urazit" řekla Carrie smutně a já si objednala drink.

Odpoledne se převalilo ve večer a mě se dělalo smutno, mojí slabou chvilku přerušila něčí ruka na mém rameni. S leknutím jsem se otočila a tam stála Xénie.
,,Nechceš jít jinam? Tady jsou tak falešní lidé" navrhla mi.
,,Ty jsi moje záchrana, jasně pojďme pryč" řekla jsem, nechala tam holky a šly s Xénií do klubu kousek od tamtut.

Byla už celkem tma a já za sebou uslyšela běh několika postav.
,,Počkejte holky" pokřikovali na nás.
,,Proč?" zasmála jsem se.
,,Máme stejnou cestu" řekl jeden v modré riflové bundě.
,,Ty jsi Mia viď?" zeptal se další kluk.
,,Jo, ale pohněte chceme tam se Xénií přijít ještě dnes"
,,Kluci honem, holky mají žízeň" pobídl je.

Zachvilku jsme byli tam a sedli si na bar.
,,Jmenuju se Jake" podal mi ruku.
,,Ahoj" pozdravila jsem ho.
,,Pojď tancovat" pobídl mě a já ho poslechla. V tomto klubu bylo rušněji než v tom prvním. Tancovala jsem s ním, až do té chvíle, kde mě začali zrazovat nohy. Při jednom pohybu mi něco křuplo v koleni. Naštěstí mě Jake chytil, abych sebou nepraštila o zem.
Pomalými krůčky jsem došla k baru, kde se naléhali drinky. A to jsem neměla dělat.
Simpatický barman po mě chtěl abych zkoušela jeho oblíbené drinky. Strašně jsem se opila.
,,Sorry Simone, ale už do mě nic necpi, nebo se ti tady pobliju" řekla jsem unaveně.
,,To mám brát jako urážku?"
,,Ber to jak chceš" malinko jsem se usmála. V klubu jsme byli do dvou do rána.
,,Pojď Mio hodím tě domů" nabídl se Jake. Bylo mi hrozně špatně. On a jeho další kamarád mě podepřeli a pomalu mě vlekli k autu. Já si lehla na zadní sedačky. Vůbec mi nebylo divné, kde vzali auto, když přišli pěšky.

Ještě tři kapitoly a bude konec. Doufám, že jste si dnešní kapitolu užili.
Vaše Lucy 💜

Fred a Hermiona- MODERN  |Fanfikce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat