Kapitolku bych chtěla věnovat mojí nejlepší kamarádce Janče
Jsme druhý v kategorii Fremione a 800 přečtení MOC DÍKY.,,Georgí to je Samanta Zollell s jejím přítelem Mírou byli tak hodní a dali nám práci" začala Luna a pohladila Fredovo dvojče po zádech.
" Těší mě Georgi" podala mu ruku Sam a pak i Míra.
,, Mám pro vás firemní telefony" každému podal mobil s jablkem.
Hermiona se nestačila divit tomu že se s tím dá telefonovat. Asi tři hodiny jim Míra vysvětloval jak se to zapíná a co v telefonu mají za aplikace.,,Aby bylo jasno co to máte za model tak je to iPhone X potřebujete něco pořádného pro Instagram, Facebook atd. budete hvězdy internetu na to se spolehněte" a bylo to tu zase Míro co je to internet? Ptali se všichni. Po dlouhém vysvětlování šla Sam založit Mie Instagram.
____________________________________
Mia_Granger
Miluju modeling a knížky, make-up, módu a Justina Biebra.____________________________________
,, Kdo je to Justin Bieber?" zeptala se Hermiona nechápavě.
"Zpěvák kterého poslouchají všichni, spokojená s profilem?,, zeptala se jí Sam.
MEZITÍM
,,Teď založíme profil tobě Luno" angažoval se Míra.
,,Dobrá" souhlasila Luna.
____________________________________
L_u_n_a
Víte co jsou to škrkny? Máte rádi testrály? Tak jste tady správně!____________________________________
,,Hele a teď profil Freda a George" řekli dvojhlasně Sam a Míra. Museli se zasmát nad tím že to řekli úplně stejně.
___________________________________
Twins_WeasleyChceš se bavit a znát naše triky a fígle? Hoď nám follow.
____________________________________
,,Super tak máte profily, mobily a umíte už fotit fotky a dávat je na Instagram zítra uděláme Facebook a zkusíme vám udělat intro na YouTube. Udělali jsme dnes velký pokrok vážení" poté šly domů a v bejváku si skoušeli psát. Založili si skupinu volali si a bavili se. Smáli se a bavilo je koukat na YouTube a Instagram googlit různé věci,pouštěli si a komentovali zrovna populární písničky. Když došla energie zalezli do postele a usli.
FREDÍK- čau bando😁🍔🍟
LUNA- jak delas ty smajliky?
MIA- 💜 takhleeeee
GEORGÍČEK- pro mou lásku 🌼
LUNA- jak se delaj ty ksychty?
LUNA- haloooo
MIA- sedíš vedle mě tak koukej💩
LUNA- 🙍😁😶😊😓😛😓😲😝😷😵😷😳☠😳☠😷😵😬🙀😾👩😽🙈👶👩 to je hustýýýýuživatel/ka Fredík změnil uživatel/ce Luna jméno na Střelenka.
STŘELENKA- a to si udělal jak?
ČTEŠ
Fred a Hermiona- MODERN |Fanfikce|
FanficHermiona dostala obraceč času ale naneštěstí do ní vrazí Luna, George a Fred. Po dvou přemístění se objevili v roce 2017 a zde začíná náš příběh. Naše postavy přežívají v moderní době.Fred zjišťuje že se zamiloval do Hermiony, ale to už má dívka na...