,,Dobré ráno Hermiono" pozdravila ji se zývnutím Luna.
"Dobré, jak si se vyspala Luno" zeptala se ji a zabořila svou hlavu do polštáře.
,, Ach docela mě mrzí že jsem tady, chtěla bych obejmout svého otce a číst Jinotaj" Hermiona viděla v Luňině očích smutek.
"Mě je taky smutno Luno ale už jsme dospělí a musíme si sehnat práci,, dodala hnědovlasá dívka a objala Lunu.
,, Budu se tě ptát po druhé proč si nevzala tu práci ministryně kouzel Grangerová" řekl George znechuceně.
"A já ti to zase zopakuji Weasley to místo kde jsem v kouzelnickém světě... tomu prostě nerozumím a proto jsem řekla Malfoyovi že jsem na cestě u mudlů, my si najdeme normální práci a budeme tu žít,, rozmluvila se Hermiona a snažila se popadnout dech.
,, Já jedu k mamce a tátovi a nebudu tě poslouchat ty vševedko" zakřičel na ni George převlékl se a poté se přemístil.
"Kde je George,, zeptal se Fred když se hodinu po hádce vzbudil.
" ODEŠEL PRYČ!!,, zakřičela na něj Střelenka.
,,Přemístil se k tvé mamce a taťkovi, Frede promiň za to můžu já pohádali jsme se a..."
"...tak to musela být hádka George je povahou mírný,, skočil Hermioně do řeči Fred.
* * *
,, Vždyť tady stál vždy náš dům" řekl George. Když se chtěl vydat zpátky do světa mudlů všiml si George cedule.
Zde odpočívají Artur, Molly, Charlie, Fred, Denny ( adoptivní dcera Charlieho) Weasley. Uctětě jejich památku minutou ticha.
George se na místě rozbrečel nemohl uvěřit tomu že už na světě má jen Percyho, Billa a Ginny. Chtěl tam zůstat s nimi ale nedokázal to, přemístil se k domu Láskorádových tam byla také jen cedule s mrtvými.
Zde spí otec a matka nezvěstné Luny Láskorádové kdybyste ji našli oznamte ihned na ministerstvo kouzel. Zde je fotka.
George žádnou fotku nenašel a stejně jako u cedule Weasleyových vyčaroval květinu.
Byl zvědavý i na rodiče Grangerové a tak se přemístil i tam. Byl na ni sice naštvaný ale to se změnilo když byl dům Grangerových zbourán a stál tam jen panelák. Chodil po hřbitově a hledal jestli tam nejsou ale marně nikde neviděl jméno Granger ani Grangerová.
ČTEŠ
Fred a Hermiona- MODERN |Fanfikce|
FanficHermiona dostala obraceč času ale naneštěstí do ní vrazí Luna, George a Fred. Po dvou přemístění se objevili v roce 2017 a zde začíná náš příběh. Naše postavy přežívají v moderní době.Fred zjišťuje že se zamiloval do Hermiony, ale to už má dívka na...