#4 Libry

352 17 1
                                    

"Co prosím pane Weasley?" zeptal se muž. Chvíli tam seděl ale pak se zvedl a odešel.
O 10 MINUT POZDĚJI

"To je zase nějaký hloupý vtip Frede?" do velké místnosti přišel Fredův bratr Percy.

Hermiona si ho prohlédla a řekla: " Percy? Mohly bychom si s tebou promluvit o samotě?"

"Ano paní ministryně" Hermiona se divila proč jí říká ministryně. Došly do jednací místnosti. Percy poprosil všechny kdo tam byly ať jdou pryč.

" No tak co chcete?" zeptal se,"A proč sebou táhnete toho cvoka?

"No,my jsme..." začala Hermiona ale George jí přerušil " Prostě nám dej prachy brácha. Tak 300 galleonů."

" Hele ale my už galleony nemáme, máme mudlovské libry" začal se smát Percy.

"Ok tak ty libry, ale už nám to naval brácha" řekl Fred.

"Tak 50 liber jo?" řekl Percy.

"Chci tě ujistit že s Librami umím počítat Percy " odvětila mu Hermiona. "Tak přidej"

" 100 liber? " řekl Percy

" 100 liber na jednoho díky Percy máš to u nás" řekl George.

*Hermiona Grangerová  by si odeme půjčovala peníze? Proč táhly toho blázna s sebou A proč šly zrovna za mnou? * vrtalo Percymu hlavou.

Z banky odešly s 400 Librami a namířili si to k oděvům ať splynou z davem.

"Dobrej" řekl Fred.

"Dobrý den" pozdravila Hermiona.

"Á paní Weasleyová" zastavila Hermionu prodavačka.

" Ale ona není Weasleyová ale je už 2 roky rozvedená takže Grangerová. " řekla žena která nakupovala nové oblečení pro sebe a své děti.

Hermiona tomu nevěnovala pozornost a šla se moderně obléknout. Fred a George se šly obléknout do pánského oddělení.

"Hele to je to co měl ten chlap z banky na sobě" křikl George na Freda a podal mu set košili, sako a kravatu. "A ještě kalhoty " a podal mu kalhoty. Oba se oblékli stejně kromě kravaty Fred- žlutou, George- červenou.
Hermiona si vzala modré šaty.

"Á ještě Luna" řekla a vzala Lunu za ruku. Té vybrala jarní zelené šaty a boty.

"My hrajeme všemi barvami" řekl George.

"Moc ti to sluší Hermiono" usmál se na ni Fred.

Fred a Hermiona- MODERN  |Fanfikce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat