Už se moc těším do nového bytu. Jak si ho budu zařizovat. Chybí mi moc Fred. Doufám, že se po Georgově a Lenčině svatbě nikdy neodloučíme a budeme pořád spolu. Snad se mu bude líbit ten byt co jsem nám vybrala. Je sice maličký, ale až bude vybavený krásným nábytkem stane se i útulným.
Pobalila jsem pár věcí do kufrů a pospíchala je dát do bytu.
Cestou jsem se stavila v SUPERBEAUTY si vzít své poslední věci co jsem tam měla.
Nebylo jich moc a tak jsem je zvládala nacpat do mé praktické červené kabelky.
,,Tak se měj Hermiono přeji ti aby se ti tam dařilo" podal mi ruku Míra a já jsem se na něj upřímně usmála.
,,My dvě se ještě stýkat budeme" zasmála se Samantha Zollell, která se stala mou nejbližší přítelkyní.
,,Hodně štěstí" procedila skrz zuby Wendy. Já jsem jí objala a pošeptala do ucha: ,,Chtěla bych aby jsme také zůstali v kontaktu". Ona se trochu usmála a nebyl to falešný úsměv.
Ke mě přišli ještě Adam Scott a Xénie Wolfová. Moc jsem je neznala byli v časopise ještě kratší dobu než já.
,,Zavolej mi krásko, ještě jsme se moc nepoznali a já bych to chtěl napravit" vložil mi lísteček s číslem do kabelky a dal mi malý polibek na tvář.
,,Měj se hez- hezky" zakoktala Xénie a já pomalu šla ke dveřím, ještě jsem se otočila a zamávala jim. Pak ale šla vybalovat věci do bytu. Když jsem byla vybalená chodila jsem po bytě a představovala si kam dám postel a kam stůl. Bude tady ještě hodně práce. Začala jsem být nějaká unavená, šla jsem domů k Ronovi a tam usla.
Vzbudil mě budík na mém novém mobilu, musela jsem si pořídit nový, protože byl firemní a jelikož už nepracuji v SUPERBEAUTY vrátila jsem ho Mírovi.
Rychle jsem vstala a na lačno vyrazila jen s vyčištěnými zuby a obléknutá ve žlutých šatech na pobočku Vouge.
Dole u dveří seděla paní, která mě včera přivítala i se Samanthou a Wendy teď jsem šla ale už sama. Byla jsem trochu nervózní co si na mě připraví pak jsem si vzpomněla na ten email, ve kterém chtěli nafotit pár fotek a také poskytnout krátký rozhovor o mém životě.
Co mám jako říct o mém životě? Že jsem studovala v Bradavicích pak do mě vrazili dvojčata Weasleyovi a Lenka Láskorádová a přemístili se v čase až sem.
Tady jsme nejdříve bydleli v malé garzonce pod kletbou imperio a pracovali jsme v SUPERBEAUTY, pak jsme se přestěhovali do domu mého bývalého. George s Lunou se odstěhovali do Skotska. Fred mě opustil, aby zjistil co se stalo a já zůstala úplně sama?
To by mi asi nevěřili a tak jsem si pomaličku vymýšlela svůj životní příběh. Já nejsem žádná lhářka, ale pochopte mě přece jim nemůžu říct pravdu.
Došla jsem tedy k paní sekretářce, s úsměvem jsem ji přivítala.
,,Dobrý den slečno Grangerová. Dnes jsme si pro vás připravili ten krátký rozhovor a pár fotek. Nemusíte se ničeho obávat" jako by mi četla myšlenky. Zavedla mě rovnou za krásnou blondýnou, která se mě měla ptát na otázky ohledně mého života. Vypadala sympaticky.
,,Posaďte se tady" řekla mile a ukázala na kancelářskou židli vedle ní.
,,Tak, vy jste Hermiona Grangerová, oblíbená influencerka a nyní moje kolegyně. Jak moc máte ráda svoje fanoušky?"
,,Moji fanoušci jsou moje rodina, tím je chci vyzvat aby se nebáli za mnou přijít, když mě někde potkají, vždy je ráda uvidím. Mám je opravdu moc ráda" Jsi dobrá Mio musela jsem se pochválit jak hezky a pravdivě jsem to řekla.
,,Teď trochu osobnější dotaz. Jak to máte s Fredem Weasleym?"Mooooc děkuji za neuvěřitelných 5000 přečtení. Nemůžu tomu snad ani uvěřit. Jsem za to neskutečně ráda. Dnes vyjde ještě jedna kapitola.
Vaše Lucy 💜
ČTEŠ
Fred a Hermiona- MODERN |Fanfikce|
FanfictionHermiona dostala obraceč času ale naneštěstí do ní vrazí Luna, George a Fred. Po dvou přemístění se objevili v roce 2017 a zde začíná náš příběh. Naše postavy přežívají v moderní době.Fred zjišťuje že se zamiloval do Hermiony, ale to už má dívka na...