#14 Zlý sen

186 9 3
                                    

Děkuji za 600 přečtení jste úžasní....

Nevěděl jsem co mám dělat jestli jí polibek opětovat nebo ne? Její rty byli sladké jako jahody. Jako lesní jahody mám na ně chuť. Už jsem chtěl Lunu políbit když do mě šťouchl Fred. V tu chvíli jsem ho chtěl zabít.

,,Zvedej se ty milovníku" podal mi ruku Fred já ho chtěl na místě zabít nejdříve mě zastaví abych přestal mučit toho úchyla pak mě přeruší v polibku Luny a ještě do mě rejpe.

"Co si s ním udělal vypadá jak vygumovanej jako kdyby si mu vymazal paměť" zeptal jsem se ho protože mě to docela zajímalo.

,,No vymazal nějakej problém?" zeptal se přidrzle Fred a podal svou druhou ruku Luně.

Z pohledu Freda

Ten George se snad úplně zbláznil a Luna... Ta už vlastně blázen je. Jako paměťová kouzla mi nikdy moc nešla ale tohle se mi zrovna povedlo. Nakukal jsem úchylovy že je uklízeč Eda a do tunelu si šel dát cígo. Komické že? Jako nechtělo se mi tam dlouho být a tak jsme šli za Hermionou ,,domů". Ta tam tvrdě spala nechtěl jsem už nic dělat a tak jsem ulehl do postele s mým zamilovaným zrzavým bratrem. Nejspíš mě ve spánku uškrtí že se nemohl muckat s Láskorádovou. Já si můžu představit Voldyho a Bellu spolu taky Draca a jeho milované zelené jablíčko ale tyhle dva ROZHODNĚ NE! Nebo ano?

                      ***

,,Hermiono Hermiono! Mio Hermionko" pišteli fanynky když vycházela modelka se zlatými luxusními šaty a obvěšená drahými diamantovými šperky ven. "No tak pro koho?,, zeptala se znechuceně žena a dostalo se ji odpovědi Vanessa. Podepsala jí kartu s fotografií a vlezla do limuzíny. Tam ji čekal strašně pěkný muž s vypracovaným tělem v obleku s modrou kravatou a ladil s tou známou modelkou. Dojeli na letiště a nastoupili do soukromého letadla. "Mohu nabídnout šampaňské?" zeptala se žena nejspíše najaká služebná/letuška.

                        ***

,, Hermiona Grangerová světoznámá modelka byla otrávena šampaňským které ji podávala Krystýna Deeklepová její letuška která je zadržena a vyslýchána FBI. Hermiona Grangerová je v kritickém stavu a čeká se na nové zprávy,,
                       ***
Probudila jsem se uprostřed noci vedle mě ležela Luna díky bohu ji našli do rána už jsem nezabrala a přemýšlela o děsivém snu.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Fred a Hermiona- MODERN  |Fanfikce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat