#8 časopis SUPER BEAUTY

260 10 0
                                    

Hermiona vyšla z trafiky naštvaná. Podala Luně časopisi z kterých si nemohla vybrat a zamířila si to k Fredovi podívala se na něj a rozzuřeně řekla: ,, Ať tě tam nenapadne ani chodit natož o tom přemýšlet abys tam šel."

"Ano mami,, zakřičel na ni Fred a šel naštvaně pryč měl v plánu jít do hospody ale nakonec ho zastavila a chytila ho za předloktí Hermiona.

,, Promiň mi to Frede já jsem jednala pod emocemi a naprosto jsem byla mimo, ta ženská..."

"....měla dvě práce no a jestli se s tímto chce živit je to pouze její věc a ty se s tím netrap Mio,, řekl a pohladil svou kamarádku po tváři ,, já ti řek Mio promiň já jen- jen mi-mi to ujelo tak ti říkal Ron promiň" zakoktal Fred a pohlédl Mie do jejích krásných oříškových očí.

" Ne v pohodě líbí se mi to" odvětila mu Mia. ,,A..."

,, Hermiono tam chci jít" skočila ji do řeči Luna a ukázala na časopis SUPER BEAUTY který si koupila Hermiona pro inspiraci na oblékání a líčení.

,, Dobře Luno tak tam jdeme" Alespoň dá pokoj pomyslela si Hermiona a kývla na souhlas Luně která se celá rozzářila a objala Hermionu a dala Fredovi přátelskou pusu na tvář.

O JEDNU HODINU POZDĚJI

" Luna Láskorádová,, řekla na konkurzu asistentka a pozvala Lunu dál.

,, Ale vy nejste zapsáni na konkurz pane a paní..." zaváhala asistentka a nechápavě se na ně podívala.

,, Grangerová a Weasley ale my nikam chodit nebudete jsme tu jako podpora kamarádky" ujasnila situaci Hermiona a uslyšela vztek a sprostá slova z místnosti kam šla natěšelá Luna. Po chvilce vyběhl ven zoufalý chlap a prohlížel si Hermionu a Freda. Po chvíli promluvil.

,, Pojďte dovnitř" řekl už v klidu.

"Ale my tu nejsme na ten časopis ale jako opora kamarádky,, rozkřikli se oba na toho chlapa kterého nikdy neviděli.

,, Já vím ale pojďte to zkusit " podídl je muž a Hermiona na to kývla. Fred chvíli váhal ale také svolil.



Fred a Hermiona- MODERN  |Fanfikce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat