#25 Já tebe

98 6 1
                                    

On mě miluje. Vážně mě má rád. Nemůžu uvěřit tomu že jsou moje city opětované. Nikdy nebyli, ale teď mě miluje člověk, který je obětavý, statečný, sice nepatří k těm nejlepším studentům v Bradavicích je to flegmatik, který si dělá srandu úplně ze všeho, ale je to on cítím to, ten pro koho bije moje srdce. Hermiono tys konečně našla toho pravého.

,,Já tebe Frede Weasly" řekla jsem tónem, který jsem v životě nikdy nepoužila a podívala jsem se mu do očí jsou tak překrásné pomyslela jsem si přisedla jsem si k němu a položila svou pravou ruku na jeho. Obmotali jsme si ruce a on se ke mě pomalu přibližoval opřel se o moje čelo. Dotkli jsme se vzájemně nosy a on mi položil svoje rty na ty mé. Dal mi velice něžný polibek a já mu ho oplatila. Potom jsme se odtáhly a usmáli se na sebe.

,,Tak já už jdu" zvedl se Fred a zamířil ke dveřím. Nemůžu ho nechat takhle odejít zvedla jsem se z měkoučké postele a rozběhla se ke dveřím. Fred je otevřel ale já mu je přibouchla před nosem. Vzala jsem ho za lokty a opatrně ho přitáhla ke zdi. Začali jsme se líbat.

,,Notak Mio musíš mě nechat odejít" řekl mi něžně a položil svou ruku na mou tvář. Naposledy mě políbil a odešel pryč. Byl to ten nejkrásnější moment v mém životě.

Vrátila jsem se ke knížce a musela jsem se pořád usmívat, protože jsem byla po dlouhé době do někoho zamilovaná.

Z pohledu Freda
A sakra. Co jsem to jen provedl vždyť ta holka na škole byla ta nejotravnejší holka co jsem kdy viděl a potom se přesuneme sem do roku 2017 a já se do ní zamiluju a líbám se s ní? Ach jo... ale byl to ten nejlepší moment v mém životě. Jak se na ní hrabe Wendy nebo Mariangely. Ona je dokonalost sama.

Šel jsem zpátky do mého pokoje. Lehl jsem si do postele zavřel oči a znovu si přehrával co se stalo.
Vytáhl jsem hůlku a vykouzlil jsem si patrona. Změnil se! Nejprve jsem se lekl, ale pak jsem si uvědomil, že se zamilovaným mění patroni. Vydra kolem mě poskakovala a já se musel usmívat. Do večera jsem z pokoje nevyšel ani na večeři i když byli řízky a ty já měl fakt rád. Nechtěl jsem jí vidět. Měl bych myšlenky v hlavě přeskočit stůl a dát Mie vášnivý polibek.

Jak se líbila kapitolka?
Vše Lucy 💜


Fred a Hermiona- MODERN  |Fanfikce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat