,,Počkej, a co mamka a taťka? Jak ty umřeli? A co Charlie?" ptal jsem se dál.
,,Dobře Frede, taťku nám zabili smrtijedi ve válce. Mamka jelikož ho tolik milovala šla do hrobu za rok po něm. Charlie si adoptoval malého mudlovského sirotka Denny. Chuděra malá její rodiče zemřeli při autonehodě. Brácha si jí vzal sebou do Rumunska za drakama, ale stala se hrozná tragédie. Jeden z těch draků jim sežehl domek ve kterém žili, když spali no..." říkalo se mu to velice těžce. Polknul sliny a nadechl se.
,,Byli tam když hořelo" Fred se zhrozil.
,,Percy? To myslíš opravdu vážně? Je to pravda?" přikývl smutně.
,,Ano" řekl úplně vážně a mě stekla slza po tváři.Odmlčeli jsme se.
,,Napíšu Ronovi ať to řekne Georgovi. Myslel jsem, že vám řekl jak se věci mají. No nic je to stejný nekňuba jako byl před lety" pousmál se Percy.
Z pohledu Hermiony
Vylezla jsem konečně z postele, uklidnila jsem se a zalezla do koupelny. Smyla jsem ze sebe zbytky Makeupu. Koukla jsem se na sebe do zrcadla a spatřila jsem sebe. Koho jiného že jo?
Vypadala jsem jako troska.
Trochu jsem se nalíčila, rozčesala své kadeře, vzala si na sebe modré tílko a džínové kraťasy.Sešla jsem dolů do kuchyně. Vzala si svou druhou snídani a posadila se na židli. Přesně tam, kde jsem seděla včera a krájela jahodový dort Fredovi.
Kdepak si teď můj milý zrzavý Weasly?
Slyšela jsem Lunu s Georgem jak si to vykračují po obývacím pokoji mého bývalého kamaráda Rona a jeho ženy Levandule.
,,Nazdárek Mio" pozdravila mě Luna jakoby se včera nic nestalo. Jakoby tady Fred byl pořád s námi.
,,Ahoj Luno, dnes ti to moc sluší" pozdravila jsem jí na oplátku.
,,Čekáme tady na tebe Hermiono" ušklíbl se George a já se také malinko pousmála.Poté jsme šly do SUPER BEAUTY, ale nebyla to taková sranda jako dřív, když jsme ještě chodili s Fredem a ten dělal různé vtípky.
Vlastně bylo ticho.
Dorazili jsme tam a já vyrazila s Georgem a Lunou do malé pracovny Míry.
,,Kdepak máte Freda?" zeptal se mile.
,,No to je právě to o čem chceme mluvit" Míra na nás hodil tázavý pohled.
,,Končí tady, vracím mobil v továrním nastavení a můj bratr už se tu vícekrát neobjeví"
,,Ale proč?"
,,Chce cestovat, poznávat svět, znáte to mladí rádi cestují". zalhal George a nenápadně se na mě podíval.
,,Škoda, měl jsem ho rád" řekl zklamaně Míra.
,,No nic do práce" pobídl nás a my s Lunou se vydali do maskérny a George do svojí pracovny.
S Fredem nahrávají videa! Kdo bude teď jeho parťák?Poté co jsme s Lunou dodělali nějaké nepodstatné věci šly jsme se naobědvat do naší malé jídelny. Viděla jsem tam Samanthu a Wendy jak se o něčem baví a přežvykují salát.
O pár míst dál seděla Xénie. To je nová posila. Dělá skvělé fotky a vedle ní Adam Scott. To je ten chlápek se kterým spala Sam a od té doby jsme spolu nepromluvili ani slovo. Dělá tady s počítačemi grafiku našeho časopisu. Další lidi už jsem neznala. Vzali jsme si doveženou pizzu. Luna a já totálně ujíždíme na pizze Havaj. Nevím jak někdo může říci, že ananas na pizzu nepatří.Když už jsme jí měli celou v břiše přisedla si k nám Wendy a Sam.
,,Slyšela jsem, že prý tady Fred skončil. Nevíte o tom něco?" zeptala se arogantním tónem Wendy.
,,To by mě taky zajímalo" přidala se Samantha.
,,Chtěl cestovat, teď poznává svět někde určitě daleko od nás"
,,Aha, holky nechcete s námi dneska ven?" ptala se dál Wendy.
,,Kam by jsme šly?"
,,Asi někam do klubu, chcete?"
,,Já ne, my už s Georgem máme něco v plánu" řekla Luna a mě tím zarazila.
,,A ty Mio? Ty by si se na Sam nevykašlala viď?"
,,Ne, já půjdu s vámi" dořekla jsem a obě dvě se na mě pousmáli.Děkuji moc za všechny hvězdičky a komentáře.
Vše Lucy 💜
ČTEŠ
Fred a Hermiona- MODERN |Fanfikce|
FanfictionHermiona dostala obraceč času ale naneštěstí do ní vrazí Luna, George a Fred. Po dvou přemístění se objevili v roce 2017 a zde začíná náš příběh. Naše postavy přežívají v moderní době.Fred zjišťuje že se zamiloval do Hermiony, ale to už má dívka na...