#5 Svět mudlů

322 13 1
                                    

"Děkuji Frede" poděkovala Hermiona a šly zaplatit.
Vyšli z obchodu a náhle jí někdo zastavil. Byl to Draco Malfoy.

" Grangerová, proč nejste sakra na ministerstvu?" zeptal se ji blonďák.

Hermiona chtěla situaci řešit ale uvědomila si že o práci kterou dělá nic neví. Na Draca se jen usmála. Chytila Freda za ruku a kývla na George ať chytí Lunu.

"Promiň Malfoyi mám jisté úřední záležitosti viřiď na ministerstvu že jsem se vydala do světa mudlů."

"Dobře vyřídím to Kingslymu Pastorkovi slečno Grangerová" řekl Malfoy a trochu se pousmál.

"Ještě jednou děkuji za to že jste zmírnila trest mému strýci Samuelovi vždyť on s pánem Zla nic neměl jen...jen se nechal zmanipulovat,, dořekl Draco a přemístil se.

,,A my taky" řekla a Hermiona a přemístily se také.

Ocitli se v mudlovském Londýně. Tady Luna nikdy nebyla a tak nevěřícně koukala všude kolem.

"Počkat Hermiono to byl vždycky tvůj sen být ministryně kouzel proč jsme u mudlů?,, zeptal se George

" Hele Georgi  u mudlů nás nikdo nezná a my jsme vlastně dospělí, uvažovala jsem a nepůjdeme k Weasleyům nejlepší bude zůstat tady u mudlů,, odpověděla Hermiona.

" Tak to musíme sehnat byt,, řekl ustaraný Fred.

O 5 HODIN POZDĚJI

"Slečno Grangerová dobře můžete tady zůstat všichni jednu noc ale myslím že čtyři se zde budete mačkat ale zítra to tu chci mít prázdné,, řekl majitel malého kumbálu kam šly naši hrdinové přenocovat.

"Imperio,, zaklela Hermiona a uklidnila hůlku.

,, Můžete tady být jak dlouho chcete přinesu ručníky" poslechl majitel Smith

" No tak Hermiono!,, vyhrkl Fred s Georgem když Smith odešel.

,, Týden tady budeme a pak ho necháme no! " řekla rozčileně dívka.

V malé místnosti byli dvě manželské postele Fred s Georgem se na sebe podívali.

,,Tak Hermiono ty půjdeš ke mě" řekl pobaveně Fred

"Chci tě ujistit že Luna i když je střelená je holka a radši budu sdílet postel s Lunou než s tebou Frede,, odpověděla Hermiona a všichni se začali smát.
 

Fred a Hermiona- MODERN  |Fanfikce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat