#35 Povídejte mi o nich prosím

42 3 0
                                    

,,Tak výborně, u nás slečno Grangerová budete velmi šťastná" usmála se upřímně ta paní, "Já jsem ale neslušná, ani jsem se nepředstavila. Jsem Penelopé Mayerová" podala mi ruku.
,,Dělám šéfredaktorku Vougu, po vás bych chtěla abyste pro nás dělala modelku. V tom parku jste se mi tak zalíbila, tak jsem si řekla, že vás chci zkusit. Neberte mě špatně, ale v SUPERBEAUTY jsou hrozně falešní lidé včetně těch vašich povedených kamarádek"
,,To si nemyslím" odvětila jsem.
,,Jak myslíte, naše sekretářka vás tady provede" ukázala na dveře.

Z pohledu Freda

,,Strejdo pojď si s námi hrát" pišteli mi do ucha Lucy a Molly.
,,Holky, ještě pět minut" zakňoural jsem, ale ty mršky mi strhly z těla peřinu.
Tím pádem jsem musel vyskočit z postele a ty dvě příšerky zlechtat, když už jsem je nechtěl dál týrat vyběhl jsem z obývacího pokoje v pyžamu do koupelny.

Trápí mě to, že nemám Hermionu u sebe, že si jí nemůžu přitáhnout k sobě a obejmout.
Ani nevíte jak moc mi chybí.
Ještě nemám vše ujasněné a vysvětlené, kdybych měl už bych běžel ulicemi Londýna za ní, ale nemám.

Měl bych se s vámi asi podělit o to na co jsme s Percym přišli.
Draco Malfoy se už dříve udobřil s Hermionou a omluvil se jí za všechno co jí řekl, konečně se mu rozsvítilo v hlavě a přišel na to, že mudlové nejsou žádaní špinavci. Nejlepší přátelé spolu nejsou, ale nějak se společně snaží vycházet.
Za to Harry Potter se s Hermionou rozhádal kvůli Ronovi. Vyvolený totiž stále věří tomu, že se Hermiona rozešla s Ronem kvůli Krumovi.
Což není pravda, protože Ron jí podváděl s Levandulí.
Ano já vím je to složité.

Co mě, ale stále trápí jsou Grangerovi.
Nikdo o nich nic neví, ptal jsem se úplně všude.
Kdo ví kde jsou či nejsou, ale stále po nich pátrám.

Vyšel jsem rychle z koupelny, ale to už na mě ty mršky čekali a vybafli na mě, já už to od nich čekal a tak jsem se nelekl.

,,Děkuji ti moc Audrey" poděkoval jsem Percyho manželce za toast s domácí višňovou marmeládou. Percy si opravdu dobře vybral, Audrey je k mě vždy milá a příjemná.
,,Tak po čem budeš pátrat dnes Frede?"
,,Zase po Grangerových, nejhorší na tom je, že o nich nikdo nic..."
,,George a Luna se budou brát" vběhl do kuchyně Percy s dopisem, "Podívejte se z toho George možná něco bude. Nová práce, krásná snoubenka, byt ve Skotsku" řekl nadšeně.
,,A kdy je datum svatby?" zeptala se zvědavě Audrey, které právě skočila na klín malá roztomilá Molly.
,,Za týden" odvětil Percy.
,,Můžeme jít za družičky maminko?" zeptali se jednohlasně Lucy a Molly.
,,To nerozhoduji já, ale ženich s nevěstou" odpověděla mile, "Musíme si holky koupit šatičky"
Holky zajásali a já se pousmál nad jejich růžovými tvářičkami.

,,Není to celkem na rychlo?" zeptala se Audrey.
,,Jestli není Láskorádová zbouchnutá" zasmál se Percy.

Po vynikající snídani jsem se šel převléci do pruhované košile a kalhot a vyšel z domečku.
Měl jsem už vyhlídnutou jednu paní, které jsem se chtěl zeptat na Grangerovi.
Vlastnila malý krámek se starožitnostmi. Za hodinu a půl jsem stál před její výlohou.
Otevřel jsem dveře a překročil práh. Prosím ať něco ví. Přál jsem si.

,,Dobré ráno paní Silverová" pozdravil jsem jí s úsměvem.
,,Bré ráno co by si mladý pán přál?"
,,Vědět co se stalo s Grangerovými" na jejím obličeji bylo vidět, že jí jméno něco říká.
,,Ty jsem znala, a moc dobře"
,,Povídejte mi o nich prosím"
,,Dobře, tak se posaďte" ukázala na křeslo postavené vedle ní.
Já jsem se usadil a ona se nadechla.

Děkuji mockrát za všechny ohlasy na tenhle příběh jste skvělí.
Vaše Lucy 💜

Fred a Hermiona- MODERN  |Fanfikce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat