Lidi já vás miluju na knize máme 200 přečtení! Ale jdeme rovnou na příběh...
,, Ale nemluvme jen o mě ale o tobě Mio!" zaštěbetala Sam a podívala se zaujatě na hnědovlásku.
"No jestli nám najdeš práci Sam ona vlastně měla být pro Lunu ale ten chlap...,, začala Mia
,,Míra" skočila jí do řeči a otevřela dveře a uviděla Lunu jak tam smutně kouká do zdi. Vzala ji za rameno a táhla do místnosti. "Tahle?,, ukázala na Lunu a oni přikývli.
,,Jsem to věděla" odfrkla si Sam a znovu někam odešla tentokrát ale pro šminky.,,Tak kdo půjde první?" zeptala se a přitáhla k sobě na židli Hermionu protože té slušelo všechno. Trochu ji Sam připomínala Fleur která když neměla co dělat tak líčila všechny kolem sebe dokonce i Billa při té vzpomínce se Hermiona usmála.
Za pár minut ( Sam se na ní vyřádila asi čtyřicetpět minut) odhalila Luně a Fredovi svůj výtvor. Oba mlčeli až najednou Luna vypískla: ,,PERFEKTNÍ"
V tom se začali všichni smát a Samanta dokonce chrochtat 😂
Fred koukl na hodiny které viseli nad dveřmi: ,,Hele nejdeme už domů?"
,, Železné nervy máte slečno dost ááá se Samantou si budete rozumět takže vás bereme" vtrhl do místnosti Míra a podal Hermioně pracovní smlouvu. Ta si jí dvakrát přečetla a nakonec ji podepsala.
"Vy pane Weasley budete skvělý společník pro slečnu...."
,, Grangerovou" doplnil ho Fred a také obdržel smlouvu. Bez váhání ji podepsal když se podmínky líbili Hermioně tak i jemu.
"A vy slečno Láskorádová,,
,,Míro prosíím" zaškemrala Samanta a vrhla po něm avada pohled jestli ji nepřijmeš budeš mít problémy se mnou. Přitulila se k němu a on zaběhl pro třetí smlouvu.Za chvíli i Luna podepsala a oni dostali instrukce od Míry a Samanty a vydali se po dlouhém dni domů. Míjeli červené autobusy spoustu lidí s mobili v ruce a všichni se zdáli být stejní až na jednoho mladíka s černým oblekem s červenou kravatou. Zapadl by jistě do davu kdyby měl telefon. Luna ho hned poznala a rozběhla se za ním.
ČTEŠ
Fred a Hermiona- MODERN |Fanfikce|
FanfictionHermiona dostala obraceč času ale naneštěstí do ní vrazí Luna, George a Fred. Po dvou přemístění se objevili v roce 2017 a zde začíná náš příběh. Naše postavy přežívají v moderní době.Fred zjišťuje že se zamiloval do Hermiony, ale to už má dívka na...