Ahoj rozhodla jsem se, že si dáme menší speciál chtěla bych vám poděkovat za to že moji knihu stále čtete a že se vám líbí. Ještě jednou děkuji.
HERMIONA GRANGEROVÁ
3 OTÁZKY NA MIU
Cítíš něco k Fredovi?
Fred je jen kamarád nic víc.
Nelituješ toho že si tady?
Byla bych radši v Bradavicích ale tady mi zatím nic nevadí jen jsem občas někdy zmatená z toho všeho.
Budeš moje žena?
Ehm kdo si?
FRED WEASLEY
TŘI OTÁZKY NA FREDA
Líbí se ti Hermiona?
Jako vzhledově jo, ale asi bych s ní nevydržel sám celý den. Toť vše.
Máš rád čokoládu?
Samozřejmě že jo nejraději mám čokoládové žabky od paní z vlaku do Bradavic. Dáte si něco milánkové ta věta se nezapomíná.
Jak se ti líbí v kumbálu?
Jsem zvyklý že musím spát v malé místnosti s bratrem ještě Mia a Střelenka. A na jedné posteli s Georgem se mi také nespí nejlíp. Nic proti tobě Georgí.
GEORGE WEASLEY
TŘI OTÁZKY NA GEORGE
Budeš se snažit najít Hermionu, Freda a Lunu?
Ano dávno už je hledám ale Londýn je jako labyrint a stále je nemůžu najít. Jak překvapivé když jsem takový blázen a odešel jsem pryč.
Řekneš krutou pravdu nebo budeš lhát?
Řeknu pravdu protože lhát o mrtvých je strašné i když to bolí řeknu jim to.
Máš rád Lunu?
Lenku můžete milovat nebo nenávidět. Mě na ni nic nevadí podle mě není takový velký blázen jak všichni říkají. Ale že by se mi nějak líbila to ne!
LENKA (LUNA) LÁSKORÁDOVÁ
TŘI OTÁZKY NA LUNU
Cítíš něco k Georgovi?
No pánské parfémy mi nevoní ale jestli myslíte co si o něm myslím tak nic ještě jsem s ním pořádně nemluvila.
Dáš si pudink?
Jo díky pudink miluju nejradši mám vanilkový.
Tak co jak dupou škrkny?
Škrkny jsou nebezpečné a ty si z toho nedělej legraci. Hele sedí ti na rameně.
LUNÓÓÓÓ
TAK CO JAK SE VÁM LÍBIL SPECIÁL?
MĚJTE SE HESKY
SWEET_LUCY_SANSA
ČTEŠ
Fred a Hermiona- MODERN |Fanfikce|
FanfictionHermiona dostala obraceč času ale naneštěstí do ní vrazí Luna, George a Fred. Po dvou přemístění se objevili v roce 2017 a zde začíná náš příběh. Naše postavy přežívají v moderní době.Fred zjišťuje že se zamiloval do Hermiony, ale to už má dívka na...