#1❤️

354 11 11
                                    

Hoii, ik ben Layla zoals jullie al weten. Ik ben al 1 jaartje klaar met school en ben dokter geworden. Me beste vriendin Zaineb en ik werken samen. "LAYLA WAKKER WORDEN" schreeuwt me moeder van beneden. Het is 7:00 ik moet om 9:30 werken, ik sta op pak me badjas, badslippers en me lingerie setje en loop naar de douch. Ik douch me haar ook, na 20 minuten ben ik klaar. Ik loop de douch uit met me lingerie setje aan en me badjas en badslippers. Ik ga voor me kleding kast staan. Mhh wat moet ik aan🤔 na 10 minuten pak ik een witte topje met een blauwe gescheurde broek. Ik doe me make-up op gwn highliter, mascara en een licht roze lipglossje. Ja k hoef er niet uit te zien als een schilderij ofz dits prima. ( outfit hieronder )

Ik loop naar beneden en zie me broer Safouane al ontbijten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop naar beneden en zie me broer Safouane al ontbijten.
Safouane: "Ewa bolle"
Ik: "Fakka lelijkerd"
Safouane: "Ik? Lelijk? Hahaha heb je je zelf gezien oulleh?
Ik negeer hem en loop naar de keuken ik zie dat me vader al boodschappen gedaan heeft, yess croissantjesss ik maak muntthee erbij en ga zitten. Me moeder komt ook naar beneden en ruimt alles op. Ik ben klaar met eten en stop alles in de vaatwasser, ik pak me jas en me sneakers.
Mama: "beslama"
Ik: "beslama mama"
Ik loop de deur uit, shit me telefoon vergeten. Hoe kan k nou weer me tel vergeten🤦🏻‍♀️ ik loop naar binnen en pak me telefoon snel. Ik zie Sayf naar beneden komen en zegt "Ewa zus kan je me snelle rit geven nig? Ik kijk m scheef aan en zeg "Okey snel moet gaan" we lopen samen naar de auto
Sayf: "Er zit zo'n tering lekkere wijf in me klas wazebi
Layla: "praat praat normaal eh sukkel"
Sayf: "Hahahah sorry, heb jij al iemand gevonden?
Layla: "Nee nog niet komt wel, ewa stap uit we zijn er. Sayf stapt uit en ik lach nog van binnen. Soms is hij echt een mongool. Ik loop het ziekenhuis binnen en krijg een lijst met patiënten......

——————

Na me werk ga ik snel naar de Kruidvat nog een paar producten kopen. Ik pak van alles dagcremè, maskertjes, nagellak. Ik loop naar de kassa.
De kassavrouw: "dat word dan €13,75 wilt u een tasje erbij?
Ik: "nee hoeft niet"
Ik betaal en wil net de winkel uit lopen en ineens botste ik tegen een jongen en liet al me spullen vallen.
Ik: "KAN JE NIET UITKIJKEN OFZ?!
De jongen: "Rustig eh kaulo hoertje, ging toch focking perongeluk wat doe je Parra"
Ik: HOER?! Wie denk je wel niet dat je bent kaulo sukkel!
De jongen: "ik ben Ilyas"
Ik: "Nou fijn voor je"
Ilyas: "je kan ook gwn normaal reageren ging toch niet expres"
Hij bukt en probeert me spullen op te ruimen mhh eerst noemt ie me een hoer en nu wilt ie Ze3ma helpen kowed man
Ik: "Afblijven en oprotten!
Hij loopt met een scheve gezicht weg, hij was wel knap🥵 maar ieuw hij noemde me hoer.

Perspectief Ilyas:
Ik loop snel naar Kruidvat, ik wil blikje redbull halen maar ineens bots ik tegen een meisje, weleyema ze is hyack knap. Ineens schreeuwt ze tegen me ( jullie weten het gesprek )
Ik loop boos weg, wat een tering hoertje zomaar zo lopen doen. Ik kon toch niet ruiken dat ze aankwam. Ineens word k gebeld door Safouane.
Ik: "Ewa broer"
Safouane: "Fakka ilyasss"
Ik: "Hzo bel je"
Safouane: "Kom ff chillen bij mij iedereen is weg alleen me zusje is r"
Ik: "Aii ik kom, wil je ook blikje redbull k sta nu toch Kruidvat?"
Safouane: "Ja isgoed, tot zo"
Ik: "Thallah
Ik loop ff Kruidvat in en uit en ga naar Safouane, ik bel aan en ineens doet dat meisje open van Kruidvat. Ik schrik me dood

Perspectief Layla:

Ik loop weg en ga naar huis, als k thuis aankom is iedereen weg behalve Safouane.
Ik: Waar zijn mama, papa en Sayf?
Safouane: "Ze zijn ff bij oma gaan logeren ze is ziek"
Ik: "Ohw okey"
Ik liep naar boven, ik hoorde Safouane aan de telefoon. Die is vast iemand aan t uitnodigen om te chillen. Ik ging douchen en trok me trainingspak aan. Ineens ging de deur
Safouane: "LAYLA KAN JE OPEN DOEN K ZIT ONDER DOUCH!"
Ik: "OKEYY"
Ik liep snel naar de deur en deed open. Ineens zag ik Ilyas van de Kruidvat. Ik keek hem met open mond aan. Hij schrok ook....

Einde.

Heeyy ik ben net begonnen met me eerste boek!🥰🥰 stem en reageer als je t een leuke boek vind, ik hoop dat jullie het een leuke boek gaan vinden x

Layla&IlyasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu