Perspectief Ilyas:
We waren aangekomen en ik en Zain gingen naar binnen via voordeur, want paar boys hebben bewakers ko geslagen. We liepen naar binnen. We pakte de 2 jongens die sliepen op de bank zachtjes en sloegen ze met 1 harde klap ze lagen al bewusteloos. Echte mietjes gaan ze slapen terwijl ze moeten bewaken. Mohim meer geluk voor ons. Ik en Zain liepen samen naar de kelder en we geloofde onze ogen niet. Wtf doen Zaineb en Elif daar. Er was 1 man van 26 ofz gok k die had ze onder schot. Ik knikte naar Zain van dat ie me achterna moet en we liepen rustig naar m toe. Elif zag me en k gaf een teken dat ze stil moest zijn.
Perspectief Elif:
Ik zag Zain en Ilyas ze liepen rustig op die man af, ik probeerde niet te kijken want anders ziet die man het. Toen hoorde we.
Ilyas: "WAPEN LATEN VALLEN NU!"
Perspectief Layla:
Huh hoorde k dat nou goed? Ilyas? Is hij hier? Word ik bevrijd uit deze hel? Zoveel vragen. Ik stond vermoeid op naar de deur en leunde er tegen aan. Ik kon amper bewegen door me blauwe plekken enz pff.
Perspectief Ilyas:
Ik: "WAPEN LATEN VALLEN NU!"
Die man schrok en draaide zich om. Hij had z'n wapen gericht op mij toen Zain en hij raakte beetje in paniek.
Zain: "Laat vallen en er komen geen gewonden"
En ja hoor BAM Zain werd geraakt in z'n schouder. Hij viel op de grond en k schoot snel op die man BAM BAM 2 schoten door z'n benen en buik. Hoop dat ie dede is. Elif rende huilend naar Zain. Zaineb schrok zich dood en ging huilen en storte neer. Ik ging naar Zain en trok me shirt uit en wikkelde over z'n schouder. Net toen kwam Safouane eraan. "Wats hier gebeurd?!" "Zain s geschoten help hem naar buiten k zoek Layla" zei ik. Zonder te twijfelen pakte Safouane Zain op. "WAT DOEN JULLIE HIER?!" Schreeuwde Safouane tegen Zaineb en Elif. "Niet nu help Zain" riep Elif. Zaineb was nogsteeds stokstijf vgm heeft ze nog nooit iemand neergeschoten gezien wat logisch is. Ik ging snel naar de kamer waar Elif en Zaineb tegen aan duwde. "ILYAS" hoorde ik een bekende stem horen. "LAYLA LAYLA ZIT JE HIER" riep ik. "Jaaa" "Ga aan de kant k trap de deur in" en BAM de deur lag eruit. Ik zag Layla helemaal kapot. Ik rende naar dr toe en knuffelde haar.
Perspectief Layla:
We waren aan t knuffelen en Uhm hzo heeft ie nou geen shirt aan... pff k was gelukkig blij dat k m zag. Hij tilde me op naar buiten waar ik Safouane en huhhh Sayf?! Zag....
Perspectief Safouane:
Ik liet Zain op me leunen en zo liepen we naar buiten met Elif en Zaineb. "Ga nu de auto in!" "Maar waar is Sayf?" Zei Zaineb.
Ik: "Sayf is thuis hzo"
Elif: "Uhm nee hij ging met ons mee"
Zaineb: "Hij zou bij de achterdeur wachten"
Ik: "WATTT!"Ik liet Zain aan Elif over en rende naar de achter deur met me wapen vast. Ik zag hem nergens. Ik rende terug en daar stond ie dan onderschot door een van die homo's..
Perspectief Layla:
Hij stond onderschot. Me kleine broertje met een wapen tegen zich aan aan het huilen. "SAYF" riep ik en sprong uit Ilyas z'n armen. Ik rende erna toe.
Safouane: "Layla blijf daar!!"
Ilyas pakte z'n wapen.
Die man: "Geef Layla en ik laat dit jongetje gaan!"
Ik wou meteen erna toe lopen maar Ilyas hielt me tegen. Ik stribbelde tegen "Laat me los ik wil me broertje" "Layla wacht als je erheen gaat gaan er erge dingen gebeuren en zit je weer vast" zei ik en ik zag Safouane een traan laten. Dit moet echt moeilijk voor m zijn.
Perspectief Safouane:
Hier stond k dan met me wapen gericht op een man die me broertje heeft en me zusje die pijn heeft. BAM hoorde k een knal langs me oren auww hij ging richting Sayf. Huh de man zakte neer en was neergeschoten. Ik keek naar achter en zag Zaineb met trillende handen een wapen vast houden. Ik en Layla rende naar Sayf en knuffelde elkaar.
Ik: "Sayf Layla gaat het met jullie?"
Layla: "Ja prima"
Sayf: "Jehtoch"We lachte eventjes en gingen snel de auto weer in opweg naar het hotel. We hoefden niet naar het ziekenhuis voor Layla, want ze had alleen maar schrammetjes en blauwe plekken. Maar Zain moest wel naar het ziekenhuis, hij is sterk dus het komt sws goed met hem. "Hier een shirt Ilyas" en gooide naar hem.
Perspectief Layla:
We kwamen aan bij het hotel 🏨 en gingen snel naar de kamer. Ik kwam daar als eerste aan en zag een brief liggen. Ilyas liep er snel langs en pakte het. Okey weird maar ma3hlish heb geen zin weer in detective spelen enz. Safouane bracht Zain trouwens naar het ziekenhuis en Elif ging mee. Zaineb is shocking en is aan t douchen. Ik hoop dat t goed komt met Zain en hier zit ik dan samen met Ilyas in een kamer weer. Hij liep naar me toe. "Gaat het?" "Ja prima" antwoordde ik. Hij begon me te knuffelen.
Ilyas: "Ik was echt bang dat je er niet meer zou zijn"
Die woorden raakte me en k liet een traan in Ilyas z'n nek. Hij voelde dat.
Ilyas: "Niet huilen prinsesje k ben r nu alles is gefixt"
Ik: dd.ank..je"
Ilyas: "Geen probleem"We keken elkaar aan diep in de ogen.
Einde.
Heyy dit was het weer! Vergeet niet te stemmen. En trouwens voor de mensen die elke x stemmen dank jullie well!❤️❤️
JE LEEST
Layla&Ilyas
RomanceLayla en ilyas leren elkaar kennen in een winkel, nadat ze ruzie gekregen hebben door een ongelukje. Wat blijkt dat ilyas goed bevriend is met layla's broer beginnen ze elkaar leuk te vinden. Hoe het afloopt met hun lees je in het verhaal!🤍