Na het eten ging ik naar stad met Elif. "Wat was dat net" zei ik. "Gwn kifesh hij zegt trek dat niet aan" "Uhm Elif hij vind je leuk he" ze keek met een sneaky lachje. "Ja maar hij doet nu al alsof we hebben" Ik snap haar aan de ene kant wel hoor. Ik bedoel hij kan niet voor d'r bepalen wat ze aan gaat doen, nu niet, morgen niet en okal zijn ze getrouwd ook niet. We gingen naar de Primark, H&m, Bershka, Zara enzv. Nadat we klaar waren ging ik met Elif naar d'r huis om me spullen te pakken. Ik zag Ilyas nogsteeds op de bank. Hij liep naar me toe en gaf me een knuffel. "Wat doe je hier nog" vroeg ik. "K dacht k wacht tot je terug komt, dan kunnen wij wat doen" ik knikte en ging ff me spullen pakken. Ik trok eerst me jas en schoenen uit en legde me telefoon op de tafel.
Perspectief Ilyas:
Layla d'r telefoon ging af en k stond er letterlijk voor. Ik werd hyack boos een of andere Mert appt haar wtff. Ik keek er in en zag dit berichtje.
Mert: "Hey Layla kom je om 15:00 ff naar de café bij ......straat? We moeten wat zakelijke dingen bespreken😉"
Ik werd kaulo boos, WELKE ZAKELIJKE DINGEN TFOE. Ik wachtte op Layla en bleef wachten. Kijken wat ze gaat zeggen enz. Ze pakte d'r telefoon en appte.
Perspectief Layla:
Ik had een appje gekregen van me baas Mert. Hij vroeg of we konden afspreken, tzz weer werk shit enz. "Ilyas k moet naar me werk toe" hij keek kapot boos huh...
Perspectief Ilyas:
Ze liegt gwn... nee wrm wrm ZE IS GWN AAN T LIEGEN. "Moet ik je brengen" zei ik koel en harteloos tegen haar. "Mhm hoeft niet" ik trok haar en duwde d'r tegen de muur aan. Ze keek echt bang. "Ilyas wat doe je?! Auw" Ze kreeg beetje pijn omdat ik in d'r arm kneep.
Ik: "LAYLA JE STAAT FOCKING HARD TEGEN ME TE LIEGEN!"
Layla: "WAAR HEB JE T OVER?"
Ik: "Layla nu niet zo doen, ik weet dat je niet naar je werk gaat, ga je nu nou srs met een andere man afspreken en erover liegen?"Perspectief Layla
Huh bedoeld hij Mert, ik keek hem een beetje scheef en vragend tegelijk aan...
Ik: "Uhm bedoel je Mert"
Ilyas: "Eindelijk een x eerlijk"
Ik: "Schat dat is me baas"Hij keek hyack geschrokken....
Perspectief Ilyas:
H...aar bb..a..as?? Shit shit ze liep boos weg, ik trok haar weer. "Sorry prinsesje" ze keek nog steeds boos en wou weglopen, ik trok haar weer. "JE DOET ME PIJN ILYAS, LAAT ME LOS JE DACHT GWN DAT IK VREEMD GING. TERWIJL JIJ DE GENE BENT DIE FOCKING 2x VREEMD GEGAAN IS EN IK HIER NOG MET JE STA!" "Je weet dat dat een vergissing was en ik dat niet bewust deed, niet steeds herhalen" zei ik cool. Ze liep de deur uit, ik besloot om haar te volgen.
Perspectief Layla:
Ik liep boos de deur uit en begon te huilen, ik stapte me auto in en reed naar Mert, nouja waar we afgesproken hadden. Ik zag hem bij de deur opening staan. Ik gaf hem een knuffel en hij mij. We liepen naar binnen. Bespraken van alles
—————
Nadat we klaar waren, liep ik weg. Hij trok aan me hand en hielt beide handen van me vast. "Layla je bent een goede en doorzettende werknemer, ik ben trots op jou!" Zei die. Ahw kapot lief. Hij keek me nog 5 seconde aan en toen....
Perspectief Ilyas:
Ze kwam aan en gaf hem gwn een knuffel. Wtf is er mis met haar, hij is ook nog eens knap gwn en van haar leeftijd. Dat wist k geeneens en ik me nog schuldig voelen tzz k heb gwn gelijk. Na een uur ofz kwamen ze weet naar buiten. TFOEE ZE GAVEN ELKAAR WEER KNUFFEL. Zomaar pakte hij haar handen en keek er diep aan. Ik stapte snel de auto uit. Tijdens t lopen zag ik hem een knipoog naar d'r geven. Ik kwam aan en gaf hem een harde klap. Hij lag op de grond... "WAT DOE JE" zei Layla. "HALLO HIJ WOU JE GWN" Layla draait met d'r ogen en wou hem helpen. Ik tilde haar op naar me auto en legde haar op de auto neer, ik stond tussen d'r benen en hielt haar vast.
Ik: "Layla ik wil gwn t beste voor je"
Layla: "HALLO JE SLOEG ME BAAS, IK KAN ONTSLAGEN WORDEN EN....Perspectief Layla:
HIJ LEGDE ME GWN NEER ALS EEN DING. Ik werd focking boos!!!!
Ilyas: "Layla ik wil gwn t beste voor je"
Tzz wat zegt deze mongool. Hij moet echt stil zijn.
Ik: "HALLO JE SLOEG ME BAAS, IK KAN ONTSLAGEN WORDEN EN...
Ik kon me zin geeneens afmaken want hij zoende me. Shit ik ging erin mee, wrm wrm wrm doe ik dat? Na 6 seconde duwde k m hard weg en gaf hem nog een bitchclap op zn gezicht. "Auw" zei die zielig. Hahaha kapot grappig. Ik keek m aan. "Wrm doe je zo tering jaloers, hij is alleen me baas" zei ik. "Layla, ik zie gwn dat ie je leuk vind. Toen kwam me baas aan en zei. "Gozer ik heb al een vriendin en k vind Layla niet leuk, ik bedankte haar alleen voor d'r werk hoeveel ze doet" Ilyas keek dom en schuldig naar de grond. Ik en Mert begonnen te lachen en Ilyas uiteindelijk ook. Hij gaf Mert een boks en we stapte in zijn auto. "Ohw Ilyas k ga met me eigen auto" ik liep naar me auto. Ilyas hielt me tegen. "Krijg ik geen kus?" "Nee je bent vandaag stout geweest. Ik rende weg en hij lachte. Ik reed naar huis, Ilyas reed achter me. Maar ging de afslag, want hij gaat natuurlijk naar zijn huis. Thuis aangekomen douchte ik en deed een trainingspak aan. Ik kreeg een appje van Ilyas.
Ilyas❤️💍: "Je bent me nog een kus schuldig😘"
Ik: "Hahahha pech!"
Ilyas❤️💍: "Wacht maar tot we getrouwd zijn, als je dan nog zo bijdehand gaat doen pak k je😏💦"
Ik: "TFOE ILYAS GEDRAAG JE"Ik deed me telefoon gelijk weg en viel in slaap.
Einde.
Heeyhey, stem ff doet me goedd✨
JE LEEST
Layla&Ilyas
RomanceLayla en ilyas leren elkaar kennen in een winkel, nadat ze ruzie gekregen hebben door een ongelukje. Wat blijkt dat ilyas goed bevriend is met layla's broer beginnen ze elkaar leuk te vinden. Hoe het afloopt met hun lees je in het verhaal!🤍