#22❤️

151 3 0
                                    

Ik werd wakker en eigenlijk was ik er wel klaar mee met heel deze reis, ik ga naar huis boeit me niet wat iedereen er van vind. Maar ik ga weg hier. Ik pak me spullen in en ga douchen. Ik kleed me snel om naar dit👇🏼

Ik pakte me koffers en ging zonder dat Ilyas het door had weg, hij sliep btw nog

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik pakte me koffers en ging zonder dat Ilyas het door had weg, hij sliep btw nog. Ik ging de deur uit en stapte de taxi in.

Taxichauffeur: "Waar naartoe?"
Ik: "Schiphol"

Hij begon te rijden, maar huh we gingen niet de route als de heenweg, vreemd misschien neemt hij een snellere. Na 20 minuten waren we er nogsteeds niet. Ik werd een beetje vermoeiend en bang.

Ik: "Gaan we wel goed?"

Hij antwoordde niet...

Ik: "Uh ik stap hier wel uit"
Ik: "Meneer???"
Ik: "HALLO STOP DE AUTO!"

Hij bleef maar doorrijden en ik maakte de deur open, fuck zit op slot. Ik gil en huil alles eruit. NIET WEEER EEN ONTVOERING!!!

Ik: "WIE BEN JE WAT WIL JE VAN ME"
Ik: "LAAT ME GAAAAAN!"

Ik trilde helemaal, na lange tijd stopte de auto naast een pand. Er kwamen 2 jongens die pakte me en brachten me naar binnen. En ja hoor Ebru....

Ebru: "Dacht je ff met me man op vakantie te kunnen gaan?"
Ik: "Ik werd verplicht tis uit!"
Ebru: "Mhh srs hoedan"
Ik: "ALSOF JIJ DAT NIET WEET TIS JOUW SCHULD!"

Ze begon te lachen en zegt "Ohja vergeten hahaha" ik begon tegen te stribbelen om los te komen. De jongens brachten me naar de kelder. "I...ly.aas help" fluisterde ik in mezelf.

——————-

2 dagen verder.

Ik zit hier nogsteeds, niemand mist me. Heeft Ilyas dan niks door?"

Perspectief Ilyas:

————-

2 dagen geleden.

Ik werd wakker en zag Layla niet, die is sws weer ergens gaan zwemmen of shoppen. Ik denk dat k er ff privacy geef. Ik ga wel met Yassin in t pand logeren ff. Ik ging douchen, na het douchen legde ik een briefje voor Layla dat ik ff bij Yassin ben voor eventjes. Ik ontbijtte in het hotel heerlijk! Ik had trouwens een blauwe gescheurde spijkerbroek aan met een witte Nike t-shirt en louboutin sneakers. Ik ging het hotel met me spullen uit en ging naar het pand. Aangekomen pakte ik een redbull uit de mini koelkastje, ik trof Yassin ook op de bank aan. Ik ging naast hem chillen en zo bleef t voorlopig

———

2 dagen later.

Ik besloot weer ff langs Layla te gaan, kijken hoe t met r gaat. Heb er al 2 dagen niet gesproken of gezien. Heb ook niemand haar laten volgen anders gaat ze weer agressief doen en heb geen zin dat ze tegen me schreeuwt anders kan k misschien boos worden en dna verpest ik het al helemaal. Ik pakte me bmw en ging naar het hotel. Ik klopte eerst op de deur maar k kreeg geen gehoor, die is vast weer boos ofz. Ik liep naar binnen en zag niemand. Eerst dacht ik dat ze misschien ergens heen is, maar ik zag dat alles nog precies het zelfde lag, zelfs het briefje wat k achter liet voor dr. Huh ze kan nergens anders heen dan het hotel. Dus ze is niet hier gaan slapen... watdannnn. Ik werd beetje vermoeid en wist niet wat k moest doen. Ik wreef over me haren en liep heen en weer. Zou ik Safouane bellen of niet, Safouane bellen of niet. IK WERD GEK. Haar pa en broer gaan me afmaken en shit waar is Layla. Straks gebeurt er nog iets met r. Ik belde Safouane op.

Safouane: "Fakka broer"
Ik: "S..afou..ane?"
Safouane: "Sinds Wnr stotter je zo bang?"
Ik: "Vgm is er iets gebeurt met Layla"
Safouane: "WAT IS ZE GEWOND?!"
Ik: "Uhm k logeerde voor 2 dagen bij Yassin om Layla wat privacy te geven, oh je weet nog niet we zijn...."
Safouane: "Uit elkaar k weet ga verder!"

Ohw huh hij wist t al blijkbaar wejeje...

Ik: "Mohim k gaf r privacy en k legde briefje voor dr neer maar t ligt er nog. Ze is dus niet thuis gekomen!"
Safouane: "WAAR IS ZE JE MOEST OP DR LETTEN A ZEMMER!"
Ik: "Sorry man kom hierheen met paar boys we gaan dr zoeken snel!"

Hij hing op. Ik ging naar me pand en verzamelde iedereen die nuttig was. Aan de slag, Layla vinden.

Einde.

Dit was t weeeer, vergeet niet te stemmen!❤️

Layla&IlyasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu