#12❤️

181 4 1
                                    

Ik was kapot boos, ik rende het huis uit en toen werd k meegenomen door een busje....

Ik zat daar, me handen waren vastgebonden en deden super veel pijn. Het was het meisje dat met Ilyas was. Die ex. "Wat zei k over omgaan met Ilyas?" "I..i...k ww..as nie...t met ..hem" "STOP MET STOTTEREN MONGOOL IK ZAG JE ZELF BIJ LOUNGE!" Ik durfde niks te zeggen en zat alleen maar te huilen. Er waren 3 mannen in totaal, eentje bij de stuur, eentje ernaast en eentje met de ex van Ilyas en mij achterin. De twee jongens voorin waren van mijn leeftijd en de man naast me was best oud. Hij keek me hele tijd met zo'n grijns aan. De auto stopte en t was een grote pand. De ex van Ilyas pakte me en duwde me tegen die oude man aan. Hij trok me naar binnen, ik zag allemaal meisjes met korte dingetjes aan. T waren net.... net slaafjes. Ik begon te huilen. Sommige keken bang en sommige super hc. Ik werd in een kamer geduwd met allemaal kledingstukken die kort zijn. "Kies iets uit en trek het aan" "Uhm nee dit ga k niet aan doen, ben geen hoer en hoe heet je eigenlijk?!" Zei ik met een hoge toon. Voor k t wist kreeg ik een klap van haar. "Ik ben Ebru, de ex van Ilyas en hij is van mij, ALLEEN VAN MIJ" Ik wou zeggen dat we ruzie hadden en dat k m niet meer wil zien enz, maar dat ging niet. Ik hou nog steeds van hem

Ebru: "Je gaat nu war uitkiezen om aan te trekken, daarna kom je naar beneden en ga je met de boys praten"
Ik: "I...k wil niet"
Ebru: "Hahah, dat zeiden ze allemaal, maar kijk nu zijn ze allemaal ontmaagd en hoertjes geworden"
Ik: "NET ALS JIJ ZEKER!"

OMG FUCK WRM ZEI IK DAT. Ik verwachtte een klap, maar ze trok haar pistool richting mij 🔫 ik begon te huilen

Ebru: "Je kan maar beter je bek dicht houden"

Ik stond versteend. "Over 15 minuten kom ik terug, als je dan niks aan hebt. Heb je hele hele grote problemen en niet alleen jij. Ook je broertje Sayf"

Ik: "WATT LAAT HEM MET RUST, WAT WEER JE VAN M"
Ebru: "Nou k weet dat hij een vriendin heeft en dat is me zusje, ze doet fake btw"

Omg dat meisje van de vorige x ( voor als je t niet meer weet, t was toen Sayf deed alsof de auto van Layla van hem was bij de schoolplein om indruk te maken op dat meisje ) ik begon nog harder te huilen. Het stopte maar niet. Ze gingen weg en k pakte het langste kledingstuk dat r was ( Dit dus 👇🏼 )

Ik deed het aan en probeerde met me handen me lichaamsdelen te bedekken, die oude man kwam naar me kamer en trok me mee

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik deed het aan en probeerde met me handen me lichaamsdelen te bedekken, die oude man kwam naar me kamer en trok me mee. Ik voelde me zo vies. Ze trokken me een kamer in met een jongen. "Hey prinsesje, wat zie je d'r lekker uit" zei die met zo'n vieze stemmetje. Ik bedekte nogsteeds me lichaam, maar die jongen trok aan me handen. "Je hoeft niks te verbergen voor me. En hij kneep alveral aan me. En zat aan me. Hij gaf kusjes in me nek. Ik werd zo misselijk, op dat moment wou k gwn dood. Maar ineens trapte iemand die deur binnen.....

Perspectief Ilyas:

Het is al een dag later en we vinden haar niet, ineens kreeg ik een sms...

Ebru: "Stop met zoeken schat, ze is gezellig met mij, nouja op dit moment met een van de jongens😉"
Ik: "EBRU LAAT HAAR GAAN!"

Ik appte gelijk Safouane en we gingen met zijn vader en de mijne naar me pand, ik belde 20 man op om te helpen. Ebru heeft 6 pands, ik vroeg 12 jongens om met 2 naar elke pand te gaan. "App gelijk als je Layla ziet" ik wachtte en wachtte en ineens kreeg k dat bericht ze hadden haar, wow kapot snel. We gingen met 20 man, 4 busjes erheen. We hadden allemaal kogelvrije vesten aan en wapens. Ik trapte als eerste de deur in en iedereen had zn handen omhoog, de bewakers had Safouane al neergestoken om geen lawaai van kogels te maken. Ik rende naar elke kamer, bij de laatste zag ik Layla en een jongen die haar in d'r nek kuste. Layla was half naakt gwn.

Perspectief Layla:

"ILYASS" "GA BIJ DR VANDAAN" riep Ilyas, maar de man had een wapen gericht op mij.

Die jongen: "Omdat dit misschien de laatste x is dat ik Layla aanraak, geef ik haar nog ff een paar kusjes"

"BLIJF VAN DR AF NU!" De jongen kneep in me kont, maar Ilyas kon niks doen. De jongen hielt een pistool tegen me hoofd aan... Ebru kwam de kamer ook in en had Ilyas onderschat. "Laat je wapen vallen Ilyas" Ilyas deed omlaag, maar draaide zichzelf om en pakte Ebru's wapen. Wow dat zag er wel cool uit. Ilyas heeft Ebru nu met een pistool tegen haar hoofd en die jongen mij. "Oke we gaan nu ruilen" zei Ilyas. De jongen keek bang en liet me rustig los. Toen rende ik naar Ilyas. Toen hij me vast had schoot hij 2x in de been van die jongen, Ebru was al weggerend. Ilyas sloeg hem 5x op zn gezicht. "ZIT NOOIT MEER AAN ME WIFEY!! BEGREPEN?!" De jongen antwoordde met moeite "ja meneer" Ilyas kwam naar me toe, ik kuste hem op zn lippen en knuffelde hem dood. Hij trok zn vest uit en deed m bij mij aan. Hij tilde me op in bruidshouding en liep naar de auto.

Perspectief Ilyas:

Het team was al weg, want we hadden alles onder controle. Ik zag Safouane nergens. Huh ik keek om t hoekje en zag m liggen. Shit hij is in zn been geschoten. Layla stond op ik pakte Safouane vast en Layla tegelijk en stopte hun in de auto. Ik reed gelijk naar het ziekenhuis...

Einde.

Dit was t weerrr. Hopelijk vonden jullie t leuk, stemmen zou geweldig zijn!❤️❤️

Layla&IlyasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu