Perspectief Ilyas:''Ilyas de pakketjes zijn binnen'' roept Zain ( vriend van Ilyas die werkt voor hem ) ''Aii geef maar aan mootje'' zei ik
--------------
Nadat het pakketje bezorgd werd naar de juiste mensen dacht ik eindelijk te kunnen chillen, maar nee ik werd gebeld.
Zain: "Ey sorry dat ik nog zo laat bel, maar het pakketje is blijkbaar niet aangekomen man en nu zijn die mensen focking boos en hebben we schulden"
Ik: "Hoeveel?"
Zain: "10.000 man"
Ik: "Fuckkkkkk"
Zain: "Wanneer gaan we betalen?"
Ik: "Wollahmeh we gaan iets betalen kowed man laat ze maar lekker en ga gwn door, later"Ik hing op. ik heb een vermoeden dat iemand steeds de pakketjes laat mislukken te bezorgen ofz, want dit is al de 4de x deze week pff. Mohim ik pak die gene nog wel. Maar shit Safouane moet dit ff weten. Ik besluit naar hem toe te gaan. Ik doe snel andere outfit aan ( outfit hieronder )
Ik pakte me auto sleutels en ging naar me Audi. Ik reed de straten in en zag ook de straat waar ik Layla redde. Soms mis is haar nog wel, maar ze heeft echt vieze actie gegooid tfoe net als elke meisje. Drm beter nooit verliefd worden saff geen sjnoen niks. Ik kwam aan en belde aan. Natuurlijk moet Layla weer open doen en ze schreeuwt weer🤡 Wollah soms ga ik echt stuk van binnen, meskinaLayla: "BEN JE HIER WEER WEJOH"
Ik liep zonder iets te zeggen naar binnen en ging gelijk naar boven naar de kamer van Safouane.
Safouane: "Yo Ilyas wats er?"
Ik: "Er s pakketje niet aangekomen nu hebben we €10.000 schulden."
Safouane: "Alweeeerrr TFOE!"Perspectief Layla:
Ilyas liep zomaar door naar boven, bazz alsof hij hier woont. Ik ging weer terug naar me kamer wachten op me sushi, totdat ik geschreeuw hoorde uit de kamer van Safouane. Ik besloot ze af te luisteren. Omg ze hebben schulden... ik wou net weggaan maar de bel ging. Sws me sushi, maar de deur van Safouane ging ook open. Ze liepen met zn tweeën de deur uit en zagen mij. Shit!
Safouane: "Zat je ons af te luisteren?"
Ilyas lacht in zichzelf
Ik: "Ja aangezien ik met een drugsdealer moet trouwen🙄" zei ik hc
Safouane: "Wollah k begrijp jullie twee echt niet vorige week liepen jullie elkaar te zoenen en nu ineens "ieuw ik wil niet met m trouwen" outeh ga ga"Omg zei die dat nou echtt, TERING SAFOUANE! Dacht ik in me hoofd.... shit ik werd helemaal rood mhhh. Safouane liep naar beneden om de deur open te doen. K was r ff niet bij ik keek Ilyas aan en hij mij. T was heel stil. Hij pakte me schouder vast en zei "gaat t?" Ik werd heeeel rood shit wrmmm en keek naar beneden. En toen pakte hij me kin zodat ik naar hem keek. Omg🥵 Safouane kwam naar boven en zei "Zitten jullie weer te flirten oulleh?" Kaulo kaulo kaulo Safouane
Safouane: "Hier zusje, je sushi"
Ik pakte het snel en liep me kamer in en deed m snel dicht pff.
Perspectief Ilyas:
Ze liep beetje rood en boos weg door wat haar broer zei hahahaha kapot grappig
Safouane: "Ey ze vind je leuk man"
Ilyas: "zij maakte uit"
Safouane: "Vgm heeft ze spijt, kijk ze wou liever naar jou kijken dan de deur open maken voor d'r sushi. Keh sushi ( sws eten ) is haar life bro"Hahahahaaha ik ging echt stuk van t lachen. Zou Layla mij echt leuk vinden hmm.... maar ff terug ik heb een paar mannen gevraagd om er achter te komen wie de oorzaak is van me pakketjes. "Gaan we lounge" vroeg Safouane "Saff" ik liep ff naar beneden want Safouane ging ff omkleden. Toen hij beneden kwam wouden we net gaan ( dits outfit van Safouane )
Maar toen kwam Layla naar beneden "Waar gaan jullie heen" vroeg Layla "Naar de lou" ik duwde Safouane, zodat hij zn zin niet kon afmaken "Naar de stad" zei ik "Alle winkels zijn dicht tis al 22:30" Fuck kapot dom van mij "Ja we gaan ook niet winkelen wat denk jij gwn beetje lopen" zei Safouane wel goeie "Aah jullie gaan zwervertjes spelen" zei Layla ik lachte in mezelf "Mag ik mee k vv me" "Nee sorry we gaan ff zaken bespreken zus" En we gingen snel de deur uit.
Perspectief Layla:
Ze denken echt dat k dom ben ofz k weet allang dat ze naar lounge gaan, dus ik ga lekker ook. Ik deed een mooie jurkje aan en deed me make-up. Ik deed oogschaduw, mascara, highliter, blush, foundation en een lipglossje dit is trouwens me outfit👇🏼
Ik deed nog me sieraden enz om en pakte me tasje. Ik deed me telefoon erin en andere spulletjes, pakte me sleutels en liep naar me auto. Aangekomen bij de lounge zag ik zoals verwacht me broer en Ilyas. Ik vind echt niet kunnen me broer danst met een meisje en Ilyas kijkt naar een oaar blote dames, terwijl Safouane op Zaineb is tzz jongens en die tering Ilyas met mij gaat trouwen. Nou dan doe k lekker hetzelfde ik ging midden in de lounge met een jongen dansen. Hij raakte me we vaak aan bij me kont. En toen zagen me broer en Ilyas me ze keken zooo focking boos. Okey misschien was dit geen goed plan. Ze lopen heel snel me kant op.
Perspectief Ilyas:
Ik en Safouane zijn aangekomen bij de lounge. Safouane was aan t dansen met chickie en k zat ook te genieten. Maar toen zag ik Layla. WTF DOET LAYLA HIER! Ik riep Safouane en we liepen samen boos op d'r af.
Ik: "LAYLA WAT DOE JE HIER"
Safouane: "WTF HEB JE AAN EH MONGOOL"
Layla: "JULLIE GINGEN TOCH ZE3MA STAD, nou k wist dat jullie hierheen zouden gaan, want k ben niet dom!"
Ilyas: "Dus jij dacht k ga in me kortste jurkje waar iedereen zn lul in je kan steken zonder je jurkje uit te doen te gaan dragen?"
Layla: "Ik bepaal zelf wat k aan doe je bent niet me..."Voordat Layla haar zin af kon afmaken zei Safouane "ILYAS HEEFT GELIJK WAT TREK JIJ ZO IETS KORTS AAN BEN JE EEN HOER OFZ" Ik zag Layla haar ogen nat worden, k vond best zielig, want ik heb er al 3x ofz hoer genoemd.💀 Ze rent weg, ik wou naar d'r toe maar Safouane hielt me tegen. We gingen door waar we mee bezig waren, maar toen hoorde we door heel die lounge een gil 100% Layla. We rende zo snel mogelijk. Shit t kwam van de kamers.
Perspectief Layla:
Hij ook al, wrm noemen ze me allebei een hoer. Ik barste uit in tranen, totdat de jongen kwam met wie ik danste "Gaat t schatje" zei die. Hij omhelsde mij, wel cute dacht ik. Maar hij tilde me op op zijn rug naar de kamers. Ik gilde zo hard als ik kon. Hij duwde me tegen de muur aan en trok aan me jurkje....
Einde.
Hopelijk vonden jullie dit deel wat spannender! Vergeet niet te stemmen❤️
JE LEEST
Layla&Ilyas
RomanceLayla en ilyas leren elkaar kennen in een winkel, nadat ze ruzie gekregen hebben door een ongelukje. Wat blijkt dat ilyas goed bevriend is met layla's broer beginnen ze elkaar leuk te vinden. Hoe het afloopt met hun lees je in het verhaal!🤍