RAMADAN KAREEM!🤍
Moge Allah onze vasten accepteren en onze zondes doen vergeven
AmeenPerspectief onbekend:
Ik heb Layla expres deze klus gegeven, zodat ze opgepakt kan worden en Ilyas helemaal gestrest word dat hij niet goed kan nadenken en we hem dan kunnen vermoorden😈 Ik wet natuurlijk niet in me eentje....
Perspectief Ilyas:
We zijn bij het bureau en vragen om Layla, ze laten ons niet door en vragen of we kunnen wachten in de wachtkamer.
Ik: "LAAT ONS ER NU DOOR OF K LAAT 2 KOGELS DOOR JE KOP VLIEGEN"
Die man: "Ik zou maar even dimmen voordat je met je gestoorde vriendin in de bak komt"Safi dat was de grens voor mij. Ik pakte hem bij z'n kraag en verkocht hem shen 4/5 kopstoten en daarna tegen die kachel aan. Er kwamen allemaal agenten op me af gerend en ze deden handboeien om. Ze brachten me naar een kamertje.
Perspectief Safouane:
Kaulo zooi ze hebben Ilyas meegenomen ik zat net in hele discussie met die agent maar ik mag niet ook opgepakt worden dan kan niemand Layla redden. Ik zweer wie dit haar heeft aangedaan he hij zal spijt krijgen en me smeken hem te vermoorden.
Perspectief Layla:
"Waarom had je die wapen mee?" "Waarom had je geschoten?" "Wie is je baas?" "Van wie moest je dit doen?" "Waarom moest je het doen?" "Wat moest je doen?" "Wat deed je daar?" "Wat wou je?" En de vragen bleven ze maar herhalen en ik gaf geen antwoord, als k het me broer of Ilyas niet vertel ga k t zeker de politie niet vertellen. Ik was alleen met een 26 jarige man die der hele tijd bij stond. Toen plots duwde hij me tegen de muur aan. Met me handen tegen me rug.
Ik: "AUWW"
Die man: "K snap wel wat Ilyas in je ziet, je bent prachtig"Zei hij terwijl hij dat tegen me oor fluisterde en tegen me haten streelde.
Ik: "Laat me alsjeblieft los"
Zei ik huilend.
Die man: "Luister, ik zeg het je maar 1x je verteld niemand over dat gene wat je moet doen!"
Ik: "Bben j..ij die die onbekend"
Die man: "Nee ik niet, maar ik werk wel voor hem"Aha tis dus een man, geen Ebru dus Hmm
Ik: Ik zeg niks ik beloof het!"
Hij liet me los en ging de deur uit. Ik barste in tranen uit. Na een tijdje kwam er weer een agent. "Layla als je niks zegt kan je hier een paar dagen blijven tot er bewijs is en als het er is kan je een zware gevangenisstraf voor krijgen. Als je alles nu eerlijk zegt zorg k ervoor dat je niet lang in de bak hoeft" zei hij. Ik bleef stil ik kon niks zeggen. Waren Ilyas en Safouane hier maar.
Perspectief Ilyas:
Ik mocht weer gaan uit die klote kamer eleyema k moest overal tekenen enz. Mohim Layla waar tf zit zij en Wrm is ze hier. Ik liep naar Safouane toe en we zaten in de wachtkamer. Voor het eerst in me leven wist k niet wat ik moest doen.
Einde.
Heeyy stem stem stem er komt snel weer deeltje aan🖤 Soms kan t wat langer duren maar dan ben k gwn met school enz bezig.
JE LEEST
Layla&Ilyas
RomanceLayla en ilyas leren elkaar kennen in een winkel, nadat ze ruzie gekregen hebben door een ongelukje. Wat blijkt dat ilyas goed bevriend is met layla's broer beginnen ze elkaar leuk te vinden. Hoe het afloopt met hun lees je in het verhaal!🤍