Perspectief Safounae:
Ik had gehoord wat r met Layla gebeurt was ik ging naar huis me moeder en Sayf ophalen. Die willen Layla natuurlijk ook zien. We gingen met me auto naar het ziekenhuid. We kwamen aan bij de bali en vroegen welke verdieping + kamer Layla zit. Toen we aankwamen bij de kamer zagen we Ilyas huilen. Wtf? Ilyas huilen? Toen hij ons zag stond hij meteen op en draaide zich om veegde zn tranen en liep de deur uit. K zie wel dat hij veel om Layla geeft. Ik ging naast Layla zitten en me vader kwam ook binnen. We moeten het mama en Sayf wel vertellen. We belde ze op en ze kwamen er meteen aan. Me moeder was alleen maar aan t huilen en Sayf zat er verdrietig bij, wat logisch is.
Perspectief Ilyas:
Genoeg! Ik ga nu naar het politie bureau en zeggen dat ik de opdracht aan Layla gaf en haar dwong, zodat Layla vrijkomt en ik in haar plek ga. Toen k aangekomen was liep k naar binnen en vertelde alles. Ik werd meteen in boeien geslagen en moest mee naar een kamertje. "Komt Layla vrij?" Vroeg k. "Nu we alles zo op een rijtje hebben en onze antwoorden hebben komt er een rechtzaak aan en daar beslist de rechter of er bewijs genoeg is" tzz welke kaulo bewijs willen ze k geef toch toe weleyema.
——————
3 dagen later
Ik zit nu in de gevangenis, me rechtzaak js geweest en ze hebben me 3 jaar hiervoor gegeven. 3 jaar gaat zo voorbij🤠 het ergste van allemaal is dat Layla hier niet is. Ik hoorde van dr broer dat ze zich schuldig voelt enz maar dat hoeft niet k heb alles voor me prinsesje over. Ik mag straks bellen dus kga Layla ff bellen kijken hoe t met r gaat en natuurlijk de bezoektijden doorgeven. En ik moet er nog steeds achter komen wat Layla daar deed en wie het gevraagd had en waarom.
Perspectief Layla:
Ik zit nu thuis dankzij Ilyas. Wat heb k gedaan dankzij mij zut hij daar nu 3 jaar! Wat moet k 3 jaar zonder hem doen🤧 en dan heb ik nog due onbekend... wie gaat me nu beschermen wie? Ik werd gebeld en k schrok weer. Die onbekend gaat me toch niet bellen? Nee nee ik keek oo me tel en het was een onbekende nummer mhhh zou k opnemen? Ik had opgenomen.
Ik: "Hallo?"
Ilyas: "Ik ben t schatje"De eerste traan verliet me oog. Wat moet k tegen m zeggen. Is ie boos op me nee nee
Ilyas: "Prinsesje ben je er nog?"
Ik: "Jj..a"
Ilyas: "Hoe gaat t metje"
Ik: "Ilyas sorry sorry sorry dankzij mij zit je daar nu het spijt me zoooo erg hoe ga je me ooit vergeven"
Ilyas: "Hahah ik vergeeef je MAAR dan moet je wel iets doen.."
Ik: "ALLESS"
Ilyas: "Vertel me wat je die avond met een wapen deed en wie het je gevraagd heeft"
Ik: "Uu..h..h"
Ilyas: "Vertel het me Layla vertrouw me"Perspectief onbekend:
Alle gesprekken van Layla worden nu afgeluisterd door me mannen, als er iets belangrijks word verteld geven ze het door en word k doorverbonden zodat k mee kan luisteren zoals nu 🎧 ik deed me koptelefoon op en luisterde het gesprek tussen Ilyas en Layla af....
GAAT ZE HET VERTELLEN? Dan word alles verpest! Ilyas gaat me pakken neeneneneeee dit mag niet gebeuren komoppp.
Layla: "Ik was boos op iemand geworden en wou wraak nemen maar toen besefte ik dat t het niet waard was"
Hoorde ik ineens. Ah gelukkig ze heeft niks verteld, maar wat een slechte smoes toch.
Perspectief Ilyas:
Layla: "Ik was boos op iemand geworden en wou wraak nemen maar toen besefte ik dat t het niet waard was"
En dit moet ik geloven, pff waarom verteld de me gewoon niet de waarheid
Ik: "Weetje kom maar pas op bezoek als je me de waarheid verteld, want blijkbaar vertrouw je me niet genoeg. Doei Layla"
En ik hing op. K had meteen spijt en wou terugbellen. Maar toen hoorde ik "TELEFOONUUR VOORBIJ!" Shit shit shit ik kan maar 1x in de week bellen en de bezoekdag is overmorgen al.
Perspectief Layla:
Ilyas: "Weetje kom maar pas op bezoek als je me de waarheid verteld, want blijkbaar vertrouw je me niet genoeg. Doei Layla"
Me hart brak in stukjes, ik kan het niet vertellen straks vermoord iemand hem in dr gevangenis. Ik blijf 3 jaar voor die onbekend werken dan komt Ilyas vrij en vertel ik hem alles en dan leven we nog lang en gelukkig.
Einde.
Heeyy sorry dat er niet meer vaak deeltjes komen!! Maar hier een deeltje vergeet niet te stemmen❤️💋
JE LEEST
Layla&Ilyas
RomanceLayla en ilyas leren elkaar kennen in een winkel, nadat ze ruzie gekregen hebben door een ongelukje. Wat blijkt dat ilyas goed bevriend is met layla's broer beginnen ze elkaar leuk te vinden. Hoe het afloopt met hun lees je in het verhaal!🤍