#16❤️

163 5 1
                                    

Perspectief Ebru:

Tzz k kan er echt niet tegen dat Ilyas over een weekje gaat trouwen. Ik ga d'r voor zorgen dat t uitgesteld word en dat het gwn... NIET DOOR GAAT. Ik moet alleen ervoor zorgen dat Ilyas off beter nog Layla vreemd gaat... mhhh hahahaha en dan trouw ik met de lekkere Ilyas, zoals t hoorde😌 Ohja dan moet k t wel ff snel uitmaken met Achraf, want hij denkt dat we serieuze relatie hebben. Loser, ik probeer Ilyas beetje jaloers en gek te maken. T was ook gelukt vorige x Layla werd boos. Ze dacht sws dat Ilyas jaloers was ofz, maarjaa. Hahahah misschien voelt ie ook gwn iets voor me, want ik ben kapot knap enz en Ilyas kan er niet tegen als een meisje knap is.

Perspectief Layla:

Ik werd wakker met een blije gezicht, ik had gwn zoveel zin in de dagen. Ik heb gwn een mannetje die zoveel om me geeft. Natuurlijk wel weer met zo'n illegale ex. Maarja mijn exen zijn ook niet 100. Nu denk je heb je exen? Ja die heb ik 2 dus valt gwn mee. Bij de eerste was t toen ik 16 was, was echt bullshit. Ik maakte t uit omdat ik niks meer voor m voelde en uhm de laatste dat was.... 1,5 jaar geleden, nog niet zo lang. Ik maakte het uit omdat hij vreemd ging. En sinds dien heb k m nooit meer gezien. Maaaar genoeg over exen dats allemaal verleden tijd. Het gaat om nu en nu ga k lekker douchen. Ik liep naar de douch met me lingerie setje, badjas, badslippers en handdoek. Ik douchte 25 minuten en stapte daarna uit de douch. Ik had zoveel zin om naar de sportschool te gaan gwn lekker alles eruit slaan. Ik deed een sportieve outfit aan. 👇🏼

En dit keer deed k geen make-up, wantja ik ga zweten enz en dan gaat t zo plakken ieuw

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En dit keer deed k geen make-up, wantja ik ga zweten enz en dan gaat t zo plakken ieuw. Ik doe wel ff parfum. Ik liep naar beneden en me moeder had ontbijt gemaakt en ne3 ne3 thee hmm. "Waar ga je heen?" Zei me moeder. "Naar de sportschool yemma" ze knikte en ik ging van tafel en deed me sportschoenen aan. Ik besloot om rennend naar de sportschool te gaan. Aangekomen begon ik op de loopband te gaan.

Perspectief Ebru:

Ik hoorde van me mensen dat Layla naar de sportschool is gegaan. Ja ik hou d'r in de gaten voor t geval dat... maar uhm ik had dus laatst contact met d'r ex en t lijkt me een geweldige idee als ze die gaat zien bij de sportschool. HAHAH k ben echt geweldig gwn. Ze gaat zich sws rot schrikken maar dan kunnen ze met elkaar chillen en dan komt Ilyas er ooit achter en word focking boos. Toen ik nog met Ilyas had, werd hij al boos als me ex überhaupt tegen me durfde te praten of als random jongens tegen me praten. Maarja terug naar Layla ben zo benieuwd hoe t gaat lopen. D'r ex heet trouwens Rayen en heeft zwart krullend haar en mooie donkere ogen, ja het is een hele knappe jongen, zelf vind ik hem een beetje op Ilyas lijken. Ja Layla heeft echt een type. Dit is hem.

Perspectief Layla:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Perspectief Layla:

Ik was net klaar met rennen en wou een andere activiteit doen. Ik wou liggen en opdrukken maar er viel een jongen boven op me. OMG HET WAS RAYEN AAAH NEEE. Ik trapte hem van me af.

Ik: "WAT DOE JE HIER?!"
Rayen: "Uhm mag ik niet sporten ofz"

Ik ging snel de sportschool uit lopen en rende gwn weg. Na een tijdje weg te zijn van die sportschool, zat k ff op de stoeprand.

Perspectief Ilyas:

Ik werd wakker met een goed gevoel, ik heb een prachtige prinsesje, me werk gaat goeie kant op, me ouders zijn gelukkig dat ik ga trouwen. Gwn alles is perfect. Ik liep de douch in en na 10 min eruit. Ik kleedde me om in een zwarte gescheurde spijkerbroek met een Gucci riem en een donkerblauwe Polo. Ik spoot nog wat Amrani parfum en liep naar beneden waar me broer was. Ik praatte ff niet tegen m want ik vind echt niet kunnen dat hij en Ebru iets hebben. Ik ben totaal niet jaloers, maar ik vind niet kunnen dat zijn vriendin mijn wifey ontvoerd. Ineens trouwen ze en word Ebru familie van me en met Layla. Ik word al misselijk als k eraan denk. Ik wou net gaan ontbijten totdat ik een berichtje met een foto opgestuurd kreeg

Ebru: "Wat vind je ervan dat jongens bovenop je vriendinnetje liggen?? Wat n hoertje toch...

En k zag de foto. Ik werd zo focking boos, gaat Layla nou vreemd?!!!!! Ik werd helemaal gek. Ik rende de deur uit, pakte me auto en racede naar de sportschool. Aangekomen zag ik alleen die jongen. "WAT MOET JE MET ME VRIENDIN EH EZEL" en ik sloeg hem. "WIE BEN JE?!!" En k sloeg hem weer. "Doe rustig, wie ben je?"

Ik: "Ik ben de toekomstige man van Layla!"
Die jongen: "Ohw ahahah Layla is me ex"

Zonder dat ik het door had sloeg ik hem nog 1x kapot hard en ging Layla zoeken. Ik belde haar 10x en toen zag k haar zitten op de stoeprand. Ik rende naar d'r en ze stond op.

Ik: "DUS JE GAAT VREEMD MET JE EX"
Layla: "Watt?"
Ik: "JE BENT GWN EEN HOERTJE GATVER"
Layla: "Ilyas waar heb je t overrr"

Zei ze met betraande ogen. Ik liet haar de foto zien en ze zei dat het een misverstand was en dat hij op d'r viel. Ik geloof er dus helemaal niks van. Ik duwde Layla heel hard tegen de muur en ze werd bang. Ik drukte heel hard oo d'r pols.

Perspectief Layla:

Het deed zoveel pijn. "AUWW" schreeuwde ik. Er kwam een oude man aan en zei "Jongenman laat haat nu los of ik bel de politie!" Ilyas liet me los en keek me dodelijk en emotieloos aan. Ik zag ff iemand anders in Ilyas, iemand die kwaadaardig, agressief en koud is. Ik was maar aan t huilen en hij stapte de auto in.

Perspectief Ilyas:

Ik reed snel naar de lounge, ff hoofd leeg maken. Ik kwam aan en begon te drinken. 1ste glas binnen. 2de ja 3de, k raakte de tel kwijt bij 5. Ik zag een paar hoertjes naar me toe komen. Ik koos er eentje uit en legde d'r op me schoot. Ik begon haar vurig te zoenen en ze ging er in mee. Ze trok haar topje naar boven en k zag d'r boobs. Ik lachte naar d'r en gaf er een zuigzoen. Na een tijdje kwam Zain hij trok die meid nouja er waren d'r eigenlijk 2 hij trok me mee naar buiten. "Waar ben je mee bezig, als Layla hier achter komt..." "Het is klaar" zei ik en k liep de auto in onderweg naar huis.

Einde.

Vergeet niet te stemmen babess🥰🥰

Layla&IlyasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu