#44❤️

111 5 0
                                    

3 dagen later

Perspectief Layla:

En ja ik zit nog steeds in de zelfde kamer, de zelfde kleding en de zelfde stoel en tafel. Tegenover de zelfde muur. 24/7 aan t staren en me dood te vervelen. Ineens kwamen er 2 agenten binnen. "Layla opstaan!" "Wwaar g..a ii..k heen?" Vroeg ik bang "Je word gearresteerd vanwege wapen gebruik en drugshandel" ik verslikte me gewoon wacht wat? Ik werd meegenomen met handboeien om en werd in een bus gestopt "LAYLA" hoorde k voordat k de bus in moest. Ik draaide me om en k zag Ilyas en Safouane. Ik wou er heen maar werd tegen gehouden.

Ilyas: "Beter voor je laat je dr los!"

Safouane rende naar me toe en omhelsde me. Daarna volgde Ilyas. Hij fluisterde "Waarom ben je opgepakt" ik was stil ik kan t gwn niet zeggen en zeker nu k vast zit niet. Ik gaf m een lange kus op z'n mond "I..k hhou van je Ilyas" zei k huilend "Ik ook van jou prinsesje" zei hij "Ilyas ik moet misschien jaren lang zitten t geeft niet als je door wilt gaan met je leven" "jaren? Wesh ben je gek k laat je hier niet zitten hoor. En okal zit je 100 jaar vast k blijf altijd de jouwe" ahwww ik smolt gwn "Kan t wat sneller!" Riep de agent. "Zeg tegen Sayf dat k m mis en dat ie gwn door moet gaan" zei k nog tegen Safouane. Daarna was t klaar, ik zat in de bus onderweg naar de gevangenis. Ik weet geeneens hoelang k daar moet zitten. T enige wat k weet is dat ik doodsbang ben.

Perspectief Ilyas:

De gene die dit op z'n geweten heeft he Wollah billah ik snij z'n keel leeg!

Safouane: "Bro wat gaan we doen?"
Ik: "Zorg dat je pa zometeen kantoor komt we gaan alles bespreken desnoods stuur k leger naar die klote gevangenis!"

We liepen de auto in onderweg naar Layla dr huis. We kwamen aan en belde aan. Dr moeder deed open. "Waar is Layla" zei ze bijna met betraande ogen. "Henti wah troe sheh" ( Tante niet huilen ) zei k haar troostend we kwamen binnen en der moeder maakte thee. Sayf, Safouane, Layla haar ouders en ik zaten op de bank in de woonkamer.

Moeder van Layla: "Waarom is Layla opgepakt?"
Safouane: "Mama onthoud dat ze onschuldig is en er in geluisd is safi? Ik haal der eruit"
Vader van Layla: "Wij halen der uit, binnen 1 week is me dochtertje thuis"
Ik: "Precies maar dan moeten we nu beginnen met alles!"

We stonden op en reden naar lounge, daar is namelijk het kantoortje. We liepen via de achterdeur gelijk de trap op, dus niet via de voordeur. We zaten op de bank met z'n drieën en besproken alles.

Ik: "Voor wat is ze opgepakt?"
Safouane: "Wapenbezit en drugs leveren"
Ik: "Wie heeft haar dat gegeven"
Vader van Layla: "Oké daar gaan we dus als eerste achter komen, ik heb een paar mannen die camera beelden kunnen checken rond onze huis en de straten omgeving"
Ik: "Saffi zodra we weten wie t er gegeven heeft zoeken we z'n adres en gaan we met m 'praten' enz"
Safouane: "Ja goeie ik blijf hier bel als jullir iets willen"
Ik: "Isgoed ik ga naar de gevangenis toe waar Layla is k wil niet dat ze alleen is"
Vader van Layla: "Saf succes allemaal binnen 7 dagen wil k me dochter naast me hebben!"

Wow dat zei hij heel serieus. Is t namelijk ook allemaal. K zit nu in de auto onderweg naar Layla. Pff k ben echt benieuwd wie deze flikker is.

Perspectief onbekend:

K had gelijk. Ilyas is druk bezig met Layla Layla Layla hahaha niet meer met z'n zaken. Die sukkeltjes van z'n jongens Wollahmeh ze doen hun werk goed. Vanavond breken we in in zo'n pand en pakken we hun drugslading die ze zouden verkopen morgen. Ik hoop dat Layla paar jaren zit dan zie k Ilyas eindelijk breken!


Einde.


Ewaa dit was t weeer! Vergeet niet te stemmen babe's💓

Layla&IlyasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu