#8❤️

217 6 2
                                    

Perspectief Layla:

Onze gezichten kwamen naar elkaar toe, ik was kapot bang. Maarrr OMG hij stopt 2 cm voor me lippen en toen pakte k zn hoofd en duwde hem tegen mij aan. Ik begon hem vurig te zoenen. Na een tijdje waren we klaar "Dit is toch niet weer zo'n bedankje he" zei die lachend "Hahahah nee, dit x meen k t" "Isgoed prinses, kom" we liepen hand in hand naar huis. Elke jongen durfde me niet meer aan te kijken, sws omdat k met Ilyas ben. Iedereen is bang voor m. Toen we thuis aankwamen deed Zaineb open, ze zag ons hand in hand en ging toen hyack hard gillen hahaha k ging echt stuk "ZE ZIJN EEN STEL!!!" Me ouders waren d'r ineens ook. Shit. Ze keken super blij en letterlijk iedereen was r. Mijn ouders Ilyas's ouders me broertje en me broer en Huhh nog een jongen waarvan k niet wist wie t was. "Wie ben jij" "Hey ik ben Achraf de broer van Ilyas" OMG heeft hij een broerrr wtf. Heeft hij nooit verteld🤡 maar okey we gingen met de hele familie en Zaineb op de bank zitten.

Mama: "Nu jullie verliefd zijn kunnen we de bruiloft vervroegen"
Moeder van Ilyas: "Ja wollah is goeie idee"

Ik begon te lachen "Uhm wanneer dan"

Vader van Ilyas: "Over 1 maand ofz"

Ik en Ilyas knikte, maar omg er moet nog zoveel gebeuren. Ik moet een jurk kopen, we moeten een huis regelen en onze huwelijksreis en en en onze zaal en alles uitnodigen omg en me werk shit. Ilyas zag me beetje stressen "Layla kom naar de tuin" we liepen samen naar de tuin en iedereen keek zo raar en onze moeders trokken hun wenkbrauwen omg. Mhh akward. We waren in de tuin.

Ik: "Wat is err"
Ilyas: "Gaat t een beetje babe"
Ik: "Jaa alleen we moeten zoveel regelen"
Ilyas: "Alles komt goed, k beloof t en we gaan het heeeel leuk hebben"

Hij gaf me een knuffel. Met zijn gespierde armen, ik voel me er zo prettig en veilig in. Zo vertrouwd ik hou echt van hem❤️

Perspectief: Ilyas

Ik knuffelde haar, ik zag dat ze t heel fijn vond. "Kom we gaan slapen" zei ik "We?" "Ja prinsesje k blijf hier logeren" ze begon te lachen, maar ze deed ze3ma hc en groot houden zodat ik niet zou zien dat ze t hyack leuk vind met mij. Isg isg hard to get hahaha

We liepen terug naar binnen. De moeder van Layla legde een matras voor mij in Safouane's kamer. Ik wou naar Layla d'r kamer snel gaan, maar Achraf was daar wtf. Ik kwam binnen en hij ging weer weg. "Wat deed hij hier?" Vroeg ik "Hij stelde zichzelf ff voor" "Aii sgoed" ik gaf haar snelle kusje op d'r lippen en ging weer weg.

————————

Perspectief Layla:

Het is 7.30 k ben kapot moe, maar k moet weer werken. Ik pakte me spullen en liep naar de douch, toen ik klaar was ging k weer een outfit zoeken. Ik deed een rokje aan met een t-shirt ( outfit hieronder )

Ik weet dat Safouane en Ilyas er niet blij mee gaan zijn omdat het te bloot is ofz voor hun, maar k bepaal zelf wat k aan doe

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik weet dat Safouane en Ilyas er niet blij mee gaan zijn omdat het te bloot is ofz voor hun, maar k bepaal zelf wat k aan doe. Ik pakte nog me spullen enz en liep naar beneden. K at ff snel en pakte toen me autosleutels en liep de deur uit maaaar natuurlijk, Sayf rende achter me aan "Pls breng me naar school zusie" "Saaayyyfff je moet echt eerder zeggen zo kom k te laat, saff schiet op" "Ik kom maar k moet ff me schoenen pakken van boven" wejoo deze jongen... ik keek m boos aan en hij rende kapot snel naar boven hahaha meskin hij denkt k rij weg zonder hem. Hij kwam weer en liep met mij naar de auto. Toen k aankwam zette hij muziek harder en deed de raam open "Uhm Sayf wat doe je stap uit" zei ik "Wacht pls er komt zo'n chick aan die k leuk vind" Wtf er kwam srs eentje.

Meisje: "Hey liefie"
Sayf: "Ewa schoonheid"
Meisje: "Mooie auto is ie van jou"
Ik: "Nee hij is van....

Voordat k me zin af kon maken zei Ilyas "Ja tuurlijk babe me zus leent m ff van me" Wtf gebeurt hier wejoo. Na een cringe gesprek te horen tussen hun stapt hij eindelijk uit. Ze was knap maar fk hc. Ik rij zo snel mogelijk naar me werk in de hoop dat k nog optijd ben. Wejehh nog 2 min. Ik parkeer de auto en ren zo snel mogelijk naar binnen en botste tegen een man. Wow best knap hahah, maar Ilyas is knapper. "Omg sorryy" zei ik "Geeft niet Layla" uhm hoe weet ie me naam??

Ik: Ken ik u?"
Die man: "We zouden elkaar net gaan ontmoeten. Ik ben Mert je nieuwe baas"

Omg botste ik net nou tegen me baas aan shit shit. Ilyas gaat dit niet leuk vinden🙃🙃 Ik stak me hand uit en hij gaf me een hand. Ik wou naar me kantoor gaan, maar hij liep achter me aan. Toen k me kantoordeur dicht wou doen kwam hij binnen

Ik: "Uhm Mert, ik moet weer aan t werk"
Mert: "Hahaha ik ook, we delen een kantoor"
Ik: "Huh maar Elif dan?" ( Collega en vriendin met wie ik dit kantoortje deelde )
Mert: "Die is nu naar een andere kantoor gegaan"

Okey ik vond het totaal niet leuk, heel de dag plakte hij aan me ieuw. Zou k t Ilyas vertellen off... idk man maar k vind dit helemaal niks. Ik wil Elif terug.

Einde.

Heeyy, vergeet niet te stemmen!! Thnx dat jullie me boek lezen er komen steeds meer mensen bij😘

Layla&IlyasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu