Sorryy voor lang geen deeltje, vergeet niet te stemmen en veel leesplezier🥰
Perspectief Layla:
Ik moet al me sieraden en spullen in een bak leggen, nadat ik dat gedaan heb moet k weer mee. Me handboeien doen zo focking veel pijn ik heb een hele rode rand en een snee t zit eig best diep. "Mag ik naar een dokter" "HAHAH wilt prinsesje naar de dokter" zei die agent. "Me pols ligt zowat bijna open klootzakken!" "Let maar eerst op je taalgebruik prinses" elke x wanneer hij dat zegt herinner ik me aan Ilyas. "Hou je bek" kwam er zomaar uit me mond Omg wat doe k????? "Sorry?" Zei hij ik hield me mond en keek weg. "Ik ga ervoor zorgen dat je t hier heel zwaar krijgt als je door gaat!" Meteen kwamen de tranen in me ogen. "BLOK 3 OPEN!" Hoorde k de agent sxhreeuwen. De poort ging open. "Lang leve de gevangenis leven Layla" zei die agent en hij sloot de deur. Me handboeien waren ondertussen uit. Ik liep naar een lege kamer en legde me beddengoed en handdoek neer. Ik zat op me bed en bleef maar huilen. Er kwam een andere meid van 27 in me kamer sowieso me celgenoot fuck ze zag er zo eng uit. "En wie is deze prinses?" "Ll...ay...la" zei k zacht. "KAN WEL WAT HARDER HOOR!" "Layla" zei k nog een x" "Layla? Vriendin van Ilyas?" "Jj..a" ineens schreeuwde ze door heel het blok "DAMES HET VRIENDINNETJE VAN DIE KAULO LEKKERE ILYAS IS HIER HAHA" iedereen keek geschokt. Ik bleef zitten op me bed. "Nou prinses hoe is t leven als vriendin van een mega grote jongetje" zei ze "Ggewoon" "aha k hoop dat je morgen niet al dood bent, veel van deze meiden haten hem omdat hij hun vriendjes heeft neergestoken" ik schrok ervan en ging liggen proberen te slapen. Ff alles om me heen vergeten. Na 15 min werd k wakker en me handen waren vastgebonden.
Meisje: "Ik ben Samira"
Ik: "O"
Samira: "Jou boyfriend heeft de mijne vermoord en daardoor zit ik hier"Ik zei niks en keek weg. Ze trok me hoofd terug en kwam dichtbij.
Samira: "Je moet niet denken dat k je hier met rust ga laten he. Ik ga je slopen en k laat Ilyas lijden als dat hij mij heeft laten lijden om Nassim"
Ze trok aan me haar en die meiden hielden me vast. Ze begon me te schoppen te slaan. Ik lag bebloedend op de grond. Na een paar minuten zag ik zwart.
Perspectief vader van Layla:
Ik was midden in het pand in een computer kamer alle bewakingsbeelden aan t kijken totdat k ineens gebeld werd door een anonieme nummer. Ik nam op. "Goedendag spreek k met de heer Oualid?" "Ja" "Ik bel vanuit het ziekenhuis uw dochter Layla is aangevallen in de gevangenis en ..." ik hing meteen op en belde Ilyas hij ging toch anar haar. Met vochtige ogen belde k Ilyas.
Perspectief Ilyas:
K zit nog steeds auto keh tis hyack ver rijden. De pa van Layla belde me k nam op.
Vader van Layla: "Layla is in ziekenhuis ze hebben haar pijn gedaan! Ga nu naar ...ziekenhuis toe"
Ik: "JA"En toen na lange tijd barste ik uit in tranen. Aan t rijden en huilen tegelijk. Me hart brak 💔 k wist niet wat k hoorde me prinsesje hebben ze aangeraakt. Ze. Gaan. Zien. Wollah wcahr maar IK MAAK ZE EEN VOOR EEN DOOD K SLOOP HUN ALLEMAAAAL!!!!! Toen k aan kwam in het ziekenhuis rende k naar de bali "WELKE VEDRIEPING ZIT LAYLA" "4" ik rende de lift in en drukte op 4 na even in de lift liep k naar het kamertje. Ik deed open en daar zag ik het beeldschoonste prachtigste liefste mooiste vrouwtje van me leven. Ik ging op een krukje naast haar zitten 🪑 en pakte haar hand vast.
Ik wreef over haar haren en gaf een kusje op haar voorhoofd. Huilend zat k daar.Perspectief onbekend:
Er hangen camera's in Layla's kamer. De Ilyas is gwn aan t huilen mensen weleyema nooit verwacht zeg je eerlijk. Mohim terwijl hij jankt gaan we zometeen die pand binnen treden.
Einde.
Heeyy vergeet niet te stemmenn 🖤
JE LEEST
Layla&Ilyas
RomanceLayla en ilyas leren elkaar kennen in een winkel, nadat ze ruzie gekregen hebben door een ongelukje. Wat blijkt dat ilyas goed bevriend is met layla's broer beginnen ze elkaar leuk te vinden. Hoe het afloopt met hun lees je in het verhaal!🤍