Heehee voor je gaat lezen ff stemmen dankjee💋
2 jaar later
Perspectief Layla:
Het is nu 2 jaar later. Nog 1 jaar tegaan. Eigenlijk ben k bang want.. o wacht ik heb nog niet verteld, maar ik ga vandaag voor het eerdt in 2 jaar sinds hij zei dat k niet naar hem mocht komen tenzij ik de waarheid zei ben ik dus niet naar hem gegaan. Jullie vragen je af of k nog steeds voor die onbekend werk, het antwoord is ja. Elke dag ga ik kapot. Ik heb ook nog mijn eigeb werk en dan nog dat. Ik hou haast geen tijd over en k ben gebroken. Ilyas denkt sowieso dat ik hem verlaten heb ofz. Safouane en me vader gaan nog wel langs bij hem. Ik vraag elke x of hij iets over me zei maar nee. Hij is me totaal vergeten. Het is nu 11:00 🕚 en om 13:30 🕜 start bezoekuur. Ja mensen ik ga naar ilyas toe. Ik ben super zenuwachtig en ik moet er ook wel goed uitzien natuurlijk. Dusss outfitt kiezen...
Het is trouwens zomer. Ik deed een beetje make-up zoals gewoonlijk en spoot parfum én ik deed me horloge om die ik ooit van Ilyas gekregen had. Ik was klaar en t was 13:00 nog een halfuurtje dus. Ik ging snel naar me auto want tis nog rijden enz. Onderweg was ik heeeel nerveus want hoe gaat hij reageren... is hij nog de man waar ik verliefd op was.
Perspectief Ilyas:
2 jaar is t nu al verder. Ik vind hier wel prima tis niet dat k heeeel erg vind. Ik vond alleen erg dat ik Layla niet zag, maar die heeft me toch gedumpt dus nu boeit t allemaal nie. Ik heb nig altijd spijt dat ik dat aan de telefoon zei, maar ik wist niet dat ze t serieus ging nemen en trouwens ze vertrouwde me gewoon niet dus dan hoeft ze eigenlijk niet te komen. Maar genoeg over haar zij is verledentijd nu. Haar vader en broer komen af en toe langs ze denken dat ze me iets schuldig zijn omdat ik t voor Layla opnam. Hun weten onze situatie nu ook en haar broer vind t jammer. Ik vraag altijd hoe t met haar gaat. Maarja ik lig nu gwn op me bed niks te doen we hebben we tvtje in deze kamer dus is wel nice. "Ilyas bezoek" hoorde ik. Huh wie s dat de vader en broer van Layla waren dr vorige week al en ze komen om de week. Raarr. Misschien me advocaat ofz. Ik liep mee en toen ik aankwam in die ruimte. Nee nee ik geloof me ogen niet. Ll..a...yl..a? Maar wat doet zij hier. Ze ziet er nog steeds beeldschoon uit. Ik wil haar nu omhelzen maar nee komop ze heeft me gwn laten zitten hier. Ik stond stokstijf in de deuropening. Ik liep erheen en nam plaats op de stoel. Ze zat tegenover me. Ik zag dat ze een rok met een topje aanhad. Toen ze haar handen op tafel legde zag ik het horloge die ik kochtte voor dr.
Layla: "I..ly..as"
Zei ze met haar lieve stem. Ik was nog stil ik wist niet wat ik moest zeggen..
Layla: "Ik weet dat je boos bent maar laat het me snel uitleggen, er was een avond dat een onbekende nummer me belde ik nam op en hij zei dat ik voor hem dingen moest doen en als k t niet deed zou hij jou, of wie ik liefheb vermoorden. En ja ik weet dat jij jezelf kunt beschermen maar alsnog en me vriendinnen en familie liepen anders ook gevaar dus ik kon niks zeggen. Die avond dat ik opegakt werd moets ik een pakketje leveren en die man deed moeilijk dus trok ik me wapen die ik kreeg van hem. En toen jij me zei dat ik niet mocht komen tenzij ik de waarheid zei.. dat kon ik niet en ik wou niet liegen tegen je. De reden dat ik het nu vertel is is dat ik kapot ga. Hij blijft maar dreigen"
Ik keek haar met open mond aan. Wie durft haar te bedreigen wie?!
Ik: "L..ay..la"
Kwam er enkel uit mijn mond. Ik stond op en trok haar naar me toe een traan verliet mijn ogen. Ik voelde ook een traan in mijn nek van Layla. Ik kuste haar nog op dr mond en we gingen zitten. Ik legde mijn handen ok die van haar.
Ik: "Ik heb je gemist prinsesje"
Layla: "Ik jou ook"
Ik: "Je had dit echt eerder moeten vertellen man, wie is t wat wilt ie?"
Layla: "Alleen dat ik elke x pakketjes moet leveren"Pff me schatje zit gwn voor een deel in de onderwereld en ik wist van niks
Ik: "Luister goed. Je verteld dit tegen je vader en broer dan bedenken we samen met zn vieren een plan om hem te pakken.
Layla: "Isgoedd"Na even gepraat te hebben was de bezoekuur weer voorbij en moest ze gaan. Ik ben blij dat het goed is alleen ik vergeef haar te snel ze moet ook weten dat ik het niet normaal vond wat ze deed maarja.. ze is me zwakkepunt❤️
Einde.
Heyy ik post idd niet vaak meer een deeltje. Gewoon 1/2x in de week soms 1 sorry daarvoor maar er komen sowieso gewoon deeltjes aan alleen duurt t iets langer❤️❤️ Vergeet niet op dit deeltje te stemmen🤍
JE LEEST
Layla&Ilyas
RomanceLayla en ilyas leren elkaar kennen in een winkel, nadat ze ruzie gekregen hebben door een ongelukje. Wat blijkt dat ilyas goed bevriend is met layla's broer beginnen ze elkaar leuk te vinden. Hoe het afloopt met hun lees je in het verhaal!🤍