#7❤️

224 7 7
                                    

Ik werd wakker. Het was 10.00, nog best vroeg. Net toen ik op wou staan kwam Safouane me kamer in ''Ewa goeiemorgen, ga omkleden we gaan zo met Ilyas en Zaineb naar Kermis'' zei Safouane. Oehh Kermis hyack leukk. Ik ging snel naar de douch en douchte 20 minuten. Nadat ik klaar was deed ik me badjas aan en badslippers en deed een handdoek op me haar. Anders lekt het weer op de grond. Ik liep naar me kamer en keek in me kledingkast. Mhh moeilijkste struggle van de dag... na 7 minuten heb ik wat leuks ( outje hieronder )

Ik loop naar me make-up tafeltje en begin met me nagels te lakken in dezelfde roze kleur als me blousje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop naar me make-up tafeltje en begin met me nagels te lakken in dezelfde roze kleur als me blousje. Toen deed ik een beetje make-up en deed me sieraden op, uhmm vandaag me haren los. Ik pak me tasje en stop alles erin. Ik spuit nog wat parfum en loop me kamer uit naar beneden. Ik zie Ilyas en Safouane al beneden. Ze zijn echt snel wejo.

Safouane: ''Klaar?''
ik: ''Jaa''
Ilyas: ''Na 10 jaar eindelijk''

Okeyy overdrijven kan ook. we stappen de auto in opweg naar Zaineb. Aangekomen gaat Safouane natuurlijk aanbellen, vgm heeft ie dr alleen uitgenodigd omdat ie dr leuk vind. Safouane haat t altijd als k me vriendinnen er bij wil, maar bij Zaineb niet mhh. Ik en zaineb zitten achterin en Safouane rijd. ''Safouane ziet r echt goed uit'' fluisterd Zaineb ''Ieuw, Ilyas ziet er eig ook wel okeyy uit'' zeg ik. Hahahaahhah we gingen helemaal stuk. ''Okey? Je vind m gwn leuk'' zegt Zaineb '

Ilyas: ''Wat fluisteren jullie daar''
Ik: ''Niks hoor''

Perspectief Ilyas:

Ik hoor Layla en Zaineb achterin praten over mij en Safouane. Wesh denken ze we hebben geen oren ofz. K hoorde alles. Zou Layla me echt weer leuk vinden... hmm. We komen aan bij de Kermis en het eerste wat de meiden willen is eten. We gaan naar een suikerspinnen kraampje en kopen suikerspin. Ik zag Layla echt genieten, dus maakte ik een foto van d'r ( 👇🏼 )

 Ik zag Layla echt genieten, dus maakte ik een foto van d'r ( 👇🏼 )

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Perspectief Layla:

Hahaha zomaar maakt Ilyas foto van mij, maarja daar moet k toch wel leuk opstaan.. Ik zag Safouane de heletijd kijken naar Zaineb. Ik en Ilyas gingen ff snel nog nootjes halen, want we hadden d'r zin in. OMGGG toen we terug kwamen zagen we allebei SAFOUANE EN ZAINEB ze waren aan t zoenen OEHHH🥰😍 ik ging erop af
Ik: "Gaat ie goed?"
Zaineb: "We zijn een stel geworden AAH"

"Lekker broer" zei Ilyas tegen Safouane en gaf hem een mannelijke knuffel. We zijn in een paar attracties geweest, maar ik moest heletijd naast Ilyas. Omdat Safouane en Zaineb natuurlijk met zn tweeën wouden pff. Omg ben k nou jaloers. Shit shit shit, waarom wil k dit ook😭 Na een leuke dag gingen we weer naar huis. Ik was zo moe t was 22.00 we gingen na de Kermis nog ff uiteten enz. K ging naar de keuken en wou een zak chips pakken, tzz is er geeneens. Ik had er zo n trek in k ging gwn naar ah snel halen. k trok snel outfit aam, want had toen k thuis kwam gedoucht en me pyjama weer aangetrokken. Ik liep naar me kamer en deed een streepjes trui aan met een blauwe spijkerbroek ( outfitt )

 Ik liep naar me kamer en deed een streepjes trui aan met een blauwe spijkerbroek ( outfitt )

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik deed ff geen make-up, had er zo geen zin in. Ik deed alleen me ring om en pakte me tasje en klaar. ''Waar ga je nog zo laat heen'' vroeg Safouane ''Naar ah chips halen'' zei k ''Neem Ilyas mee'' ''Nee hoeft niet, ik kan heus wel naar de supermarkt gaan gwn'' en ik liep snel de trap af, deed me jas en schoenen aan en deed de deur dicht. Ik ging lopen want ja is 5 min ofz. En ja hoor toen ik aan kwam zaten dr weer een paar jongens voor de deur naar me te kijken. Wtf is er zo leuk aan mij🙄 FUCKK niet nog een x. eentje raakte me aan, gwn bij me arm. ''Ewa zina'' ik spuugde op m en liep door naar binnen, ik pakte me chips en ook redbull en ging hyack snel de deur uit. Omg ze stonden er nogsteeds. Ik wou door hun heen, maar de zelfde jongen hielt me weer vast. Totdat superman kwam, Ilyas dus🥵

Perspectief Ilyas:

"Yo ga ff achter Layla aan, zorg dat ze je niet ziet'' zei Safouane. ik pakte me schoenen en jas en ging achter dr aan, ik zag haar en een jongen pakte dr vast. Ik rende zo snel mogelijk en sloeg die jongen hij zei gelijk ''Sorry meneer El....'' want t was een jongen die voor me werkte. ik trok Layla daar weg en liep naast er. En toen was k er een beetje klaar mee, ik trok haar naar me toe, keek haar 1 minuut aan en toen...

Einde.

Heeyheyy weer nieuwe deeltje voor jullie, stem en reageer. hopelijk vinden jullie me boek leuk!❤️

Layla&IlyasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu