#20❤️

156 5 0
                                    

Perspectief Layla:

Ik ben dus nu op t strand en k trek me kleding uit, ik zie echt ogen op me branden maarja k negeer t gwn. En fuck fuuuuuckkkk okey klaar die jongen van vliegtuig komt naar me toe shiii.

Jongen: "Ewa k zei toch dat we x gaan zwemmen hahaha"
Ik: "Sorry maar ik ben hier gekomen om ff alleen te zijn"
Jongen: "struggles met Ilyas oulleh?"

Huh wacht hoe weet hij dat Ilyas huh hoe weet hij z'n naam... oké K word kapot bang...

Ik: "Uh...mm h..oe ww..eet je z'n nn....aa..m?"
Jongen: "Grootste drugsdealer zegt dat je wat"

Ohja helemaal vergeten Ilay zit in de drugs Omg hoe kan k dat vergeten like heel me fam gwn.

Ik: "Ohw ben je bevriend met m dan"
Jongen: "Bevriend?? Wesh ben je vergeten wat r in t vliegtuig gebeurde hij sloeg me gwn KO"
Ik: "Hhh sorry"

Ik liep snel weg ik had de hele tijd me handen om me borsten want Uhm t was heel ongemakkelijk. Die jongen trok me naar zich toe en hielt me stevig vast. "Waar wil je heen gaan k zei toch we gaan samen zwemmen" "LAAT ME LOS" "Uhm nee" en ja hoor BOEM hij lag op de grond. Jaja mensen k ben sterk. Haahhaa grapje t was natuurlijk.... jullie raden al.

Perspectief Ilyas:

Ik was dus bij pand met paar boys totdat k gebeld werd door Yassin

Ik: "Yo Wats gaande"
Yassin: "Kom strand er zit een guy aan Layla"

Hij kon z'n zin niet afmaken want k ging op en rende zowat het pand uit en pakte me bmw en reed gelijk naar t strand. Gelukkig is t maar 7 minuutjes hier vandaan. Ik parkeerde me auto snel en ja hoor k zag Layla met die vliegtuig guy. Pff. Ik ging er naartoe en klapte m weer want had geen zin in gepraat.

Ik: "Alsjeblieft schatje"
Layla: "D...ank...je"

Hahahaha meskina k ging gelijk weer weglopen maar ze kwam achter me aan. "Ey hoe kan jij altijd op zulke momenten verschijnen." "Wees me dankbaar" "Hoe wist je dat k op dit moment hier was dan" ik was ff stil en zei "K liet iemand je volgen. Pfff Wrm ben k eerlijk ejooo. Haar ogen werden groot. "HOEVAAK MOET IK ZEGGEN DAT IK PRIVACY WIL?!" Ze liep boos weg.

Perspectief Layla:

Ik weet hij bedoeld t weer goed enz... maar hallo hoe zou hij t vinden als er iemand hele tijd je aan t volgen is kapot iri. Ik ging weg van het strand en kleedde me weer om in t zelfde jurkje. Ik liep de stad in en ging wat shoppen.

Einde.

I know was kort deeltje, maar d'r komt morgen ofz weer een deel✌🏼

Layla&IlyasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu