Perspectief Elif:
We hebben nog echt eigenlijk nog niks. Ik probeer iets te bedenken maaarr t lukt gwn niet. Nouja er is wel iets maar...
Ik: "Ey jullie weten toch Zain is op me?"
Sayf: "Ja"
Zaineb: "Ja niet t moment om daarover te praten"
Ik: "Nou jawel, want Zain en Ilyas zijn matties en werken samen, dus Zain weet ook alles wat Ilyas van plan is... dus als k nou ervoor zorg dat hij praat dan..."
Zaineb: "Tzz srs die versier truc weer, Wollahmeh gaat werken"
Ik: "Vorige x was ook gelukt"
Zaineb: "Gwn toeval man"Ik keek haar met een grijns aan en belde Zain op. Nouja ik toetste z'n nummer in en moest alleen nog op bellen drukken, maar ik twijfel.
Sayf: "Bel dan!"
Ik: "Wat als ie tegen Ilyas gaat zeggen, die gaat dan naar Safouane enz"
Zaineb: "K vind geen goed idee eerlijk"
Sayf: "Jawel Wollah s goeie bel bel"Ik drukte dr snel op shitttt. Tuttt tuuuutt tuuuuttt ( bel geluid ) hij nam op yes.
Perspectief Zain:
Ik werd gebeld, shii Elif yesyesyessss. Ff snel kuchen en hoesten en k nam op.
Ik: "Fakka Elifff"
Shit te enthousiast....
Perspectief Elif:
Zain: "Fakka Elifff"
Uhm okey cringe maar oké....
Ik: "Heyy, hoe is ie daaro?"
Zain: "Goed man en in NL?"
Ik: "Ja ook prima maar uhm Zain"
Zain: "Ja"
Ik: "Wil je wat voor me doen?"
Zain: "Uhm wat?"
Ik: "Je moet alleen beloven niks tegen Ilyas of Safouane of die pa te zeggen!"
Zain: "Wats t dan?"
Ik: "Eerst beloven"Perspectief Zain:
Elif: "Eerst beloven"
Fuck man, ik heb geen geheimen voor Ilyas hij s me broer gwn. En hij gaat er toch achter komen. En wtf wilt Elif me vertellen wat Ilyas of Safouane niet mag weten...
Ik: "Beloofd:
Elif: "We gaan helpen Layla te vinden en jij moet ons de info geven zodat we hier in NL ook wat kunnen doen"Omg fuck t gaat om Layla. Ik mocht van Ilyas hier niet over praten.... wat the hell moet k zeggen shitttt
Elif: "Hallo? Ben je er nog?
Ik: "U...jn ja"
Elif: "Ga je doen?"
Ik:"Uh..mm k bel je doei"Ik hing snel op, voordat k wat doms ga zeggen
Perspectief Elif:
Gasttt hij hangt zomaar op tfoee. K hoop maar voor m dat ie info gaat geven. Anders gaat ie never nooit kans bij me maken als ie geeneens me wilt helpen me beste vriendin te vinden. Tfoe 3lik k word echt boos van zulke momenten. Ik liep naar een vaas en pakte m en gooide tegen de muur. Zaineb en Sayf schrokken.
Sayf: "Tranquille eh bnedem"
Zaineb: "So rustig aan girl"En Zaineb liep naar me toe. Ze zei dat we Layla wel gaan vinden en dan alles goed komt, maar dat betwijfel ik. Wie weet wat ze nu aan t doen is.
Perspectief Layla:
Ik word meegenomen door 2 oude mannen. Ze stoppen in een kamer. Daar ligt een grote bak met water en een stoel, ze liepen erna toe en bonden me vast. Ze duwde me hoofd in t water en lieten me steeds bijna niet verdrinken, zodat ik lijdt maar niet dood ga. Dit is echt een hel. Waarom ikkkk waaroooom😭😔 ik gil en brul maar niks werkt. Ik stribbel tegen en schopte soort van perongeluk in zijn lul. Oeps ahaha lekker voor m. Maar nee hij gaf me een zo harde klap dat ik aan de andere kant van de kamer lag. Ainaaa K heb zoveel pijn. Ik huilde en huilde en had t zo koud het water was ijskoud. Ze liepen weg en k droogte me gezicht af met me shitt. Shit had k niet moeten doen nu kan k buikpijn krijgen, doordat me shit nat is pfff. Kom ik ooit nog uit deze nachtmerrie?
Perspectief Ilyas:
We zijn er bijna, we zijn 3 dagen verder en we hebben bijna alles. Layla is morgen thuis! We hebben alles voorbereid. Camera's uit, bewakers uitschakelen, ehbo voor als ze gewond is, InshaAllah niet en veel vervoer voor als we snel ziekenhuis moeten of als er gwn mensen nodig zijn mohim.
Ik: "IS ALLES DUIDELIJK OULLEH?"
Safouane kwam net de deur binnen en zei: "ALLES DUIDELIJK EH EZELS?!"
K schrok beetje, wist geeneens dat ie in Thailand was. Alle boys zaten buiten te wachten.
Iedereen knikte bang en k knikte naar Safouane dat het ging lukken. Het is nu 23:40 morgen om 6:00 verzamelen we weer in dit pand en gaan we Layla bevreiden!
Perspectief Safouane:
Ik ga nu naar Thailand toe met de boys.
————-
Aangekomen ging k naar het pand van Ilyas en zag hem in vergadering met alle andere mannen. Mijn mannen stonden buiten te wachten. Oké t plan is dus dat we morgen om 6:00 hier verzamelen wagha, dan gaan we me zusje bevreiden en die zemmers dood maken!
Einde.
Stemm en reageren zou lief zijn. 🥰😘
JE LEEST
Layla&Ilyas
RomanceLayla en ilyas leren elkaar kennen in een winkel, nadat ze ruzie gekregen hebben door een ongelukje. Wat blijkt dat ilyas goed bevriend is met layla's broer beginnen ze elkaar leuk te vinden. Hoe het afloopt met hun lees je in het verhaal!🤍