Sorry voor tijdje geen deeltje! Was ff bezig met school enz. Er komt morgen en overmorgen ook een deel✌🏼
Perspectief Layla:
Ineens werd ik gebeld door de enige echte Ilyas. Pff nu pas he.
Rayen: "Ga je nog opnemen ofnie"
Ik: "K weet niet"
Rayen: "Wie is dat?"
Ik: "m..e vrriendje.."
Rayen: "O"Ff was t stil.
Rayen: "Hhzo neem je niet op dan?"
Ik: "We hebben ruzie"
Rayen: "Oh gwn laten gaan bel straks ofz"Ik luisterde naar Rayen en negeerde Ilyas gwn ff.
Perspectief Ilyas:
Ik belde hem op om te vragen waarom Layla niet reageert en wat ze doet.
Ik: "Yo wat doet Layla dat ze niet reageert?"
Hij: "Uh..m"
Ik: "Wat is er reageer gewoon!"
Hij: "Ze is met die jongen baas ze negeert je"Ik hing boos op en spamde Layla vol. Ik belde haar 10x en appte dr 5x na een tijdje nam ze op.
Perspectief Layla:
Hij bleef me maar bellen en bellen. Na een tijdje was ik het zat en nam op.
Ik: "wwat is er?"
Ilyas: "Met wie ben je?"
Ik: "Hoe bedoel je?"
Ilyas: "ZOALS IK HET FOCKING ZEG MET WIE BEN JE?"
Ik: "Gewoon met een vriendin EN NIET ZO TEGEN ME SCHREEUWEN"
Ilyas: "Niet liegen wollah 7ta K word m3asseb ik weet dat je met een kaulo jongen bent wie is dat"
Ik: "Ilyas Wollah dats gwn iemand met wie k werk we waren ff eten halen meer niet"
Ilyas: "Ik kom nu NL k zie je over paar uurtjes bij park!"En hij hing op shit shit shit.
Perspectief Ilyas:
Ik vertrok naar het pand "Boys ik ga terug NL regel hier ALLES ik wil dat niks verkeerd loopt we doen die shit andere x ik heb het druk saffi?" En k rende naar me spullen, pakte in en reed naar Schiphol. Yassin bleef nog in Frankrijk voor de zaken.
—————-
Aangekomen in NederlandIk was weer in Nederland en had gwn een traingspak aan want tis hier hyack koud. Ik pakte een taxi en reed naar me huis ik ging douchen en omkleden en ging gelijk naar het prak waar k Layla zou zien.
Perspectief Layla:
Het goede nieuws is dat Ilyas terug komt... maar Omg Wrm moet k weer met Rayen bevriend raken pfff. Nadat k een paar uur later klaar was net werken liep k naar t park. En ja hoor k zag de knapste jongen wel hoor😻 maar mohim hij s boos dus pff. Ik liep langzaam naar hem toe en hij draaide zich vrijwel meteen om. Hij knuffelde me stevig
Perspectief Ilyas:
Ik zag het knapste meisje naar me toe lopen. Ik kon t niet laten en knuffelde haar meteen. Zo'n korte tijd voelt echt als jaren zonder Layla. Ik zoende haar ff op dr lippen en ze ging er goed in mee. Na een tijdje raakte ze buiten adem en stopte ik.
Layla: "Sorry t was niet me bedoeling om t zo over te laten komen maar Rayen is gwn een normale vriend"
Ik: "Niks normale vriend hij vind je leuk dat zie k gwn klaar niet meer met m omgaan oké?"
Layla: "ja"Zei ze hyack zacht. Ik pakte haar kin en schoof haar gezicht omhoog zodat ze mij aankeek.
Ik: "Ik hou van je"
Layla: "Ik ook van jou"En we knuffelde elkaar weer. K ging ff op t bankje zitten en Layla op me schoot. We gingen wat bijpraten enz en toen naar huis en zo verliep deze dag🤡
Einde.
Heeyy, er komt morgen weer een wat langere deeltje online!❤️ Vergeet niet te stemmen.
JE LEEST
Layla&Ilyas
RomanceLayla en ilyas leren elkaar kennen in een winkel, nadat ze ruzie gekregen hebben door een ongelukje. Wat blijkt dat ilyas goed bevriend is met layla's broer beginnen ze elkaar leuk te vinden. Hoe het afloopt met hun lees je in het verhaal!🤍