#6❤️

236 7 8
                                    

Hij begon aan me billen te zitten en likte aan me wangen, totdat ik een paar schoten hoorde. Hij werd in zijn been geschoten. Ik keek geschrokken en zag Ilyas die een pistool vast hielt 🔫 en Safouane ernaast. Ik rende naar ze toe en gaf hun allebei een knuffel en huilde ''Niet huilen prinsesje'' zei Safouane. We keken allebei dankbaar naar Ilyas want hij had me weer gered, nu al de 2de x hopelijk ook de laatste. Ik hield Safouane vast en we liepen de lounge uit. Ik heb zoveel honger ''gaan we eten halen'' Ilyas knikte maar ze keken allebei scheef ''wat is er'' ''niet in die kleren babe'' zei Ilyas ze begonnen focking hard te lachen ik stapte de auto chagrijnig in, k schaamde me een beetje. In de auto zette Ilyas de muziek hyack hard en deed het raampje een beetje open. Safouane zong keihard mee en Ilyas ging stuk. Ze probeerde me gwn op te vrolijken, maar mij krijg je pas blij als k gegeten heb. Ik voel me vies, die man zat aan alles. Ik ga niet vertellen aan Safouane en Ilyas waar prc maar... en voordat k wou bedenken wat knwou zeggen zeiden ze al "Layla wat deed ie bij je" toen moest k wel iets zeggen "H..h..ij z..zat aa..n Ik kon me zin niet afmaken, ik begon weer focking hard te huilen😭 Nu heb ik gwn een trauma for life. "Ilyas stop s ff" Safouane ging de auto uit en ging achterin naast me zitten. Hij deed zn armen open en ik lag erin. Toen we thuis aankwamen ging ik douchen. Ik pakte me spullen en alles en douchte 35 minuten me haar alles. Ik wil niks meer van die man op me hebben. Na het douchen keek k in de kast "Wat moet k aann" blijft een struggle altijd na 10 minuten vond ik een leuke zwarte oversides t-shirt met een blauwe gescheurde broek ( outfit👇🏼 )

 Na het douchen keek k in de kast "Wat moet k aann" blijft een struggle altijd na 10 minuten vond ik een leuke zwarte oversides t-shirt met een blauwe gescheurde broek ( outfit👇🏼 )

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik deed alleen mascara op. Ik pakte me ringen en me horloge en deed ze om, toen pakte k alleen nog me tasje. Me sneakers trek k beneden aan. Toen k beneden kwam zag ik ze op me wachten, ik trok me schoenen aan en liep met ze naar de auto. We kwamen aan bij....... SUMOOOO!!!!! Hmmmm sushiiii ma life. Ik werd gelijk blij, maar toen we naar binnen wouden stonden er een paar jongens voor de deur "Heyy Ilyas mag k haar na jou?" "Ewa zina ben je van Safouane of Ilyas mhh" Safouane werd focking boos en je zag Ilyas zn kaaklijn strak worden. Ze liepen alle twee naar hun toe Ilyas pakte 1 jongen bij z'n kraag en zei "Beetje respect Redouan, dits me toekomstige wifey" en Safouane riep "Beter zeg je nu nu nu sorry dits me zusje a hmar" De jongens kwamen zielig naar me toe en bieden hun excuses aan. Ik keek ze eerst hc en zei daarna "Maakt niet uit" Na dat liepen we naar binnen. Eindelijk bestellen, er kwam een mooie meisje naar onze tafel en flirtte vooral met Ilyas. "Hey lekkerdingetjes, wat mag t zijn voor deze knappe heren" Safouane zei "Een beetje ruimte als t mag je zit in me en Ilyas zei "Dat je minder bukt k zie je tieten eh hoertje" Ik begon focking hard te lachen HAHAHAHA en toen ging ze weg en er kwam een man aan die tenminste normaal deed. Maar ja wat noem je normaal Ilyas keek boos naar m, want hij zat beetje naar me te kijken enz. Toen stond ie op en zei "IK WORD GEK VAN JULLIE IK ZIT HIER MET ME TOEKOMSTIGE VROUW EN JULLIE ZITTEN HIER MAAR BEETJE TE FLIRTEN FIX EEN NORMAAL IEMAND DIE ONZE BESTELLING KAN NEMEN!" Wow zo boos heb k m nog nooit gezien. De ober ging weg en eindelijk er kwam iemand die fatsoenlijk is. Eindelijk we kregen het eten op tafel. Mhhh zo lekker!!

Na het eten liepen we weer naar huis

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na het eten liepen we weer naar huis. Thuis aangekomen zei Safouane
Safouane: "Ilyas blijf logeren tis toch laat"
Ilyas: "Mhm k weet niet man k kan beter gaan"
Layla: "Nee blijf is gezellig"

Perspectief Ilyas:

Safouane vroeg of ik zou blijven logeren, ik zei dat k beter kon gaan. Maar omg Layla wou dat k bleef en omg wrm boeit mij dat k ben geeneens verliefd op haar tzz

Ik: "Uhm isgoed ik slaap op de bank"
Safouane: "Je kan bij mij k leg matras"
Ik: "Aii saf thnx bro"

We liepen naar boven, ik ging ff douchen. Toen ik klaar was sloeg ik een handdoek voor me middel en ging me tanden poetsen. Ineens ging de deur open hahahah t is Layla

Layla: "OOPS SORRYYY"

En ze deed d'r handen voor d'r ogen en botste tegen de muur ik ging naar d'r toe en pakte d'r vast. Wow me hart ging tekeer, elke keer als k haar zie gaat me hart 1000x sneller slaan en en ze is zo mooi. Ik kan uren naar d'r kijken zonder me te vervelen. Als ze pijn heeft krijg ik pijn, ik wil alles delen met r. Omg k staat naar d'r heletijd. Maar wacht zij staart ook. Ik kwam wat dichterbij en onze lippen waren 3 cm van elkaar. Maar ja toen moest Safouane t verpesten....

Safouane: "Tfoe wat doen jullie tortelduifjes"

Ik liet haar gelijk los en ging naar Safouane's kamer en Layla ging douchen. Ik ging slapen en droomde over Layla

Perspectief Layla:

Tering Safouane moet alles verpesten, niet dat ik hem wilde zoenen. Denk ik of nouja omg k weet t ook ff niet. Vgm is t dit x echt. Ik ben... ik ben.... vgm v..e...erlie...fd. Met die gedachtes ging ik slapen en droomde ik over Ilyas❤️

Einde.

Vgm vinden ze elkaar dit x echt leukk. Stem en reageer zou leuk zijnn🥰 hopelijk vonden jullie t weer een leuke deel xx

Layla&IlyasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu