#25❤️

141 4 1
                                    

Eerst stemmen dan lezen

Perspectief Zaineb:

Hahaha het plan van Elif is gwn gelukt, Zain verteld ons alles. Dus ook dat morgen om 06:00 we Layla gaan bevreiden. Ja idd we. Ik, Elif en Sayf zijn naar Thailand gegaan en hebben snelle hotel gefixt. Onze wekker gaat om 4:30 af en dan gaan we ons klaarmaken en gaan we stiekem achter Ilyas en Safouane aan. We gaan ze gwn helpen voor t geval er iets mis gaat. En natuurlijk onze beste vriendin redden!

Perspectief Sayf:

Ik ben best bang eerlijk gezegd, me zus is gwn gevangen genomen. K hoop dat ze t daar nog goed heeft. Billah als ze haar pijn gedaan hebben, Wollah 7ta k breek al hun klote koppen. Niemand raakt me zus aan!!! Niemand. Ik ben nog beetje zenuwachtig voor morgen. Ik hoop dat alles volgens plan gaat en dat ik Elif en Zaineb niet voor problemen of last zorgen. K hoop ook dat er niks gebeurt met Zaineb en Elif. vooral omdat Safouane op Zaineb is en Zain op Elif. T zou hun zwakte punt zijn. Dus eigenlijk moeten hun morgen niet gaan.... maar mohim k laat t wel. Ik ging ff douchen en me pyjama aan doen. Daarna ging ik in een andere kamer slapen, Elif en Zaineb gingen in de andere kamer samen in bed.

Perspectief Elif:

"Pff moet k echt weer met jou in bed" zei ik tegen Zaineb. "Hahahah dan ga je toch lekker met Sayf hhh" zei ze zo met dr wenkbrauwen opgetrokken. "TFOEE DOE NORMAAL" riep k. Ik ging ff douchen enz en lag eindelijk in bed, was wel gezellig met Zaineb. We praatte nog ff voor morgen en eigenlijk waren we best zenuwachtig. Maar ja laat staan hoe t met Layla nu is... K hoop dat t goed gaat met me schatje. Maar Wrm wou ze naar huis weer like Thailand is zo leuk, tenzij die klote Ilyas weer wat gedaan heeft pff. Mohim k heb echt slaap nodig en geen hoofdpijn.

Perspectief Zaineb:

Elif viel in slaap en lag tegen me aan, k aaide nog over d'r haren en viel toen zelf in slaap

Perspectief Ilyas:

Het is 4:00 "OPSTAAN IEDEREEN NU!" Riep ik door heel dat pand. Elke man werd wakker en maakte zich klaar. We hadden trouwens onderzoek gedaan naar waar Layla was, camera beelden enz ze zat in een taxi idk waarheen maar ze had dr koffers dus vgm wou ze terug naar Nederland. Idk Wrm maar mohim k zoomde in op die hoofd van die taxichauffeur en dats een mannetje die we kennen in zuid en hij s gwn Nederlands maar K ken m verder niet, maar zag m af en toe k weet dus dat ie in de drugs zit, dusja Layla is weer ontvoerd als t Ebru is maak k er echt af! Okal s t een meisje... maarja iedereen deed kogelvrije vest aan en pakte gannoe Safouane was beetje chagrijnig hij wou alles perfect en stond te schreeuwen tegen de boys.

Perspectief Safouane:

"JE GAAT TOCH NIET ZONDER EEN WAPEN EH KAULO SUKKEL!"

Me pa: "Safouane rustig doen saffi?!"

Ik knikte wat boos maar ja deze mongooltje wou zonder wapen gaan, wesh gaat ie aan hun haren trekken om naar binnen te gaan pff. Ik zuchtte wat en t was eindelijk zo ver. We stapte onze auto's in opweg naar Layla.

Perspectief Layla:

En weer een ochtend dat k midden in de nacht wakker word. Ik slaap hier zo niet goed, ik ben 's nachts vaak wakker en kan dan niet meer slapen. Soms klop k op de deur voor hulp maar dan komen er mannen en gooien me tegen de muur aan. Me arm ligt nog onder het bloed en me haar is nog nat van het water. Ik heb het zo koud ze hebben me geen deken gegeven. Ik tril elke avond want 's avonds is het hier zo koud. Er staat geen verwarming niks. Pff iemand help me!

Perspectief Zaineb:

Oké daar gaan we ik maakte Elif en Sayf wakker aangezien ze door de wekker heen slapen. "WAKKER WORDEN" we gingen douchen en wr trekt alle 3 een zwarte trainingspak aan met onze capuchons op. We waren klaar. "Ready for it?" Ze knikte en we liepen naar onze gehuurde auto. Opweg naar Layla. Zain vertelde ons waar het was. Gelukkig maar.

Perspectief Zain:

Jullie vragen je sws af Wrm k gesnitcht heb enz en alles tegen Elif vertel, maar k ben nou eenmaal focking verliefd op haar pff. K kan gwn geen nee zeggen en k wil niet dat ze me haat. K hoop alleen niet dat we ze tegen komen of dat ze in de weg staan.... we moeten nog 5 minuten rijden en dan zijn we r

Perspectief Elif:

We zijn aangekomen en we lopen via de achterdeur naar binnen. Door het raam hij stond op een kiertje. Sayf bleef buiten wachten op de uitkijk. We liepen naar binnen en zagen 2 jongens op de bank slapen. We liepen op onze tenen verder en gingen de trap naar beneden. Er waren beneden 5 kamers we onderzochten ze allemaal. Totdat we 1 deur open probeerde te maken maar hij ging niet open. "Duwen" fluisterde ik zacht. Maar toen voelde ik en Zaineb een wapen op onze hoofd. We keken elkaar aan en draaide ons rustig om. Hier staan we dan ik en Zaineb met 2 wapens op onze hoofd. 🔫

Einde.

Stem stem stem!! Dit was weer n deeltje 915 woorden zijn t😘

Layla&IlyasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu