#37❤️

125 6 2
                                    

Heeyy, voordat jullie gaan lezen eerst stemmen. Kleine moeite, druk gwn ff op het sterretje daaro. Alvast bedankt voor de mensen die stemmen😘









Perspectief Layla:

Het is 08:00 ik moet werken😭 ik heb laatst een baantje gekregen bij douglass. Leek me wel leuk enz gwn nog ietsjes meer doen aangezien ik wel tijd over hou. Ik stapte me bed uit en ging naar de douch met me spullen. Ik zette wat muziek op en zong mee. Ff wakker worden enz. Ik liep naar me kleding kast en deed een outfit aan, na 7 minuten voor die rot kast weet k eindelijk wat k aan ga doen namelijk dit👇🏼

 Ik liep naar me kleding kast en deed een outfit aan, na 7 minuten voor die rot kast weet k eindelijk wat k aan ga doen namelijk dit👇🏼

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik deed een klein beetje Make-up want wil wr gwn wel netjes uitzien. Ik spoot parfum en deed een ketting om en ringen en een Rolex horloge. Ik deed me haren in een nette staart en deed 2 plukjes naar voren. Ik zag er goed uit en liep naar beneden. Ik had al geen tijd meer dus k ontbeet niet. Ik liep naar me auto en reed naar me werk. Dit was dus me eerste dagje dus is wel weer beetje wennen aan de mensen die hier werken enz. Ik liep naar binnen en begon gelijk met werken. Ineens praatte een jongen tegen me.

Jongen: "Hoii ik ben Rayen ben je nieuw hier?"
Ik: "Hey ja is me eerste dagje"
Rayen: "Aah leuk man. Sws is chil hiero je hoeft maar af en toe iets te doen en anders heb je gwn shen goeie pauze"
Ik: "Wollah? Hyackk goeie K dacht word druk enz"
Rayen: "Neeman relax dus"
Ik: "Saffi"

Wow kapot aardige gast. We hebben goed kennis gemaakt en besloten om in de pauze even naar ah te gaan aangezien ik nog niet ontbeten heb en Rayen drinken wou halen.

Ik: "Kom dan"
Rayen: "Ja saf wacht ff dit snel afmaken dan hoef k erna niet meer te doen"
Ik: "Isgoed k wacht buiten, we gaan gwn lopen toch?"
Rayen: "Ja ja!"

Ik liep naar buiten en wachtte ff en toen kwam Rayen. We liepen pratend en lachend naar ah. Toen we aangekomen waren, waren dr natuurlijk weer hangjongeren. Wat is een supermarkt zonder sukkeltjes voor de deur? Haha Mohim we liepen lachend naar binnen. Wejooo om te minuut ga k stuk om hem hij voelt gwn als een tweede broer aan. Ik liep naar de broodjes afdeling en haalde chocolade broodjes. "Jeh dikzak" riep Rayen die aangekomen was met een taxi pakje. K ga echt stukk deze man. We liepen naar de kassa en Rayen wou betalen, hele discussie natuurkijk.

Ik: "Ik werk ook k kan heus wel me eigen broodje betalen"
Rayen: "Maar ik ben hier de man dus aan de kant"

En hij duwde me zowat om ver en scande snel z'n padje tghhhh. We liepen weer lachend de winkel uit want Rayen had echt schande gezet bij die vrouw hahahaha. We gingen weer terug naar ons werk.

Perspectief Ilyas:

Ik ben al paar uur aangekomen in Frankrijk en heb al gedoucht en alles. Ik ga nu ff gwn naar strand met Yassin. Aangekomen gingen we eerst ff zwemmen gwn afkoelen van de hitte en daarna gwn chillen in de zon. Totdat ik een appje kreeg van iemand die voor me werkt.

Nabil: "Baas dit moet je ff zien"

Ik wachtte af en ineens stuurde hij een filmje van Layla die met een andere jongen was, ze waren hele tijd aan t lachen en hij duwde haar en betaalde voor dr. Dat was alles wat ik zag. Ik ik wist geeneens wat k moest doen. De woede in me. "WTFF WE GAAN TERUG" kwam er uit me mond en "DIE JONGEN GAAT ZIEN WACHT MAAR" ik stuurde een appje terug.

Ik: "Houd hem in de gaten, zoek uit wie die is en wat ie met Layla doet! Verlies m niet uit t oog"

Ik liep boos weg met me spullen.

Yassin: "Bro wat is er?"

Ik liet hem het filmpje zien. "Ey je weet toch niet misschien is t gwn een vriend van dr" zei Yassin. "Een vriend? Deze hyena's van tegenwoordig weten niet dat meisjes hun gewoon ziet als vriend, ze denken gelijk meer en hij blijft met z'n zieke handen van dr af. Wollah als hij haar 1x aanraakt of 1x kijkt hij gaat zien" riep k boos.

Yassin: "En nu? Wil je weggaan"
Ilyas: "Ik ga Layla bellen"

Einde.




Stem stem stemmm!! Hopelijk vonden jullie t weer een leuke deel❤️😻 & 750 woorden geschreven!

Layla&IlyasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu