#11❤️

203 5 2
                                    

Ilyas kwam me kamer binnen, ik was nog soort van boos op hem. "Hoe gaat t Layla" ik rolde met me ogen. "Oh je bent nog boos😂" zegt hij lachend "Uhm ja tuurlijk je hebt gwn met een ander meisje gezoend!! Je bent vreemd gegaan" zeg ik "Prinsjes ik zou nooit vreemd gaan K zei toch zei deed t zomaar. Ik sprak niet met r af ze was er gwn zomaar" moet ik dit geloven mhhh "Ilyas ik..." en voordat k me zin kon afmaken zoende hij me. Shit ik ging er in mee. Tfoe wrm hou k van m man. Hij stopte en keek me onschuldig aan. "Ga je met me mee uiteten🥺" Ahww kapot cute zei die dat mhhh wat zal k zeggen "isgoed" en k keek nog zogenaamd boos. Als k die tering ex tegen kom hé, ik maak r kapot. Ilyas ging naar z'n huis om om te kleden enz. Ik wou net de douch in lopen maar kreeg een berichtje, oehh sws Ilyas. Ik keek op me telefoon en huh t was een onbekende nummer...

Onbekend: "Je gaat nergens heen met Ilyas, hij is van mij. Zeg het af of er gaan nare dingen gebeuren!"
Ik: "Uhm wie ben jij hahaha Wollah ska wie denk je dat je bang wilt maken enz"
Onbekend: "Lach maar, voordat je t weet ligt Ilyas perongeluk in t ziekenhuis offf als jullie later een kindje krijgen ligt die misschien in t ziekenhuis"
Ik: "Blijf uit me buurt gek!"
Onbekend: "Als jij uit die van Ilyas blijft is er niks aan de hand. Ohja niks zeggen hè"

Ik legde me telefoon neer en begon te huilen. Ik pakte me telefoon en appte Ilyas.

Ik: "Sorry, maar k was vergeten dat k al afgesproken had met Zaineb"
Ilyass❤️💍: Ohw okey jammerr"

Ik appte Zaineb en vertelde haar alles, want ja zij mag t gwn weten.

Zaineb🥰❤️: Schat gaan we anders ff lounge ofz gwn chillen?"
Ik: "Uhm als Ilyas er achter komt word ie echt boos"
Zaineb🥰❤️: "Hij komt r toch niet achter en alsof hij t niet soms doet"
Ik: "Okey k ga ff omkleden, tot zo"

Ik weet niet of dit juist is maar ja ik ging douchen en toen k klaar was keek k wat k aan ging doen. Uhmm ik pakte een setje. T was een rokje met een topje erbij. ( 👇🏼 )

Ik deed me make-up, pakte me sieraden en ging naar beneden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik deed me make-up, pakte me sieraden en ging naar beneden. Ik liep de deur uit, gelukkig was niemand thuis, vooral Safouane hij had me afgemaakt. Toen k naar buiten liep zag ik Zaineb in een hyack mooie auto. Ik stapte in wr lachte wat en binnen no time waren we er. Ik liep naar binnen en ik barste uit in tranen. Ik zag... ik zag.....

Perspectief Ilyas:

Layla heeft net afgezegd, wtf is er met haar man. Sws is ze nog boos om dat gedoe met Ebru. Kan ik er wat aan doen ofz dat een meisje me zomaar zoent tzz sommige meiden ga k nooit begrijpen. Ik belde Zain op om naar lounge te gaan, ff me hoofd leegmaken. Ik deed gwn simpele outfit aan ( hieronder zie je )

En stapte me auto in, ik ging Zain ff ophalen en we gingen naar lounge. Aangekomen gingen we op onze vaste plek zitten. We namen beetje sisha en ineens kwam er een hoertje op me schoot zitten. Ik liet t toe ze was hyack lekker, maar niet beter dan Layla. Niemand overtreft haar man. K was beetje aangeschoten. Had veel gedronken, ze wreef over me haren.

Perspectief Layla:

I..lya...s en k begon te huilen. "Niet huilen babe hij is t niet waard kom we gaan" zei Zaineb "NEE IK GA NAAR M TOE" ik liep boos op m af en trok dat wijf van zn schoot af, ik begon m te slaan. Ik gaf hem 1 bitchclap en sloeg op zn borst. Hij stond op en trok me mee.

Perspectief Ilyas:

Ineens stond Layla voor me. Ze trok die meid van me af en sloeg me. Ik trok haar mee
Ik: "WTF DOE JE HIER"
Layla: "JE BENT VOOR DE 2DE KEER VREEMD GEGAAN"
Ik: "Luister prinses.."
Layla: "IK BEN JE PRINSES NIET MEER"

Die raakte me. K besefte nog niet echt, want was dronken. Ze rende weg en reed weg, Zaineb kwam naar me toe "Sukkel" zei ze en gaf me een schouder stoot. Ik reed snel naar Layla, maar ze deed de deur niet open. "DOE OPEN LAYLA" ineens ging de deur open en t was Sayf. "Vgm wilt ze niet" Safouane kwam ook "Kom ff binnen. Ik liep naar binnen en zat op de bank. Ik vertelde Safouane alles. Hij s echt goeie mattie, Zain was er uiteindelijk ook. Layla kwam naar beneden maar ze wist vgm niet dat k er was. "WAT DOET HIJ HIER, GA ME HUIS UIT!" Schreeuwde ze "Layla k snap dat jullie beetje rot situatie hebben enz maar hij s wel me vriend enz voordat jullie iets kregen. Layla werd hyack boos toen Safouane dat zei en rende het huis uit. "Fuck man, waar gaat ze heen" zei ik. "Ze komt sws zometeen weer, wollahmeh ze slaapt buiten" T leek me logisch, dus k zat daar nog ff te chillen enz. T was al een paar uur later en Layla was er nogsteeds niet. We waren bezorgd en besloten te zoeken.

Perspectief Layla:

Ik was kapot boos, ik rende het huis uit en toen werd k meegenomen in een busje....

Einde.

Layla en Ilyas hebben t niet zo makkelijk... Wie heeft Layla meegenomen? Vergeet niet te stemmen!🥰❤️

Layla&IlyasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu